PDA

Se full versjon : Guttungens favorittfilm

anonym
04-03-04, 13:25
er Barbie i Nøtteknekkeren og Barbie som Rapunzel.
I tillegg elsker han å gå med kjole.

Bør jeg bli bekymret?

Macumba
04-03-04, 13:35
Slapp av. Både medica og jeg har også homofile gutter.

anonym
04-03-04, 13:38
Å, så bra da!

Zelda
04-03-04, 16:31
Alle unger er vel slik i perioder ;)
Da eldtste min var mindre ville han også ha kjole, og ville llåne hårpynt av lillesøster.. Men han har da slutta med det nå :lol:

Bellis
04-03-04, 18:19
Da eldtste min var mindre ville han også ha kjole, og ville llåne hårpynt av lillesøster.. Men han har da slutta med det nå :lol:

Har han.. :ond:

Zelda
04-03-04, 20:40

Har han.. :ond:
Såvidt jeg vet ;)

filurus
04-03-04, 23:02
Fillerusket dro fram mine høyhælte sko fra skapet idag. Og resten av dagen snakket han om traktorer. Blir han traktorhomse, da? :?:

Macumba
04-03-04, 23:06
Han minner også om min sønn, Filla.
En bil- og motorgal fyr med sans for mammas smykker.

Zelda
04-03-04, 23:26
Vet homser ikke skal settes i bås, men det er nå likevel litt (for) lett å se for seg de som litt forfinede, pertentlige og mer feminin enn mange kvinner. Men traktorhomse hørtes bra ut :fniser:. Ser for meg miniMac som en med haugevis av grove gullsmykker og oppkneppet skjorte mot navelen og hår på brystet :lol:
:fantaserer:

The Cryptic
09-03-04, 16:38
Vet homser ikke skal settes i bås, men det er nå likevel litt (for) lett å se for seg de som litt forfinede, pertentlige og mer feminin enn mange kvinner. Men traktorhomse hørtes bra ut :fniser:. Ser for meg miniMac som en med haugevis av grove gullsmykker og oppkneppet skjorte mot navelen og hår på brystet :lol:
:fantaserer:

Det siste kvalifiserer muligens mer til "harryhomse" :lol:

surre
09-03-04, 22:00
Min femåring kom bort til meg en dag og sa: Mamma, jeg har også lyst til å være jente slik som Helena og Anna (mine to yngste).
Og han har hatt perioder med at kjole og jenteting er artig.
Her om dagen fikk Jentungen på 2 år seg Baby-borndukke som en kunne gi flaske, og så tissen den på potte. Gjett hvem som var mest opptatt med den da.. ;)

Bellis
09-03-04, 22:31
For å være helt ærlig har ikke mine 2 gutter noen gang lek med jenteting eller hatt lyst til å gå i kjole. Men etter det jeg leser her er det nok mine det er noe galt med :fastslår:

anonym
09-03-04, 22:33
Men har dine to gutter søstre da?

Zelda
09-03-04, 22:36
Ikke før relativt nylig ;)

Bellis
09-03-04, 22:41

Ja de har ei lita søster på 10 mnd.

anonym
09-03-04, 23:32
Det gjelder ikke.
De må ha større søstre, som leker med dukker og ser på Barbie.
Da ville nok de ha likt det også.

Zelda
10-03-04, 09:02
Ano har rett.... :snill:

Bellis
10-03-04, 10:17
Jeg vet ikke helt jeg. Den yngste gutten min har lek en del med jenter men jeg så aldri at han lekte med dukkene til jentene fordet.

Salvi
27-03-04, 01:07
Sønnen min har en Barbie som av og til kommer frem. For en tid siden gikk han omkring i mine høyhæla finsko. De var så kule å gå i. Yndlingsfargen er lilla. Han samler på smykker i et pent skrin. Han vil jobbe i barnehage.

Til gjengjeld kommer han med et lett gjenkjennelig glis når det er lettkledde damer på tv, så jeg føler det er en viss balanse.

(Han har ikke søstre, men satte stor pris på å leke med jentene på sfo)

anonym
27-03-04, 01:13
Transseksuell lesbe?

medica
27-03-04, 02:53
Min brukte også masse hårpynt. Det ble slutt på det etter at jeg barberte skallen hans, gett!

HILDE
27-03-04, 11:13
Min gutt på 7 er elsket av jentene i klassen.
Deres store ønske er at han skal opptre på Idol.
I grunnen synes jeg det er mer skremmende enn den perioden han prøvde ut hårspenner.