Se full versjon : Ok å gi kona en på trynet???
Sexy Sadie
14-03-04, 17:22
Nesten 60% av israelsk befolkning synes det er greit at kjerringa får seg en på trynet i ny og ne viste en ny meningsmåling som Tel Aviv-avisen, Yediot Aharono offentliggjorde forleden fredag.
Overraskende var det at aksepten for volden var like stor blandt kvinner som blandt menn.
Mannen min slår meg aldri. Bortsett fra i selvforsvar.
Jeg vil gjerne ha en mann jeg kan slå litt på.
Jeg slo nesten en i går, måtte virkelig besinne meg.
Han tok stolen til hun jeg var ute meg og nektet å gi den tilbake.
Er dette en seriøs tråd, eller nok en tråd fylt med pjatt?
Du må sile trådene, høna.
Jeg har opplevd noe utlendinger som oppfører seg nedlatende til norske kvinner fordi de er under deres stand. Jeg er ikke rasist, men slike holdninger får meg til å se rødt.
Den mannen som hadde lagt en hånd på meg hadde ikke kommet til å ha det godt i framtiden..
Jeg har opplevd noe utlendinger som oppfører seg nedlatende til norske kvinner fordi de er under deres stand. Jeg er ikke rasist, men slike holdninger får meg til å se rødt.
Den mannen som hadde lagt en hånd på meg hadde ikke kommet til å ha det godt i framtiden..
Enig med Merete her.
Jeg har faktisk liggi skvisa under skosåla til en fyr i 4 år, og han var norsk.
Før jeg møtte han, trodde jeg også at jeg var sånn som Merete.
Noe gikk galt... :roll:
Jeg har faktisk liggi skvisa under skosåla til en fyr i 4 år, og han var norsk.
Før jeg møtte han, trodde jeg også at jeg var sånn som Merete.
Noe gikk galt... :roll:
Det er vel lett å stå på utsiden og kommentere... :(
Det er nok det... :nemlig:
Noen liker jo å få seg en klaps i ny og ne.... ;)
Å denge kvinnfolk er lavmåls. Selv om de til tider fortjener det.
En barndomskamerat av meg vokste opp i et hjem der faren var voldlig, til slutt tok kona ungene og rømte til Oslo og foreldre. Foreldra var relativt rike så de leide ut et av nabohusene til to politifolk bare for å være på den sikre siden. En gang vi var ute å sykla, jeg og kompisen, så han en bil som ganske sikkert var faren sin, han ble livende redd og forsvant så kjapt at jeg ikke kunne holde tritt. Skjønte da de fortalte hele greie hvor ille det er å vokse opp i et hjem der mannen er voldlig, rimelig mye pain i de minnene.
Jeg må bare le av det, ellers så begynner jeg å grine. Har vokst opp med en alkoholisert psykopat til far. Får panikkangst hvis jeg ser ham eller noen som ligner på gaten. :sjokk:
Jeg må bare le av det, ellers så begynner jeg å grine. Har vokst opp med en alkoholisert psykopat til far. Får panikkangst hvis jeg ser ham eller noen som ligner på gaten. :sjokk:
Hvilken gate?
Ikke noen som ligner på gaten, men noen som ligner på ham. :roll:
Kjipt ... :( Sånn var han kompisen min og, jævlig trivelig fyr burde ringe han forresten.... Kompisen hadde store behov for å utagere, han fant en del løsning i boksing da han var yngre, sånn for å føle seg trygg. Familien min er i heldigvis ikke voldlig på noen måte, men de kan være stein stokke dumme konservative i blant.
Sorry, kunne bare ikke dy meg. :mrgreen:
Sorry, kunne bare ikke dy meg. :mrgreen:
:finger:
Unner ingen å vokse opp slik.
Har en mor som nok er syk på enkelte områder, men det er jo bagateller i forhold.
Ja, ja...det blir folk av oss også...I alle fall de fleste av oss... ;)
Ja, ja...det blir folk av oss også...I alle fall de fleste av oss...
Ja, du virker jo lovende!
Ja, ikke sant?
Forventer at jeg får et langt og lykkelig liv neddopet på et "spesielt" sykehus... Har faktisk begynt å lure på om jeg egentlig er Jesus. :korsfestet: Skal spare grunker og skifte nick.
Ja, ikke sant?
Forventer at jeg får et langt og lykkelig liv neddopet på et "spesielt" sykehus... Har faktisk begynt å lure på om jeg egentlig er Jesus. :korsfestet: Skal spare grunker og skifte nick.
Får jeg være med i menigheten din? :glis:
Ja, ikke sant?
Får jeg være med i menigheten din? :glis:
Ja, jeg kaller den GALEMAJAS VITNER (greit å ha i tifelle rettsforfølgelse)
Hadde noen rørt meg hadde ikke den personen hatt mer baller igjen. :snill:
Hadde noen rørt meg hadde ikke den personen hatt mer baller igjen. :snill:
Hadde du vært oppi den situasjonen selv, å være helt kuet og psykisk nedbrutt, så kan det hende at du ikke hadde greid det. Steike lett å komme med påstander om slikt når man er på "utsiden", men hvem kan dømme når vi ikke helt vet hvordan det er?
Hadde jeg vært i den situasjonen, hadde jeg ikke vært i det forholdet noe særlig mer uansett.
Har vært i en type slik situasjon, men det var psykisk i stedet for fysisk og når det gikk opp for meg hva han holdt på med, etter en stund, så fikk han seg en vinflaske i trynet og jeg flytta ut på dagen.
Hadde jeg vært i den situasjonen, hadde jeg ikke vært i det forholdet noe særlig mer uansett.
Du kan spørre min mor om dette. Hun var gift i nesten 25 år før hun klarte å bryte ut av et dårlig forhold.
Men det er noen som er sterkere enn andre, som ser tegnene tidligere. De innser at her har jeg ingenting å gjøre,og klarer å gå før de blir psykisk nedbrutt.
Vi kan ikke dømme noen før vi har gått i hans sko er det vel noe som heter...
Vel, nå har moren min vært i samme situasjon. Fått både knust kjeven en gang og litt til.
Da vet du hvordan tingene er og ser tegnene tidlig. Det er nok mange som er/var i samme situsjon som mødrene våre. Men moren min skillte seg heldigvis før pappa tok helt knekken på henne.
Den første som slår er den virkelige taperen. Men jeg synes det er greit å slå i selvforsvar uansett kjønn.
Mr.Man: mener du det?
Så man kan gjennomgå år med psykisk terror og om man da mister besinnelsen til slutt og slår sin partner en gang, så er det den som slår som er taperen?
Jaha.
Ano: det kan være vel så hardt å slå med et ord...
Mr.Man: mener du det?
Så man kan gjennomgå år med psykisk terror og om man da mister besinnelsen til slutt og slår sin partner en gang, så er det den som slår som er taperen?
Jaha.
Da skifter man kommunikasjonsarena, og siden den formen er enveis tror jeg ikke man kommer noe vei med det.
Vel, det kan være temmelig befriende å slå til en, etter å ha blitt trykka ned i driten.
Rører han deg har nok ballene gått heden allerede.
Menn som banker kvinner er pingler.
Ballene henger ikke bare mellom bena nemlig.
BEM du liker virkelig nedstøvede tråder.
Rot ameg bort ser du....
sorry.
:fortvilet:
Sexy Sadie
30-01-05, 16:26
Lingen.''
Den her fyr har pugget seg noen temaer som han koser seg med..... :likegyldig:
Ja jeg koser meg.
Koseekspert er jeg ser du. :)
Det hender det dukker opp noentråder fra glemselen ja ...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.