PDA

Se full versjon : Inspirert av en diskusjon med en god venn..

spindis
14-03-04, 01:51
Hva er fordeler og ulemper med en firkantet penis?

:alkis:

Sorepheus
14-03-04, 02:05
1. Du kan skyve loff med moderne "kitch" kjøkkenredskaper
2. Bøker, Cd-cover og computerdeler får en helt ny mening
3. Sjakk får en helt ny variasjon
4. Myke menn blir harde menn og harde menn blir myke menn
5. All kunst utenom kubismen blir avleggs
6. Høyhus blir plutselig pene, barecelona mister turistnæringa og tårnet i Pisa blir revet.
7. Samtlige flasker må byttes ut og eksosrør må redesignes
8. For ronk må man tilpasse hendene omtrent som damer gjør med føttene
9. Verden blir nesten overbefolket da alle kondomer sprekker, men samleiets smerter avverger situasjonen.
10. Bizarro blir plutselig mer populær enn Supermann.

spindis
14-03-04, 02:18
:ler:

medica
14-03-04, 04:02
Veldig bra, Dongen! :ler:

hjortefot
23-04-04, 15:08
men det må jo etterhvert bli utrolig rare lepper på de som kjører blowjobs da?? ser ut som ei ikearamme i ansiktet :knegg:

Bellis
23-04-04, 15:10
:lol:

Utrolig bra dongen!

Ling
23-04-04, 16:54
:ler:
Jøsses.

Zelda
23-04-04, 19:58
:rofl:

Araregiel
23-04-04, 22:52

Galemaja
23-04-04, 22:54

nette
24-04-04, 13:00

Sexy Sadie
27-04-04, 23:28
En firkantet penis kan være interessant for slike som er glad i å påføre seg selv smerte. :skrape:

Zelda
28-04-04, 01:59
En firkantet en er nok best for de med smått utstyr -> Iallfall kjenner damene at den er kommet inn...

Sorepheus
28-04-04, 02:08
:knegg:

Bellis
28-04-04, 09:21

Sexy Sadie
28-04-04, 14:22
En firkantet en er nok best for de med smått utstyr -> Iallfall kjenner damene at den er kommet inn...

Ingenting er så pinlig som å spørre: Er du i nå? :skrape:

Ling
28-04-04, 15:52
men det må jo etterhvert bli utrolig rare lepper på de som kjører blowjobs da?? ser ut som ei ikearamme i ansiktet :knegg:

Jeg tror i grunn nett det der hadde gått ganske greit.
Vel å merke så lenge penis kom inn med flatsidene parallelt med tennene.
På den måten ville man få plass til mer volum pikk uten å måtte gape så høyt som med rund pikk. Dette gjør att man blir mindre øm i kjeveleddet/musklaturen over tid.

Jeg tror egentlig en vagina ville forme seg ganske raskt etter en firkantet pikk dersom dette virkelig hadde vært aktuelt. Litt begynnerproblemer ville det nok vært men ikke noen uoverkommlige.

Verre er det nok med analpenetrering. Lukke muskelen i anus har til oppgave å stoppe avføring fra å renne ut ukontrollert. En firkantutvidelse av denne ringmuskelen tror jeg kunne gitt små lekkasjer.
Ved toalettbesøk er det naturlig å tenke seg att avføring med tykk konsistens vil komme ut i sentrale områder av firkanten siden motstanden er minst der, mens det i hjørnene der motstanden er større, hovedsaklig vil komme tynntflytene avføring.
Dersom dette stemmer, er det i henhold til lover om dynamiske gjennomstrømmning av væsker naturlig å trekke konklusjonen att: Den avføring med tykk konsistens vil fortsatt ha stort sett samme størmningskurve, mens lettflytende avføring vil få kavitasjon og turbulens. Man risikerer dermed att tynntfletende avføring sprer seg over et større område, og i værste fall legger seg over rumpe og øvre lår som et tynnt fuktig lag med dritt.

I tillegg gir naturligvis faren for avleiringer i hjørnene av det firkanta rektum en fare for bakterieoppblomstring og betennelser.

Sorepheus
28-04-04, 17:33

Zelda
29-04-04, 09:21
:rofl:
Virkelig bra skrevet Lingen!

Gasse
29-04-04, 15:16
Firkantet penis??

Trodde peniser skulle være firkantete jeg... :skuffet:

Svampe