Se full versjon : Vaskebrett eller vaskeball?
Jeg tror forresten dette er den første tråden jeg lager i Sex & Søtsuppe.
Jeg driter egentlig i det.
Mager, altså. Ikke dine tråder i forumet, Mac.
Sexy Sadie
04-03-04, 19:51
Jeg liker best å se vaskebrett, men blir jeg forelsket i en mann så er ikke magemålet hans det jeg henger meg opp i.
(Jeg skal foresten ute med Runegutt i aften..)
Jeg stemte jo helt feil. Mente vaskebrett og stemte vaskeball. :( Vaskebrett er heller ikke nødvendig når jeg tenker meg om.
Vaskebrett er sexy, men ikke det jeg nødvendigvis ser etter hos karene.
Vaskeball er greit når man vasker klær. På karer er det turn off..
Skrev driter i det. Fordi selv om vaskebrett er sexy, så er en kosemage mye bedre å kose på.
Skrev driter i det. Fordi selv om vaskebrett er sexy, så er en kosemage mye bedre å kose på.
Og det er jo heller ikke magen man puler med.
Heller passende kuk som er god i bruk, enn vaskebrett.
Stor mage går ikke. Siden jeg har så svær mage selv, ville vi ikke klart misjonæren om mistermannen hadde like stor. :snill:
å ja, din er svær, gyrkis. *latterkick*
Stor mage går ikke. Siden jeg har så svær mage selv, ville vi ikke klart misjonæren om mistermannen hadde like stor. :snill:
Ja, særlig.
Noen ganger promper magene våre mot hverandre. Har dere opplevd det? :intrisert:
Har aldri oplevd att magene deres promper mot hverandre :snill:
Har aldri oplevd att magene deres promper mot hverandre
Det tror jeg vi skal være glad for alle sammen. :ler:
Det er fordi dere er varme og svette og har sex. Ikke fordi magene er store.
Har aldri oplevd att magene deres promper mot hverandre
Det tror jeg vi skal være glad for alle sammen. :ler:
:nikker:
Det er fordi dere er varme og svette og har sex. Ikke fordi magene er store.
Det var en avsporing. Men en ytterst interessant avsporing om jeg må si det sjøl. :nemlig:
Jeg liker forresten vaskeball best.
Bæst uten baill er altså et uttrykk jeg ikke kan stå for. :overlegen:
Har tenkt litt over dette...
Når du sier vaskeball, ser jeg for meg rimelig slanke menn med noe tilsvarende graviditetsmager i siste trimester. Det er ikke noe særlig, men menn som er overvektige, men jevnt fordelt, det er greit.
Kvalifiserer ribbein som vaskebrett? :snill:
Har tenkt litt over dette...
Når du sier vaskeball, ser jeg for meg rimelig slanke menn med noe tilsvarende graviditetsmager i siste trimester. Det er ikke noe særlig, men menn som er overvektige, men jevnt fordelt, det er greit.
Kvalifiserer ribbein som vaskebrett? :snill:
:tier:
Man skal være ganske hardt trent for å oppnå vaskebrett. Liker du det, vær forberedt på å være sammen med en mann som må stikke av 3-4 kvelder i uken for å trene. Good luck!
Min er borte mer enn som så uansett. men blir det vaskebrett?? NEI
(trener han... NEI ;) )
Driter i det...
Forskjellen på vaskebrett og vaskeball er at et vaskebrett er til å se på, og en vaskeball er til å ta på og kose med. :)
Sexy Sadie
05-03-04, 13:44
Man skal være ganske hardt trent for å oppnå vaskebrett. Liker du det, vær forberedt på å være sammen med en mann som må stikke av 3-4 kvelder i uken for å trene. Good luck!
Jeg har bare vært ilag med slike fyrer. Nå er jeg ute etter noe annet. En fyr som kan spise maten jeg lager.
Jeg var sammen med en spesjeger (offiser) en gang. :sikle:
Vaskebrett, takk! :mrgreen:
Sexy Sadie
05-03-04, 15:01
Jeg var sammen med en spesjeger (offiser) en gang. :sikle:
Vaskebrett, takk! :mrgreen:
Jeg var en gang ilag med noe lignende, jeg gidder ikke det der en gang til.
Jeg har kun hatt tilfeldig sex med en oberst. Tilfeldig X 3.
Sexy Sadie
05-03-04, 16:29
Jeg har kun hatt tilfeldig sex med en oberst. Tilfeldig X 3.
Si meg er jeg på forum ilag med en drøss uniformsfetisjister?
Jeg tenner på menn med makt.
Sexy Sadie
05-03-04, 16:34
Jeg tenner på menn med makt.
Jeg har ingen slike fetisjer.
Jo, jeg er en elsker av høye menn det er vel også en slags "maktfetisj"; da de ragger høyt i terrenget og får masse oppmerksomhet av den grunn.
Har også lyst på en høy mann, helst i uniform :D
Jeg har en brystkasse-festish. Den skal være som en dørmatte. :sikler:
The Cryptic
05-03-04, 17:17
Jeg har ikke vært sammen med noe dame med vaskebrett noen gang, og jeg tror neimen ikke det er så interessant heller :informerer: Sånn passelig flat mave derimot, det er noe helt annet :sikler:
Sexy Sadie
05-03-04, 17:22
Jeg har en brystkasse-festish. Den skal være som en dørmatte. :sikler:
Du liker hårete fyrer?
The Cryptic
05-03-04, 17:23
... som virker litt tråkket på? :lol:
Sexy Sadie
05-03-04, 17:45
Hårete menn er deilige!
Ikke helt enig.
Hår eller ikke hår er ikke en viktig greie for meg. Om jeg var sammen med en med masse hår ville jeg sikkert syntes det var koselig. Om jeg var sammen med en uten, ville jeg likt det også. :enkel:
Hår eller ikke på bryst spiller ingen rolle, men pels over hele overkroppen (skuldre, rygg og hele fronten etc) er ikke noe særlig..
Jo!
Det er snacksy!!
:sikle:
Jo!
Det er snacksy!!
:sikle:
:sjokk: :synger: "Jeg vil ha en liten hund, jeg vil ha en liten hund. Jeg tenker på hunden hver dag, hvert sekund..."
:fniser:
Jeg har to hunder..
:fniser:
Forveksler du noen gang hundene og mannen? :visualiserer:
Bortsett fra de gangene han våkner av at jeg ligger og klør han bak øret, så er ikke problemet så stort...
:mrgreen:
Bortsett fra de gangene han våkner av at jeg ligger og klør han bak øret, så er ikke problemet så stort...
:mrgreen: :rofl:
Jeg stemte ikke. Vil ha en mellomting. :nemlig:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.