Se full versjon : Å bli minna på hvorfor jeg ikke har dame
Hadde besøk av en kompis og kjæresten i dag og det endte i at først sippa litt over at hu ikke hadde penger nok for tia for så å bli roa ned og til slutt ende opp i en hylekor av hvordan typen ikke tenker på henne og er egoistisk og ikke har tid osv. Hører med til historien at typen er en av de mest omsorgsfulle personene jeg kjenner ... da ble jeg pinlig ille minnet på hvorfor jeg ikke har dame, nettopp av slike hylelynekonserter ... man gjør lissom alt og så er ikke det nok, så da står man der og må ta imot bøttevis med drit uten rasjonalitet i det hele tatt ... Hva gjør man egentlig i slike situasjoner? Er jo ingenting som hjelper, en kan stotre frem noen elskovsord bare for å få slengt i fleisen at man ikke bryr seg og en ny hylelynekonsert .. jeg vet ikke helt hvordan alle andre menn har det, men jeg orker ikke slike trøkk, ender til slutt som regel opp med å be dem forlate stedet (og det nytter jo aldri) eller prøve å gå meg en tur selv (som jo som regel ikke nytter heller) ... uhf damer (!) ...
:tårefoss: Sitter jo her og griner, synes det er SÅ trist.. :tårefoss:
Seriøst, tror du alle damer er slik? Greit at jeg kan bli rørt av filmer og sentimentale ting, men DUH!! Småsipper over alt gjør jeg iallfall ikke. Ikke ta alle kvinner over en kam, wonder, du har nok bare vært uheldig.. :|
Du har vært fryktelig uheldig.
Nordlendinger er ikke sånn.
Hvor uflaks går det an å ha?
Ok.. jeg kjenner sånne kvinnfolk jeg også, så jeg vet at de finnes! Men jeg kan fortelle deg at det finnes like mange mannfolk som er sånn!
Flertallet er ikke sånn.
Seriøst.
Alle er IKKE sånn.
Kan noen minne meg på hvorfor jeg ikke har type?
Jo... sexen blir så jævlig kjedelig i lengden.
Det var nok ikke et særlig representabelt eksemplar av hunkjønnet, Wonderdong. Så du overbeviser ikke meg om at DET er årsaken til at du ikke har dame. ;)
Jeg tror ikke jeg kjenner noen som oppfører seg sånn. Jeg kan godt innrømme at jeg kan oppføre meg irrasjonelt den ene dagen i syklusen da jeg er premenstruell, men selv da sitter jeg ikke og sipper på den måten du beskriver.
Kompisen din har nok funnet seg en bortskjemt drittunge av en dame. :nemlig:
Stakkars deg wonder :trøster: Det heldigvis ett fåtall av sånne damer (tror jeg). En dag wonder vil du finne ut det du også.
Jeg er oppriktig lei meg for at alle ikke er som meg! :gråter:
Det virker som om alle damer dongen treffer er like gærne, på den ene eller andre måten.
Dongen, jeg tror du møter feil type damer. :nemlig:
Sexy Sadie
05-03-04, 13:42
dongen; du oppsøker feil type kjerringer.Du må treffe noen som kommer fra nord for Dovre
The Cryptic
05-03-04, 14:24
Det er det flere som er :smisker:
The Cryptic
05-03-04, 14:25
Hylelynekonsert var forøvrig et knallbra ord Dongen. Skal huske på det dersom sambo skulle finen på noe lignende engang :D
Trist att slike hendelser hindrer deg :(
Eller står det enn del om den greia i bok serien Mars & Venus, anbefales Dongen
:snurt2:
The Cryptic
05-03-04, 17:12
Eller som medica da, men det var jo en selvfølgelighet
........da står man der og må ta imot bøttevis med drit uten rasjonalitet i det hele tatt ... Hva gjør man egentlig i slike situasjoner? Er jo ingenting som hjelper, en kan stotre frem noen elskovsord bare for å få slengt i fleisen at man ikke bryr seg og en ny hylelynekonsert .. jeg vet ikke helt hvordan alle andre menn har det, men jeg orker ikke slike trøkk, ender til slutt som regel opp med å be dem forlate stedet (og det nytter jo aldri) eller prøve å gå meg en tur selv (som jo som regel ikke nytter heller) ... uhf damer (!) ...
Det er nok mensen som er på vei eller noe sånt. Bare si "Ok, jeg forstår" et par ganger også prøver du å bli kvitt henne fortest mulig.
Eller som medica da, men det var jo en selvfølgelighet
:skviser:
TC, nå tror jeg du må komplimentere alle damene på kafeen i tur og orden dersom vi ikke skal PMSe på deg, hele gjengen. :knegg:
The Cryptic
05-03-04, 17:19
........da står man der og må ta imot bøttevis med drit uten rasjonalitet i det hele tatt ... Hva gjør man egentlig i slike situasjoner? Er jo ingenting som hjelper, en kan stotre frem noen elskovsord bare for å få slengt i fleisen at man ikke bryr seg og en ny hylelynekonsert .. jeg vet ikke helt hvordan alle andre menn har det, men jeg orker ikke slike trøkk, ender til slutt som regel opp med å be dem forlate stedet (og det nytter jo aldri) eller prøve å gå meg en tur selv (som jo som regel ikke nytter heller) ... uhf damer (!) ...
Det er nok mensen som er på vei eller noe sånt. Bare si "Ok, jeg forstår" et par ganger også prøver du å bli kvitt henne fortest mulig.
Høres veldig ut som noen har litt erfaringer med nettopp dette :lol: Hadde inntrykk av at du ikke var en "hylelyner" gyrken?
Sexy Sadie
05-03-04, 17:22
Det er ikke så enkelt bestandig. Det kan jo være at denne kameraten til dong ikke er så herlig privat som han er offentlig.
:forelsket2: Gullstjerne!
medica: Shut up, bitch!
Jeg har ikke pms.
Jeg bare er sånn.
Høres veldig ut som noen har litt erfaringer med nettopp dette Hadde inntrykk av at du ikke var en "hylelyner" gyrken?
Jeg har mine øyeblikk, gjerne tre-fire dager før mensen. Da er jeg lett å irritere. Ellers er jeg ganske laid-back.
hmm... skeptisk fremdeles ... :|
Jeg hadde skikkelig jævlig pms-humør på lørdag formiddag. Heldigvis for dere gikk det over før festen. :snill:
Jeg skjønner også selv hvor irrasjonell jeg er så jeg advarer Fillemannen og ber om å få være litt for meg selv. Dersom jeg er ute i byen eller noe sånt så er det virkelig sånn at jeg kan hate folk intenst bare for at de ser teite ut eller går i veien for meg. :flau: Hurra for hormoner. :roll:
Jeg er det perfekte koneemnet. :overlegen:
The Cryptic
10-03-04, 18:54
Hmmm... Så du er egentlig en mann som forvandler deg til en flott kvinne sånn engang utpå kvelden når man blir litt "nøden"? :lol:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.