Se full versjon : Spansk
Hum... har bladd i Folke Universitetskatalogen et par dager nå, og funnet ut av de kurs som er tilgjengelig for tiden er det vel bare Spank Intensivkurs som er greia. Har jo fått gifta inn spansktalende i familien og planlegger jo ferie (faktisk) til Spania i sommer, så det er kanskje ikke så dumt. Spansk et vanskelig språk å lære?
Hum... har bladd i Folke Universitetskatalogen et par dager nå, og funnet ut av de kurs som er tilgjengelig for tiden er det vel bare Spank Intensivkurs som er greia.
:nette: Får jeg være med på det spankekurset, eller? :pisker:
Une Tequila Porfavor?
Mien Bien.
Begynner 14. april.
Jeg vil ikke lære meg språk. Jeg vil lære meg å SPANKE! (slik som du skrev i først innlegg). Tror du blir skuffet hvis du forventer å lære språk på et Spank Intensivkurs. :P
Jeg har gått litt på spansk-kurs.
Sluttet da kompisen min ikke taklet det mer. Jeg angrer litt på at jeg ikke gadd å gå ferdig alene.
Spansk er det aller kuleste språket!
Jeg vil ikke lære meg språk. Jeg vil lære meg å SPANKE! (slik som du skrev i først innlegg). Tror du blir skuffet hvis du forventer å lære språk på et Spank Intensivkurs. :P
Oj, vel det kan jo bli arranget og ;)
Vel, jeg ser du allerede er gift med opp til flere... :roll:
*leter etter trekant-smiley, men finner ingen*
Nå har jeg vel i hvert fall fortalt det, så spørs det om det blir en skillsmisse da :gråter:
Stakkars...
Skal jeg trøste deg? :trøster:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.