Se full versjon : Dvergkasting
Dette er noe man aldri kan bli lei av å diskutere.
Hvis det tar helt av kan vi sikkert få et eget dvergkasteforum.
Jeg kan starte med å fortelle noe som opprørte meg for en tid tilbake.
Jeg leste i avisen om en dverg som gjerne ville bli kastet med pga noe svada om menneskerettigheter og sånn, fikk han ikke lov.
Jeg kjemper for dvergers rettigheter til å bli kastet.
Her kan vi diskuterer kasteteknikker osv.
:ivrig:
Sexy Sadie
11-03-04, 22:32
Hvordan oppdra en dverg slik at han blir ett godt kaste objekt?
Spennende utfordring, SS! :nikker:
Dette tror jeg blir en fantastisk tråd!
Jeg tror at en god dverg, er en som har hengivenhet og lojalitet ovenfor sin herre, omtrent som en hund.
Eller som en sub ovenfor sin dom.
Det er viktig med belønning for godt arbeid, et klapp på hodet, en godbit, for at dvergen skal føle seg verdsatt.
Sexy Sadie
11-03-04, 22:45
Tror jeg skal sette opp ett case.
Vi kan kalle casen "Tilfellet Bjarte".
Om dvergen Bjarte og hans vei fra de skjønte at det ikke bare var hodet hans som var litt stort og til pensjonsalderen.
Jeg pøker på bjarte om dagen og la meg si deg, han er ikke dverg. :snill:
Sexy Sadie
11-03-04, 22:51
Tilfellet Bjarte.
Innledning.
Jeg har fått i oppdrag å undersøke forskjellige oppdragelsesmetoder på dverger i det formål at de som voksne skal kunne tjene til sitt daglige brød som Kastedverger.
Hensikten med oppdragelsen må være det at gnomen er tøff og sterk og tåler å bli herset med.
Det vil bli en del teser til å begynne med men håper å kunne understøtte påstandene med empiri etter hvert.
Sexy Sadie
11-03-04, 22:58
Tror du jeg kan lever Caset og få karakter her ved Hint tro?
De støtter efterhånden mange snåle forskningsprosjekt.
Kaster man dem? Trodde man skulle sitte på dem jeg.
Du har mye å lære, spindis.
Sexy Sadie
11-03-04, 23:05
Problemstilling 1.
Hvordan sosialisere guttedverger og jentedverger til deres oppgave her i livet.
Her er spørsmålet; skal man gå inn for lik indoktrinering eller kjønnspesifikk? Det har seg jo sådan at kvinne og mann er sosialisert forskjellig iht våre samfunnsoppgaver og skal dette gjelde dverger også.
Problemstilling 1.
Hvordan sosialisere guttedverger og jentedverger til deres oppgave her i livet.
Her er spørsmålet; skal man gå inn for lik indoktrinering eller kjønnspesifikk? Det har seg jo sådan at kvinne og mann er sosialisert forskjellig iht våre samfunnsoppgaver og skal dette gjelde dverger også.
Det er dette som for tiden holder Yggeset våken om natten.
Sexy Sadie
11-03-04, 23:11
Det er dette som for tiden holder Yggeset våken om natten.
Men han er ikke her. :twisted:
Du er så opphisset at du overser orddelingsfeil, Mac. Er du sikker på at denne tråden er sunn for deg?
Sexy Sadie
11-03-04, 23:13
Du er så opphisset at du overser orddelingsfeil, Mac. Er du sikker på at denne tråden er sunn for deg?
hysj, hysj, hysj.:pekefinger:
Jeg overser ikke! :overlegen:
Men denne tråden er så viktig og fin at klumpen i magen ikke blir fullt så stor, og jeg greier å kontrollere de sure oppstøtene.
Sexy Sadie
11-03-04, 23:22
Problemstilling 2.
Hvordan skal denne indoktrineringen foregå?
Skal det være lov å oppdra dvergen med fysisk vold, slik at han/hun lærer seg riktig adferd på det viset - og hvordan skal denne volden forekomme.
