Se full versjon : Ser du ned i dass for å verifisere din avføring?
En viss bekjent av meg proklamerte at vedkommende alltid så ned i dass etter en driterunde for å verifisere hva som kom ut av rævva i løpet av sesjonen. Jeg må innrømme at jeg ikke er spesielt interessert, men jeg pleier jo å være interessert i sånne ting. Så på dette feltet ligner jeg ikke helt på meg selv.
Det er helt klart en rekke freudianske tema som man kan boltre seg i her tror jeg, eller er det veldig enkelt?
Sexy Sadie
08-03-04, 22:46
Hvorfor har du lagt dette på sex & søtsuppe?
Hvorfor har du lagt dette på sex & søtsuppe?
P.g.a. de freudianske elementene jeg regner med regjerer hvis man gjør slikt.
Sexy Sadie
08-03-04, 22:51
Jepp, jeg vil drepe min far og giftes med min mor og bla bla bla den driten der ja.
Fantasert om å drepe min mor, men greier å finne min egen mann :twisted:
Seriøst, dette var et dritt tema, men kan kanskje bli underholdende etterhvert
Freud hadde også en teori om at et menneskes første seksuelle opplevelse var på dritern. Mange har kritisert dette som sprøyt, og at man ikke kunne koble dette til sex. Men sex dreier seg mye om stimuli av erogene soner, og menn har ihvertfall et par erogene soner forbundet med analområdet.
Sexy Sadie
08-03-04, 23:07
Freud hadde også en teori om at et menneskes første seksuelle opplevelse var på dritern. Mange har kritisert dette som sprøyt, og at man ikke kunne koble dette til sex. Men sex dreier seg mye om stimuli av erogene soner, og menn har ihvertfall et par erogene soner forbundet med analområdet.
Det var her jeg fikk noen skikkelige heslige bilder i hodet.
Venter nå bare på hva anonym får ut av denne tråden.
Hvor er du Gud?
Trodde den oral fase kom først. Altså den første seksuelle opplevelse var å få stappa noko i munnen. F.eks. en pupp
MisterMannen er kanskje fortsatt i den anale fasen?
Sexy Sadie
08-03-04, 23:15
Trodde den oral fase kom først. Altså den første seksuelle opplevelse var å få stappa noko i munnen. F.eks. en pupp
Jeg har aldri kommet over den fasen. Jeg digger å gi oralsex; det gir meg en følelse av å være den som har makten. Digg, digg, digg. Det verste som nå kan skje er at Runegutt ikke liker å være på mottagersiden. Den siste mann jeg for med hatet det etter en utitig opplevelse med tenner i sin ungdom. Jeg fikk ikke forsøke heller. DEt satte en demper på min utfoldelse seksuelt og til slutt gad jeg ham ikke lengre og kikket meg om etter noe annet...
Sexy Sadie
08-03-04, 23:16
Jeg har planer om å forføre Rune til helgen. :bakfra:
Altså; jeg kikker i dass.
Jeg må jo det.
Jeg må jo se om dritten som flyter der stemmer overens med følelsen av å presse den ut.
Var den sviinga i ringen reell, er dritten virkelig stor nok til å ha forårsaket den?
Og når jeg har renneræv; kommer det virkelig så mange liter med drit som jeg tror det gjør?
Det er mye man skal holde øye med. :snill:
Jeg har aldri kommet over den fasen. Jeg digger å gi oralsex; det gir meg en følelse av å være den som har makten. Digg, digg, digg. Det verste som nå kan skje er at Runegutt ikke liker å være på mottagersiden. Den siste mann jeg for med hatet det etter en utitig opplevelse med tenner i sin ungdom. Jeg fikk ikke forsøke heller. DEt satte en demper på min utfoldelse seksuelt og til slutt gad jeg ham ikke lengre og kikket meg om etter noe annet...
En blowjob er jo en helt naturlig del av ethvert seksuelt samspill.
Jeg digger å suge og tror ikke jeg hadde ville vært sammen med noen som ikke gadd å bli sugd.
Jeg hakke for vane å se nedi dass, nei.
Sexy Sadie
08-03-04, 23:26
En blowjob er jo en helt naturlig del av ethvert seksuelt samspill.
Jeg digger å suge og tror ikke jeg hadde ville vært sammen med noen som ikke gadd å bli sugd.
Det var det jeg også kom frem til. Jeg begynte omtrent å lure på mannens "mandighet".
Jeg titter i toalettskåla for å verfisere spylinga, dersom jeg er usikker på om den klarte jobben.
Jeg må jo det.
Jeg må jo se om dritten som flyter der stemmer overens med følelsen av å presse den ut.
Var den sviinga i ringen reell, er dritten virkelig stor nok til å ha forårsaket den?
Og når jeg har renneræv; kommer det virkelig så mange liter med drit som jeg tror det gjør?
Det er mye man skal holde øye med. :snill:
:driter: :rofl:
Sexy Sadie
08-03-04, 23:30
Jeg titter i toalettskåla for å verfisere spylinga, dersom jeg er usikker på om den klarte jobben.
som dassen min, det kommer for lite vann så ofte ligger det"noe" og svømmer nedi der. Da må jeg spyle etter med dusjkranen.
