Se full versjon : leirskole
Såh!
Nå er poden på vei til leirskole.
Faen så svær han har blitt! :rørt:
Dette blir en stille uke...
En hel uke og da.
Så deilig!
Og når han kommer tilbake har han vel både fisket steinbit og satt potet. :knegg:
De er på vei til Langedrag, faktisk. De får det sikkert kjempefint!
Det blir egentlig ikke en hel uke.. de kommer hjem på fredag.
Men det holder det.. :roll:
Der er det jo helt herlig, hvertfall ut fra tv. Han får det sikkert superflott! (og må jobbe hardt, hehe)
hehe
Det har han sikkert ikke vondt av.
Leirskole er en fin ting. I hvertfall for unger som har det de skal i sekken. Noen dager borte fra mamma, litt kjærestegreier, litt arbeid etc, gjør underverker for hormonbombene. Sistemann her har ikke vært på leirskole enda, men de to eldste har. De fiska og jobba og hadde det bra.
Blei aldri leirskole på meg. Endte på sjukehuset med sprukken blindtarm kvelden før vi skulle dra, og ble liggende på sjukehuset i 3 uker..
Gutten din får det sikkert super - dupert!
Opplevelser for resten av livet!
Så deilig det blir for gutten din å få litt mammafri kan du skjønne. Det er alltid verre for mammaer enn barna å være borte. Sett deg ned å nyt stillheten. Kos deg.
11-åringen min reiser på leirskole 2. påskedag. Han gleder seg enormt! Det blir nok moro.
Skulle nesten tro de var på leir sammen, Irene. Min var også på leirskole på samme sted til samme tid. Han hadde en kjempetid der oppe. Ski hver dag og brun i ansiktet etter all solen når han kom hjem.
Næ? :sjokk:
Tenk at gutta våre har møtt hverandre! :fniser:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.