Tidligere kognitive studier viser jo at unødig vold hemmer veksten så det kan jo være at der er løsningen for at dvergen skal være så liten og lett som mulig.
Bør en dverg kastes med hodet, eller bena først ?
Det er alt etter hva du som kaster foretrekker, lingen.
Sexy Sadie
11-03-04, 23:58
Det er alt etter hva du som kaster foretrekker, lingen.
Jeg skal i løpet av Caset forske på best mulig kastemåte. DEn må antagelig tilpasses kasteren høyde og vekt.
Jeg er ikke sterk nok i armene til å foreta basket-kast.
Diskos-kast fungerer beste for meg.
Kvinnelige dverger med langt hår kan kastes som slegge.
Sexy Sadie
12-03-04, 00:06
fotnote til problemstilling 1.
Kvinnelige dverger må ha langt hår slik at de kan oppfylle sin funksjon både i arbeidslivet og som kvinne på best mulig måte.
Til ære for alle dvergkastere:
Dvergkastespillet! (http://www.fetchfido.co.uk/games/midget_tossing/midget_tossing.htm)
Sexy Sadie
12-03-04, 00:17
Jeg må nå logge av for å forfatte ett brev til Hint fog søke om forskningsstønad.
Mac.
Har du da noen forslag på hvor det er best å reise for å få testet ut tesene våre?
Hvorfor ser alle dverger ut som om de er i slekt?
På bildet til Sommertreff Hove leir 2001 såg jeg han som var med i fangene på fortet
Er man skikkelig dverkaster, så skal ban holde de i beina. Holder man de i håret, vil man etterhvert oppdage at håret vil falle av og deres tid som kaste dverger er over. Holding i hår vil også føre til ustabilitet i kastet.
Sexy Sadie
12-03-04, 19:19
Er man skikkelig dverkaster, så skal ban holde de i beina. Holder man de i håret, vil man etterhvert oppdage at håret vil falle av og deres tid som kaste dverger er over. Holding i hår vil også føre til ustabilitet i kastet.
Dette vil bare gjelde armsvake personer, som vil bruke tid på å få i gang sentrifugalkraften.
Kan man med kokeprogram og tørketrommel krympe skøyteløpedrakter nok til att de passer på dverger, eller må man skaffe spesiallagde drakter ?
Sexy Sadie
12-03-04, 19:47
Problemstilling 3
Skal dvergens klesdrakt være opp til hver enkelt Dvergeeier?
Her kommer det an på om vi må følge internasjonale forskrifter , eller om vi kan få unnlatelse på det pga særnorske forhold.
Kansje på tide å oppnevne eget designerteam til utforming av aerodynamiske dvergklær.
Tror man kan få en relativt bra forbedring av kastelengde ved hjelp av vindtunnel og datamodulering.
Sexy Sadie
12-03-04, 20:02
Kansje på tide å oppnevne eget designerteam til utforming av aerodynamiske dvergklær.
Tror man kan få en relativt bra forbedring av kastelengde ved hjelp av vindtunnel og datamodulering.
Dette skal jeg få bakt inn i forskningen.
Dette skal jeg få bakt inn i forskningen.
:ler:
Jeg er stolt og glad over å være på samme forum som dere.
Sexy Sadie
14-03-04, 15:39
Mac, takk.
Jeg føler på meg at dette blir en god tråd i sportens tegn.
Sexy Sadie
25-03-04, 20:02
Problemstilling 4
Skal vi holde indoktrineringen på individ, gruppe eller samfunnsnivå?
Studier viser jo at det er vanskelig å holde en standard i trans-nasjonale sport og selskaper pgal nasjonal sosialisering er det som vil gi størst utslag når dvergen har nådd særs alder at den kan oppfylle sin misjon i livet.
.
Jeg la inn en dverg for Maccern, men møtte lite oppmerksomhet fra henne. Er dette en virkelig fetish, maccern?
Jeg såg en film med masser av dverger i igår (Willow). Alt jeg greide å tenke på var hvor langt de kunne kastes.
