Se full versjon : Ta testen: Er du en god elsker/elskerinne?
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=26162
Tittel endret av Mac
Du er en:
Meget god elsker/elskerinne.
Score: 90% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
:kul:
God elsker/elskerinne.
Score: 61% Du har kanskje en djevel på den ene skulderen, og en engel på den andre..? Det vil imidlertid ikke si at du kan slå deg til ro med at du er frekk og rå,- du er rett og slett litt vel egoistisk.
Ja ja..
Score: 92% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Score: 97% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Score: 81% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Score: 87% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer. ;)
Denne gidder jeg ikke å ta. Jeg er selvfølgelig best. :nemlig:
:twisted:
Score: 81% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Score: 90%
Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Score: 90% Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Jeg tror denne testen ble lagt ut her i fjor høst også. Jeg synes å huske at jeg vant. :snill:
Score: 98%
Du er en voksen person som kan alle de uskrevne reglene; Du er respektfull og omtenksom, og tenker vel så mye på partnerens, som egen nytelse. Du vet at god sex handler om å gi, og å kommunisere på flere nivåer.
Jeg tror denne testen ble lagt ut her i fjor høst også. Jeg synes å huske at jeg vant.
Jeg tror ikke jeg gadd å ta den da heller. Synes å huske at spørsmålene var på ungdomsskolenivå.
Jeg tror ikke jeg gadd å ta den da heller. Synes å huske at spørsmålene var på ungdomsskolenivå.
Ja, det var en del spørsmål med bare uaktuelle svaralternativer.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.