Se full versjon : Idol-finale for Nettkafeen
Vi på Nettkafeen må jo ha vår egen lille Idol-poll. Hvem tror du vinner Idol?
Jeg stemte Kjartan.
Nå skal det sies at jeg ikke har sett så mye på det.
Sexy Sadie
11-03-04, 20:31
Jeg tror det blir denne Trang, vårt flerkulturelle alibi.
Han er flink da.
Hvem er hun som smilte hele tiden når hun sang på audition, er ikke hun med også?
Han er flink da.
Hvem er hun som smilte hele tiden når hun sang på audition, er ikke hun med også?
Det er Maria. Bare spør meg folkens. Jeg kan dem på fornavn...
Jeg tror det blir denne Trang, vårt flerkulturelle alibi.
Jeg tror han har litt for nasal stemme til å stikke av med pokalen gitt. Anh vinner!
Idol har faktisk vært koseprogrammet til meg og jentungen vår som er ti år.
Har aldri sett det før og må nok innrømme at det ikke var så ille som jeg hadde trodd. Men så blir jeg fasinert av alle realityprogram jeg ser en episode av.
Stemte på Ahn, hun er den eneste jeg kan huske.
Reality? Hva er det som er reality med Idol?
Det er i virkeligheten, derav reality.
BeltePenis
11-03-04, 21:58
Er veldig glad for at Håkon Njøten ikke har fått noen stemmer. Han er skikkelig ekkel!
BeltePenis
11-03-04, 22:25
Sjekk igjen, BP. :snill:
Faen, erru helt mongo eller?
Håkon, håkon, håkon, håkon, håkon,håkon, håkon,håkon,håkon
Håkon, håkon, håkon, hHåkon, håkon, håkon, håkon, håkon,håkon, håkon,håkon,håkonåkon, håkon,håkon, håkon,håkon,håkon
Har stemt Margareth jeg også. Hun har deilig stemme, men vi får se. Orker ikke de sukkersøte stemmene (Maren, Trung...)
Jeg er veldig i tvil her. Nivået er høyt i år, mye høyere enn i fjor!
Jeg er enig med gyrken
;)
Jeg føler at BP ikke vil like dette resultatet.
Jeg fatter og begriper ikke hvem det er som liker Kjartan! Han er jo gørr kjedelig! :paranoid:
Jeg stemte på Kjartan. :lister:
Jeg stemte på Kjartan.
:sjokk: Du må slutte å drikke med en eneste gang!
Enig med Kvisa. Margaret her også. Synes det var høyt nivå, men mye sukkersøte stemmer i år.
Menne jeg får ikke stemt jo. :alkis:
Er du sikker på at du ikke har stemt allerede?
Ble overrasket att Anh gikk ut.
Men den jeg håpet på gikk vidre.
Er du sikker på at du ikke har stemt allerede?
Eh, nei. :knegg:
Argh. Anh røyk ut selv om Sandra sang mye dårligere. Dette skjønner jeg ikke. Jævla TV-seere har ikke peiling!
Argh. Anh røyk ut selv om Sandra sang mye dårligere. Dette skjønner jeg ikke. Jævla TV-seere har ikke peiling!
Jeg skjønner egentlig ikke hvordan det var mulig for henne å ryke ut. regner med att en del seere tenkte att hun går vidre uansett også stemte dem på sitt 2 valg. Det var ikke noe lurt å gjøre for de som gjorde det.
Synes ikke Anh sang noe fint i dag jeg.
Nei, det er jeg enig i. Men jeg synes Sandra falt fullstendig gjennom og har ikke lenger noe i finalen å gjøre selv om hun er veldig søt.
Ahn sang ikke fint i dag, men når man vet hva hun kan prestere synes jeg hun skulle gått videre likevel. Sandra sang fælt.
Anh sang bedre enn Sandra. Hun synger fletta av Sandra hvilken som helst dag.
Nei, det er jeg enig i. Men jeg synes Sandra falt fullstendig gjennom og har ikke lenger noe i finalen å gjøre selv om hun er veldig søt.
Det er jeg enig med deg i. Sandra burde røket ut i stedet for Anh. Tror eneste grunnen til at hun gikk videre var at mange hadde henne som favoritt på forhånd. Hun sang rett og slett forjævlig. :nemlig:
Anh, var uheldig. Hun har drit bra stemme når hun får det til.
Det er jeg enig med deg i. Sandra burde røket ut i stedet for Anh. Tror eneste grunnen til at hun gikk videre var at mange hadde henne som favoritt på forhånd. Hun sang rett og slett forjævlig. :nemlig:
Anh, var uheldig. Hun har drit bra stemme når hun får det til.
Quite on the spot my dear. Jeg kunne gjerne rekruttert Sandra til min neste kone, men hun synger definitivt ikke bedre enn Anh.
Hun vinner mye på utseendet tror jeg. Sandra atså.
Satt å drakk Øl og Vin like ved Kjartan Salvesen i kveld på Cafe Sør . ett par av dere damer vill kanskje sittet der i stedet ? :). Ville heller hatt ett par av de damene som sang ved siden av meg.
Ser dere virkelig på Idol???
Mye kjekkere å bare se slutten!
Hjelpe meg da. Han derre Kjartan ville jeg ikke hatt om han ble slengt etter meg. Ser jo ut som han konstant har fått forlite søvn. Synger fint gjør han jo damen.
Hjelpe meg da. Han derre Kjartan ville jeg ikke hatt om han ble slengt etter meg. Ser jo ut som han konstant har fått forlite søvn. Synger fint gjør han jo damen.
Enig :kul:
Det er vel ingen pulbar mannfolk som er med i Idolfinalen?. Kan ikke kalle de mannfolk engang. Bare fjortiser jo. Men synge kan de.
Tja ikke fjortiser alle sammen, men ikke sexye iallfall :(
Vi må få Anh tilbake:
http://www.petitiononline.com/anhvu/petition.html
Sandra går nok ut hun også snart. Hun er utrolig søt men kommer aldri til å vinne pga det.
Sandra burde vært stemt ut for lengst! Hun lever kun på sjarmen, har ikke stemme i det hele tatt! :roll:
Bare ikke Sandra vinner, kan hvem som helst vinne for meg.
Steike nå begynner jeg å bli påvirka, når programmet er på TV egentlig?
Steike nå begynner jeg å bli påvirka, når programmet er på TV egentlig?
På Tv2 på fredager rundt åtte tror jeg.
Finalen er on 2 mnd. Idol går onsdager og fredager kl. 20.00
Jeg holder med Margaret.
Hun er søt. Har noe spesielt ved seg og stemmen, uten at jeg kan sette fingeren på hva. Men jeg tror ikke at hun vinner.
Satt å drakk Øl og Vin like ved Kjartan Salvesen i kveld på Cafe Sør . ett par av dere damer vill kanskje sittet der i stedet ? :). Ville heller hatt ett par av de damene som sang ved siden av meg.
Ser ut som han går på heroin, er skikkelig sløv i trynet.
Ser ut som han går på heroin, er skikkelig sløv i trynet.
Han virket sløv når jeg så han også.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.