Jeg såg en film med masser av dverger i igår (Willow). Alt jeg greide å tenke på var hvor langt de kunne kastes. :ler:
Jeg har det litt slik når jeg leser noen skrivefeil i aviser eller på teksting spesielt.
Jeg la inn en dverg for Maccern, men møtte lite oppmerksomhet fra henne. Er dette en virkelig fetish, maccern?
Jeg kjemper da for dvergers rettigheter til å bli kastet.
Ikke dvergers rettigheter til å ta av seg klærne!
:overlegen:
Mener bestemt at i et Pondusblad melder Elze og Günther seg på dvergkastekonkurranse. Må se om jeg finner det bladet. Er muligens noen bra tips i forhold til både kasteteknikker og måter å få opp adrenalinet før kastet, noe som er viktig for å yte maksimalt.
Teller nedslag forresten ?
Nedslag er i de fleste konkurranser uvesentlig.
Sexy Sadie
24-04-04, 16:25
Jeg venter på svar fra HINT om midler til forskningen vår.
Du er egentlig kort nok til å kastes av en større dvergkaster, SS.
:tenker:
Sexy Sadie
24-04-04, 16:36
Men jeg oppfyller ikke kriteriene til å være dverg. Da kroppens lemmer proposjonerer perfekt.
I nøden spiser fanden fluer!
Sexy Sadie
24-04-04, 16:41
Du er i fare selv, da du ikke er av de høyeste.... :skrape:
Jeg er høyere enn deg!
Og dessuten feit, dermed vanskelig å kaste!
Sexy Sadie
24-04-04, 16:51
Vanlig problem med noen kilo for mye i dette landet- :dunkhode: '
Vanlig problem med noen kilo for mye i dette landet- :dunkhode: '
Dette var gresk, kan du forklare hva du mente. :skrape:
Godt jeg er for høy til å bli proff kastedverg. Jeg vil bli kaster!
:lokker: Bellis... :ondtglis:
Dverger er da til for å kastes. Eller man kan le av dem som i sangen Short People. Den er genial.
men alle dverger er jo ikke korte
John Rhys-Davies er langt over 180... og han er hvertfall dverg
Jeg kjenner en dverg. Hun er 182, og ble mamma i natt. :rørt:
Melina er blitt storesøster og Mumrik fått en ønskefødsel. :rørt:
Du vet jeg har truffet dvergen, ikke sant?
diskuterte bl.a. fødselsangst.
Nå har hun sikkert fått bevist teorien min for seg: nemlig at man må ha en god fødsel, for å bli kvitt minnene om den dårlige.
Sexy Sadie
25-04-04, 15:06
Nå synes jeg kjerringfaktoren er høy her.
Nei, det er den ikke.
For det er bevist at dette er et forum hvor vi kan snakke om våre barn, uten å bli kjerringer av den grunn.
:nemlig:
Sexy Sadie
25-04-04, 15:29
Jeg tåler barnesnakk, mën ikke i alle tråder.
Dette er ikke barnesnakk, dette er fødesnakk!
Sexy Sadie
25-04-04, 15:33
Enda verre, det skremmer skiten ut av en stakkar.¨Ikke begynn med noe slags ting om keisersnitt.
På forhånd Takk.
Kanskje vi skulle ha en fødsels-avatar-konkurranse... :knegg:
Sexy Sadie
25-04-04, 15:41
Ikke gi de som bestemmer her noen slike ideèr.
Jeg har aldri hatt keisersnitt, men jeg kan godt snakke om tenger. :snill:
Sexy Sadie
25-04-04, 15:51
Nei takk.
Om vi virkelig skal få SS til å freake ut, så skriver vi bare fødselshistoriene våre overalt. :snill:
Jeg var med ei venninne som fødte med keisersnitt. Skal jeg fortelle detaljer? :snill:
Sexy Sadie
25-04-04, 16:41
Neeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii . :redd:
Sexy Sadie
25-04-04, 17:25
Du skal slappe av, ellers....
Jeg har 2 keisersnitt og 1 vanlig. Siste keisersnitt måtte de stikke fire ganger i ryggen får å få spinal rett. Vil du ha detaljer? :snill:
Sexy Sadie
25-04-04, 19:11
Nei, nå tror jeg at jeg forblir barnløs. nåler... :redd: '
Vi har forhindret at SS formerer seg.