Det er forsåvidt riktig, men det er først i den anale fasen at lysten får spillerom som et begrep istedenfor den mer fysisk behovstyrte orale fasen.
http://childstudy.net/FREUD.html
Jeg skulle nå tro at papiret dekket det meste av dritten jeg da. Og da er det vel ikke så mye å se? :snill:
Rudberg? :mrgreen:
Sexy Sadie
09-03-04, 08:49
Rudberg? :mrgreen:
Ikke akkurat det nei.
Nei det gjør jeg ikke. Har egentlig aldri fallt meg inn og gjøre det. Kunne hendt i mine yngre dager når man sjekket for småmark, men ikke sån til vanlig.
:rofl: Herregud dere er ikke helt gode.
Jeg legger vel merke til noe i do når jeg trekker opp, men jeg bøyer meg ikke ned for å studere det nei.
Jeg legger vel merke til noe i do når jeg trekker opp, men jeg bøyer meg ikke ned for å studere det nei.
Jeg trekker ned jeg :mrgreen:
Ja da, ja da...
Ja da, ja da...
;)
anonym skrev:
Jeg må jo det.
Akkurat slik har jeg det også. Jeg må alltid titte, og det må jeg gjøre før den er dekket med papir. Når jeg glemmer meg og tørker først slik at jeg ikke ser noe pga papiret føler jeg meg snytt.
Akkurat slik har jeg det også. Jeg må alltid titte, og det må jeg gjøre før den er dekket med papir. Når jeg glemmer meg og tørker først slik at jeg ikke ser noe pga papiret føler jeg meg snytt.
:knegg:
Det er faktisk lurt å holde øye med sin egen avføring. Hvis den er jævlig mørk og det ikke skyldes at man tar jern, så kan det skyldes indre blødninger.
Jeg tar også en rask titt for å se om resultatet er tilfredsstillende.
Gyrkis, meddis: :dulte:
Vi er de eneste smarte her inne, som ikke kommer til å dø av tykktarmskreft, fordi vi oppdager den på et tidlig stadie.
The Cryptic
11-03-04, 17:30
Noe skal man jo dø av også :kikker ikke nedi bumme-lum-hullet:
Det er faktisk lurt å holde øye med sin egen avføring. Hvis den er jævlig mørk og det ikke skyldes at man tar jern, så kan det skyldes indre blødninger.
Du er en avføringsnerd.
Sexy Sadie
11-03-04, 19:45
Hva er tilfredsstillende avføring?
middels brun og middels fast?? :kul:
Sexy Sadie
11-03-04, 19:54
Det høres ut som juleølet til Mack det.... :mrgreen:
Det høres ut som juleølet til Mack det.... :mrgreen:
:ler:
Det bør vel være i pølseform uten for mye kveil? Medmindre man er jomfru da. :mrgreen:
Sexy Sadie
11-03-04, 20:26
Det bør vel være i pølseform uten for mye kveil? Medmindre man er jomfru da. :mrgreen:
Hvorfor skulle driten til en jomfru være annerledes enn de som har blitt shtuket opp? :?:
Hvorfor skulle driten til en jomfru være annerledes enn de som har blitt shtuket opp? :?:
Tja, man er vel kanskje litt videre i ringen...
Sexy Sadie
11-03-04, 20:32
Noen ganger blitt Schtuket opp Mr.Man?
Ja, det eneste som står igjen er å fiste meg selv. Den er teknisk komplisert tror jeg.
Sexy Sadie
11-03-04, 20:35
Ja, det eneste som står igjen er å fiste meg selv. Den er teknisk komplisert tror jeg.
Den som øver blir mester.
Du er da så myk at du klarer det, mistermann, er du ikke?
Jeg er ikke myk. Jeg er grusom og nådeløs.
Sexy Sadie
11-03-04, 20:45
Spørsmåleet er: Er arma hans lang nok?
Spørsmåleet er: Er arma hans lang nok?
Ja, de er forholdsmessig lange. Kanskje jeg skal dytte inn hånden til håndleddet og legge ut et bilde av verket?
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/1931561486/102-2829666-6175316?v=glance
:takker:
The Cryptic
12-03-04, 15:05
Jeg har alltid følt at det var et eller annet jeg ikke behersket skikkelig, og som medførte at jeg følte noe manglet i livet. Nå vet jeg heldigvis hva det var. Den benstillingen må jo f.eks. være særdeles praktisk dersom man skal stå på kne; normalt er man jo kun retningsstabil bakover, men denne mannen er jo faktisk stødig i alle retninger. Fantastisk, hverken mer eller mindre.
Jeg skulle nå tro at papiret dekket det meste av dritten jeg da. Og da er det vel ikke så mye å se? :snill:
Det er da ingen sak å løfte på papiret?
Jeg har sett mye hønsedritt i ungdommen :|
Det er da ingen sak å løfte på papiret?
:knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.