Se full versjon : Chello ...
Fikk mail fra management@chello.no , to dårlige nyheter på en gang ... mailservice vil være nede i to dager (?), samtidig så inneholdt mailen virus-ormen BagleK .... det der kaller jeg ikke bare litt amatørmessig :sjokk:
Chello suger generelt.
Jeg vil bytte.
Chello suger generelt.
Jeg vil bytte.
Hvorfor synes du Chello suger?
Mr.Man,
linja mi faller ut hele tida, og ting har begynt å gå helt for jævlig sakte, og prisen har steget til 400,-. Synes jeg hadde mye bedre hastighet før, og til en pris av 290,-.
Jeg er fornøyd med chello, og jeg bruker ikke mailservicen.
Viser seg at mailen ikke er fra chello, men en som har maskert mailadressen til å virke som om den kom fra management, de var svært interessert i få headerne / sourcen fra mailen .. ganske proft opplegg, ble faktisk lurt helt til jeg begynte å tenke meg om. Tror ikke de finner noe, mailen var bounca fra en chello-adresse i Nederland (sannsynligvis en hacka account) ..
Mr.Man,
linja mi faller ut hele tida, og ting har begynt å gå helt for jævlig sakte, og prisen har steget til 400,-. Synes jeg hadde mye bedre hastighet før, og til en pris av 290,-.
Har du ringt dem og sagt ifra? Ofte er det bare mindre innstillinger som skal til før det er fikset.
Har ringt. Og de gidder ikke snakke med meg, slenger bare på røret.
:hysterisk:
Slenger på røret? :iik: Hva sier du egentlig i telefonen?
Prøv å hopp innom irc.chello.no #chello og flørt litt med operatørene der ... får du fort den linja du vil ha ;)
Mr.Man,
Har du nylig fått kabelmodem eller?
Hvis du er så misfornøyd, hvofor kutter du ikke bare de ut :?: :?:
The Cryptic
08-03-04, 11:49
Prøv å hopp innom irc.chello.no #chello og flørt litt med operatørene der ... får du fort den linja du vil ha ;)
Kanskje er ikke damer så vanskelige å forstå allikevel Dongen?
:lol:
Jeg tror du gjør vondt verre her Cryptic :forvirret:
The Cryptic
09-03-04, 11:07
Det var faktisk bare godt ment, i tilfelle det ikke syntes slik :trøster:
Hva er det med den her mannlige klemmingen? :forvirret:
The Cryptic
09-03-04, 12:04
Gruppeterapi. Vi lærte av Laban på siste treff :)
Lurer på hva det vil koste å dehjernevaske dere.
The Cryptic
09-03-04, 12:44
Mye. Våre følelser er nå objektifisert og meislet i sten :)
SÅ mye for den myke mann... :forvirret:
The Cryptic
09-03-04, 16:28
Vi er visst ikke så populære allikevel nei :knegg:
Mannlig klemming er okay for pokker ... Det er alt for lite klemming generelt :!:
:klem: jada jada jada
Jeg vet det, snuppen
En kvinnelig klem er imidlertid mye mer ... yeah and wow ... ;)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.