Bør vi være fornøyde eller triste?
Sexy Sadie
25-04-04, 21:12
Vi har forhindret at SS formerer seg.
Bør vi være fornøyde eller triste?
Resultatet går vel ut på det samme.
:lol:
Bare vent, eggstokkene dine begynner snart å krible.
Jeg kan godt snakke om min siste fødsel. Da fikk jeg omgangssyke etter over et døgn med rier. En hel natt med spying, driting og rier er forsåvidt noe man kan le av i ettertid.
Vet du SS, det er i det hele tatt en stor opplevelse å gå gravid samt det å føde. Det er noe som ikke skjer så veldig mange ganger pr dame (stort sett..) og hvordan det blir for deg er uråd å si. En eller annen gang vil du kanskje føle tiden er inne. Godt råd: drit i alle skumle historier du har hørt :nemlig:. Finner du ut at unger ikke ligger for deg, så er det en ærlig sak det! Jeg synes det er bedre å være ærlig med seg selv om det, fremfor å produsere unger man egentlig ikke ønsker..
Det eneste som er synd med unger, er at det følger ikke med angrelapp, noe som kunne ha vært praktisk i visse stunder!
..eller bruksanvisning og volumkontroll
Sexy Sadie
26-04-04, 16:41
Jeg trodde vi snakket om dverger i denne tråden, ikke om gnomer.
The Cryptic
26-04-04, 21:14
Det eneste som er synd med unger, er at det følger ikke med angrelapp, noe som kunne ha vært praktisk i visse stunder!
Helt klart en sak for Barne- og familiedepertementet. Hvor er angretten her da? hæ? hÆ? HÆ?
Man kan jo adoptere de bort! Duh!!
Det er urettferdig at foreldre kan adoptere bort barna sine, men barna kan ikke adoptere bort foreldrene sine. :nemlig:
Sexy Sadie
27-04-04, 14:25
De kan jo kontakte PP-tjenesten når de har begyndt på skole. :skrape:
Ikke PP-tjenesten, Barnevernet.
Problemet er at når de er så store, så tror de at ting skal være sånn, og i værste fall viderefører de det på sine egne barn, når den tiden kommer. :nei:
Sexy Sadie
27-04-04, 15:25
forferdelig forferdelig.
Nå ble dere fryktelig alvorlige her.
Hvilket tak liker dere best å bruke når dere kaster dverger? Jeg bruker oftest Rævgræbber'n, for da synes jeg svevet blir så luftig.
Jeg syns Overhånds Snabelrøsk gir litt ekstra Swung så jeg får den ekstra meteren som skal til.
Jeg sverger til den klassiske med legger, evt rundt fotbladene. Mest aerodynamisk.
Hvilket tak liker dere best å bruke når dere kaster dverger? Jeg bruker oftest Rævgræbber'n, for da synes jeg svevet blir så luftig.
Er det litt som en wedgie? :intrisert:
Ja, men det er viktig å få med alle rompehårene. Det blir som et sleggekast. :nemlig:
Kult! Man kan aldri bli utlært i dette.
Det er det som er så fint! :rørt:
Sexy Sadie
27-04-04, 20:13
Ja, men det er viktig å få med alle rompehårene. Det blir som et sleggekast. :nemlig:
Dvergene skal være vokset fordi de mister mange centimeter pga friksjonen.
Er det lov å avle frem dverger med lange rompehår og ellers hårløs. Kanskje dette strider mot noen FN-konvensjoner eller noe. Jeg vet ikke.
Sexy Sadie
27-04-04, 20:29
Det må da gå an så lenge vi følger de gjeldende normer for husdyravl.
Sexy Sadie
27-04-04, 21:17
Ingen innavl må forekomme, det vil skade dvergstammen på lengre sikt.
Vi får importere noen fra utlandet....eh..jeg mente ADOPTERE.
