PDA

Se full versjon : Jævla dritt!

gyrken
08-03-04, 02:25
Om noen få timer er det altså meningen at jeg skal fly til Stockholm med jobben. Jeg har gledet meg til turen, ikke bare blir det interessant faglig sett, men jeg gleder meg til å se meg litt rundt i byen og ta en tur ut på kvelden.

Og hva skjer? Joda, her sitter jeg, etter to dager med hodepine har jeg endelig blitt ordentlig syk, feber, vondt i halsen, tett i nesa. :syk:

Og nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal gi faen og dra uansett, eller om det er veldig dumt. Tross alt får vi en hard dag i morgen. Taxi mot flyplassen klokka 5 (dvs om 3,5 time!) og så intenst opplegg frem til klokka 14 før vi får fri for dagen. Og jeg får ikke sove pga den hersens tette nesa, så trøtthet kommer på toppen av sykdom.

Nå er jeg veldig sur og veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg hadde jo gledet meg for pokker, men dette blir vel bare pes om jeg drar og nedtur om jeg blir sittende hjemme og tenke på at de andre er på tur.

medica
08-03-04, 02:42
Har du noe efedrin? Det hjelper i det minste mot den verste nesetettheten. Cosylan hjelper litt mot halsvondt og Paracet er fin mot feber og hodepine. Hvis du har alt dette, dytt det i deg og se hvordan formen er når klokken nærmer seg avreise.

Macumba
08-03-04, 02:45
:gråter:

Irene
08-03-04, 08:20
Lurer på om gyrken kom seg avgårde...

:|

Sexy Sadie
08-03-04, 11:12
Håper det, Stockholm er en feit by på denne tiden av året.

The Cryptic
08-03-04, 11:29
Leit å høre gyrk. Håper en god natts søvn, kanskje endog drømmende om alle de hyggelige menneskene på nettkaféen, medførte at du ble frisk og rask igjen. En øl i solen i f.eks. Gamla Stan er jo en hyggelig opplevelse

Zelda
08-03-04, 11:43
Stakkars. Håper bedringen kom raskt, og at du fikk reise.

anonym
08-03-04, 13:17
Hvorfor lå du ikke og sov og ble friskere, i stedet for å sitte oppe og skrive dette innlegget?

Forresten tror jeg gyrkis dro.

Irene
08-03-04, 13:46
Det tror jammen jeg også! :nikker:

The Cryptic
08-03-04, 13:55
Hun er iallefall ikke på kaféen akkurat nå :)

medica
08-03-04, 15:16
Ingen har sett noe til gyrken i dag? Da er hun enten død eller i Stockholm. Vi satser på Stockholm, dere!

The Cryptic
08-03-04, 15:44
:krysser det som krysses kan:

Mr.Man
08-03-04, 16:12
Hun har dratt. Litt bekymret for å sende henne avgårde upult, men vi får se.... ;)

medica
08-03-04, 16:47
Hun har dratt. Litt bekymret for å sende henne avgårde upult, men vi får se.... ;)
Sæd kurerer det meste. :nemlig:

Bellis
08-03-04, 18:00
:lol:

nette
08-03-04, 22:23
Håper du snart blir frisk, Gyrken.

Zelda
08-03-04, 23:18
:lol:

:rofl: dere kan få sagt det!

medica
09-03-04, 01:04
Jeg håper forresten du sendte henne avgårde med tilstrekkelige mengder dop til å kurere sykdommen. Skjønt, det er kanskje ikke så lurt å reise rundt med dop når man skal krysse landegrenser. :knegg:

Mr.Man
09-03-04, 01:44
Jeg håper forresten du sendte henne avgårde med tilstrekkelige mengder dop til å kurere sykdommen. Skjønt, det er kanskje ikke så lurt å reise rundt med dop når man skal krysse landegrenser. :knegg:
Tror ikke det er så mye toll-sjekking den veien. Jeg har ihvertfall aldri blitt tatt med risen min på vei over grensen.