Se full versjon : I puse-heimen kjører ungene standsmessig...
Skarre værra så skarre værra :D
Tohjuling hører også med i bilparken ;)
Sexy Sadie
28-03-04, 19:59
For en nydelig hårfarge barnet hadde!
Hvor er hjelmene?
Det er da ingen som bruker hjelm i sånne kjøretøyer vel. Når de kjører tohjulssykkel er hjelm lurt.
Søte puseunger!
De sa ikke naboungen på sånn motorsykkel da han kjørte utfor fortauskanten og fikk hull i hodet. :snill:
*kremt* For å være litt snusfornuftig her....han får ikke kjøre de alene ennå :forvirret:
Dessuten er jeg egentlig imot slike barneleker...takke meg til den gode gamle trehjulsykkelen :D
Trehjuls sykler er det farligeste faktisk. Velter lettere enn man er obs på, og ikke bremse. Triller like lett bakover som fremover... Oppskrytt!
jeg har tohjuling med støttehjul til minstemann. Bremse og hjelm er tingen! ;)
Det var kjempefine kjøretøy gutten din hadde.
Men alle hadde jo trehjulsykler da vi var små?
Vi overlevde da det....syns samfunnet er blitt så overbeskyttende.
Tenk på alle klatreturene vi hadde i alle slags trær osv....klatrer nabogutten i vårt tre idag og slår seg, risikerer vi jo å bli saksøkt :roll:
Joda stemmer det. Men vi er da voksne de fleste her, og tom på dette lille stedet så er trafikken økt enormt, livet generelt er anderledes nå. Og hva så. Kjørte biler i min barndomsvår også. Men likevel vil jeg si nyere biler er sikrere. Slik jeg ser det gjelder det samme sykler. Finner nye nytt:)
Tøft. Tror kanskje mine også ønsker seg sånne, men vi har til nå sakt nei. ;)
Men alle hadde jo trehjulsykler da vi var små?
Vi overlevde da det....syns samfunnet er blitt så overbeskyttende.
Tenk på alle klatreturene vi hadde i alle slags trær osv....klatrer nabogutten i vårt tre idag og slår seg, risikerer vi jo å bli saksøkt :roll:
Fikk nå tohjuling med støttehjul da jeg i barnehagen raste mot fattern på trehjulssykkelen og kræsje i leggen hans ..
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.