Sexy Sadie
27-04-04, 21:25
Det finnes nok en del hjemmeløse der ute. :deppa:
Hva med sånne indianerstammer. Går det med pygmeer?
Pygmeene bor i Afrika. Indianere bor i Amerika. :nemlig:
Det var et todelt spørsmål, selv om det egentlig ikke kom frem..
Indianere i mange land forøvrig. Kjenner indianer i Sør Afrika også. Dessuten er det indianerstammer i Sør Amerika også. Folket i Nepal blir forøvrig også kalt indianere med flere :informerer:
Jeg hadde en fin drøm om dverger i natt.
Hva innebar den?
:noterer:
Klar til å tolke!
Nå har vi fått en ny sport her i landet som er nesten like morsom som dvergkasting: Mullaløfting!
Sexy Sadie
28-04-04, 23:47
Hvor langt kan en mullah egentlig kastes tro?
Fra bønnetårnet eller frihåndskjeggsleping?
Nå har vi fått en ny sport her i landet som er nesten like morsom som dvergkasting: Mullaløfting!
Er det den idretten der det er om å gjøre å gni kjønnsorganene mot løfteobjektet sitt kjønnsorgan så mye som mulig ?
Jeg synes forøvrigt det var kjempe kult av henne å løfte han. Viste virkelig hvor fjern den mannen er...
Sexy Sadie
29-04-04, 19:22
Tror dere shabana Rehman hadde blitt en god dvergkaster?
Ville ikke møtt henne i Vm, nei. Hun øver nok mye.
The Cryptic
03-05-04, 11:03
Jeg hadde en fin drøm om dverger i natt
Hva gjorde du med dem?
Kastet dem på den andre siden av kloden, eller hvor langt det faktisk går an å kaste dverger, naturligvis :nemlig: Er Paven katolikk eller hva? :D
The Cryptic
03-05-04, 11:13
Dama er kul!
:nikker:
The Cryptic
03-05-04, 11:15
Vedr. mullaløftingen lurer jeg på en liten sak: I min barndom erindrer jeg å ha blitt løftet mye av mine foreldre. Kan jeg muligens saksøke dem nå i etterkant for de traumer jeg muligens ble påført?
Det går helt sikkert an!
Jeg er sikker på at en advokat som Tor Erling Staff ville påtatt seg et slikt oppdrag.
Han er en meget oppfinnsom advokat.
Hvis man ser på din avatar kan man ikke utelukke at du har rett i at du har blitt påført visse traumer fra din barndom hva løfting angår.
:lol:
Sexy Sadie
07-05-04, 00:14
så i dvergkastingens navn: må sesongen snart begynne.
Sexy Sadie
07-06-04, 20:29
så jeg hiver først.
Her er en viktig øvingsoppgave:
http://www.tekzoned.com/games/midgettossing/
Og her er noen bilder av et kast jeg gjorde i fjor:
Hvor kan man får trent, da? :forvirret:
Sexy Sadie
08-06-04, 20:57
Jeg fikk da hivd noen dverger i spillet iallfall.
Hvem er dama på bildet ?
Hun lignet på hun i Monster.
Sexy Sadie
08-06-04, 23:35
100 stk :mrgreen:
Sexy Sadie
07-11-04, 23:06
nu?
Vi får sørge for at denne tråden blir usynlig for Hulda.
Vi får sørge for at denne tråden blir usynlig for Hulda.
Nei, ikke gjør det. :skremt:
Jeg kaster dverger som bare det nå. :stolt:
The Cryptic
13-12-04, 01:35
Det kan nok være lurt ja. De ømfintlige sjeler kan fort få seg et aldri så lite sjokk her. Vi andre derimot, vi har det bare moro. Det kunne igrunnen vært bra å fått liv i denne diskusjonen igjen, men ettersom Hulda er logget på kan jeg for tiden indisponert for deltagelse
Jeg har grunker. :skeptisk:
Dette ER en veldig fin tråd. :medgir:
Jwg har skadet 19 dverger. Det var kanskje litt mye.
Sexy Sadie
13-12-04, 01:40
Nei, du klarte ikke kvoten din.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.