Se full versjon : Hvem liker du minst i Idol?
Denne tråden lager jeg på oppfordring fra BP.
Hvem liker DU minst?
BeltePenis
11-03-04, 21:59
Gjett hva jeg stemte da... ;-)
Hadde jeg nå visst hvem de var.
Gjett hva jeg stemte da... ;-)
:tenker:
Nei, det blir for vanskelig, gitt!
Sexy Sadie
11-03-04, 22:08
Jeg liker egentlig ingen som stiller opp i idol og stemte på den første på lista.
Han der Roald Haarr-typen høres ut som en dårlig Josh Groban-kopi. Og med nordmenns perverse hang til Bettan- og Jan Werner-ballader, så vinner han sikkert. :sur:
Sexy Sadie
11-03-04, 22:57
Han der Roald Haarr-typen høres ut som en dårlig Josh Groban-kopi. Og med nordmenns perverse hang til Bettan- og Jan Werner-ballader, så vinner han sikkert. :sur:
Ikke snakk om Joss.
fæl fyr.
Jeg liker ikke hun der første, Maria Haukaas Storeng. Hun hadde sikkert gjort seg bra i barnetv. Som Idol virker hun bare idiotisk.
Tja. Klarer meg uten den Rod Stewart-kopien kjartan. Han kan holde seg til fotball-låter.
Maria er alt for musical.
Stemte Håkon. Han har bra stemme...til å synge i dusjen
Kjartan.
Hjelper denne, anonym ?
http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/idol/article198372.ece
ser ikke IDOL
Hvorfor opplyser du oss om det?
Har faktisk heller ikke sett en eneste episode av Idol II
Aner ikke hvem de er en gang jeg... Men Maren Flotve Birkeland var ett veldig langt navn...
Sandra liker jeg minst - definitivt den dårligste til å synge.
Etter timelange diskusjoner har vi kommet frem til at det finnes bare to relevante svaralternativer i denne spørreundersøkelsen.
BeltePenis
17-03-04, 00:41
Eh, og det er ikke det som er her nå!
BeltePenis
17-03-04, 00:47
Der ja, flink pike! Det er de eneste riktige alternativene. Når Njøten er ute synes jeg alle de andre som er igjen kan bli kåret til Idol 2004!
Jeg synes ikke han er så verst, bortsett fra at jeg blir innmari sliten av å se på alt det håret han har ned i øynene sine. Får lyst å gre det bakover!
Du er kenguru. Ergo ingen stemmerett.
Sorry.
Jeg ELSKER Njøten.
Han gjør meg våt.
Etter testen: hvem er du i idol:
Du ligner mest på:
Håkon Njøten.
Vil det si at ingen liker meg? Bør jeg gå å grave meg ned? Eller bør jeg lære meg å synge bedre en Håkon, sånn at jeg får tilbake min ære! :roll:
Etter testen: hvem er du i idol:
Du ligner mest på:
Håkon Njøten.
Vil det si at ingen liker meg? Bør jeg gå å grave meg ned? Eller bør jeg lære meg å synge bedre en Håkon, sånn at jeg får tilbake min ære! :roll:
:tier:
Fint at du klarer å holde munn for en gang skyld... men jeg har funnet løsning på problemet, jeg tar testen en gang til.. Håper på ett mer akseptabelt resultat nå. :mrgreen:
Fint at du klarer å holde munn for en gang skyld... men jeg har funnet løsning på problemet, jeg tar testen en gang til.. Håper på ett mer akseptabelt resultat nå. :mrgreen:
:fuckoff:
Jeg liker ikke Håkon.
Lurer på hvem som er frisøren hans. Vedkommende burde mistet fagbrevet sitt.
Vet du, det er slik ung gutta er nå.
En frisør må gjøre som de blir bedt "Kunden har alltid rett".
De kan bare rettlede, ikke forlange... ;)
Dette var en fin tråd å grave frem i kveld.
Er det ikke idol i kveld da?
Kjartan, Margaret, Sandra og Susanne.
Syntes det var rettferdig i kveld. Håkon var den dårligeste av de, selv om alle sang bra.
Satser på at Sandra ryker neste gang... :nemlig:
Sandra MÅ ut neste gang.. :ber til Gud:
Jaggu røk Håkon ut igår!
Jippi!
Bare glad Sandra røyk ut jeg!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.