PDA

Se full versjon : Al-Qaida har vunnet valget i Spania

Mr.Man
15-03-04, 03:11
Det er jo litt nifst når folk ikke tenker lenger en 2 uker tilbake når de velger sin regjering. Man skal ikke undervurdere almuens enfoldighet, det er helt sikkert:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/14/393399.html

Det virker på meg som om Al-Qaida vinner frem med sine aksjoner. Bush ble pisseredd og jommen klarte de ikke å skremme Spanjolene oxo. :skuldertrekk:

Sorepheus
15-03-04, 07:29
Må si jeg har alvorlige problemer med å sette meg inn i logikken til Al-Quadia, det virker på meg mer som om de er en lurvete gjeng sinnsyke mennesker med en agenda som er noe ubeskrivelig. Enten det eller så har man faktisk klart å rote nok i kommunikasjonslinjene deres til at de ikke lengre er helt sikre på hva ledelesen mente/mener. Dette gjør forresten situasjonen ikke nødvendigvis noe lettere, kanskje til og med farligere. Nå klamrer de seg til den eneste sikre kunnskapen de har; bombelaging

Det jeg tenker på er at de ikke vinner noe på å aksjonene sine, den menige islamist tar avstand fra vold og sosialister er jo ikke akkurat drømmepartnerne til muslimer.

Er det fremdeles lov å håpe på at situasjonen faller til ro av seg selv?

Fritz
15-03-04, 08:30
Nei, situasjonen faller ikke til ro av seg selv.
Dette er desverre bare begynnelsen.

Zelda
15-03-04, 11:27
Må si jeg har alvorlige problemer med å sette meg inn i logikken til Al-Quadia, det virker på meg mer som om de er en lurvete gjeng sinnsyke mennesker med en agenda som er noe ubeskrivelig. Enten det eller så har man faktisk klart å rote nok i kommunikasjonslinjene deres til at de ikke lengre er helt sikre på hva ledelesen mente/mener. Dette gjør forresten situasjonen ikke nødvendigvis noe lettere, kanskje til og med farligere. Nå klamrer de seg til den eneste sikre kunnskapen de har; bombelaging

Det jeg tenker på er at de ikke vinner noe på å aksjonene sine, den menige islamist tar avstand fra vold og sosialister er jo ikke akkurat drømmepartnerne til muslimer.

:applaus: Godt skrevet!

Mr.Man
15-03-04, 12:08

Faller til ro?!!!
De har jo klart å få alle spanske soldater ut av Irak med litt dynamitt. Det var vel det som var målet deres utifra hva jeg har lest. Det er helt utrolig at de klarer å diktere verdenspolitikken på denne måten. Det er jo nesten så jeg må ta av meg hatten i respekt for historiens mest virkningsfulle terrorhandlinger.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/15/393457.html

Det ble med håpet Wonder..... :gråter: