Se full versjon : Al-Qaida har vunnet valget i Spania
Det er jo litt nifst når folk ikke tenker lenger en 2 uker tilbake når de velger sin regjering. Man skal ikke undervurdere almuens enfoldighet, det er helt sikkert:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/14/393399.html
Det virker på meg som om Al-Qaida vinner frem med sine aksjoner. Bush ble pisseredd og jommen klarte de ikke å skremme Spanjolene oxo. :skuldertrekk:
Må si jeg har alvorlige problemer med å sette meg inn i logikken til Al-Quadia, det virker på meg mer som om de er en lurvete gjeng sinnsyke mennesker med en agenda som er noe ubeskrivelig. Enten det eller så har man faktisk klart å rote nok i kommunikasjonslinjene deres til at de ikke lengre er helt sikre på hva ledelesen mente/mener. Dette gjør forresten situasjonen ikke nødvendigvis noe lettere, kanskje til og med farligere. Nå klamrer de seg til den eneste sikre kunnskapen de har; bombelaging
Det jeg tenker på er at de ikke vinner noe på å aksjonene sine, den menige islamist tar avstand fra vold og sosialister er jo ikke akkurat drømmepartnerne til muslimer.
Er det fremdeles lov å håpe på at situasjonen faller til ro av seg selv?
Nei, situasjonen faller ikke til ro av seg selv.
Dette er desverre bare begynnelsen.
Må si jeg har alvorlige problemer med å sette meg inn i logikken til Al-Quadia, det virker på meg mer som om de er en lurvete gjeng sinnsyke mennesker med en agenda som er noe ubeskrivelig. Enten det eller så har man faktisk klart å rote nok i kommunikasjonslinjene deres til at de ikke lengre er helt sikre på hva ledelesen mente/mener. Dette gjør forresten situasjonen ikke nødvendigvis noe lettere, kanskje til og med farligere. Nå klamrer de seg til den eneste sikre kunnskapen de har; bombelaging
Det jeg tenker på er at de ikke vinner noe på å aksjonene sine, den menige islamist tar avstand fra vold og sosialister er jo ikke akkurat drømmepartnerne til muslimer.
:applaus: Godt skrevet!
Faller til ro?!!!
De har jo klart å få alle spanske soldater ut av Irak med litt dynamitt. Det var vel det som var målet deres utifra hva jeg har lest. Det er helt utrolig at de klarer å diktere verdenspolitikken på denne måten. Det er jo nesten så jeg må ta av meg hatten i respekt for historiens mest virkningsfulle terrorhandlinger.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/15/393457.html
Det ble med håpet Wonder..... :gråter:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.