medica
04-03-04, 12:05
I går ettermiddag slumret jeg litt på sofaen mens de to eldste så på tegnefilm. Plutselig kommer treåringen løpende, stolt som en hane og skal ha meg inn på kjøkkenet. Jeg rusler etter, og når jeg kommer inn på kjøkkenet, ser jeg at han har tatt en pizza ut av fryseren, fjernet emballasjen (til og med plasten), satt den i stekeovnen og satt på stekeovnen. De skulle egentlig ha noe helt annet til middag, men jeg lot dem få pizza.
Samme treåring var forresten fra seg av begistring under kveldsstellet i går. Han klarte å dra forhuden helt tilbake, og det var tydeligvis en skjellsettende opplevelse. Han var så opptatt av dette fenomenet at han glemte å holde munnen lukket. Resultatet var at sikkelet rant nedover brystet hans. Jaja, de begynner tidlig som siklende mannfolk. :knegg:
Samme treåring var forresten fra seg av begistring under kveldsstellet i går. Han klarte å dra forhuden helt tilbake, og det var tydeligvis en skjellsettende opplevelse. Han var så opptatt av dette fenomenet at han glemte å holde munnen lukket. Resultatet var at sikkelet rant nedover brystet hans. Jaja, de begynner tidlig som siklende mannfolk. :knegg: