Se full versjon : Kvelds
Nudler med masse spices og smoothie...
Nå fikk jeg lyst på en tur på Fridays. :)
Hum... kunne vel ha gått og drukket noe jeg og i dag, bare det at 300 i taxier frem og tilbake , tre pils og mer manko på konto ikke frister...
Ååå! Jeg sitter her og fantaserer om øl! Dongen, hva om vi tok et par pils et sted? Jaa?
Helvete! Jeg er jo alene hjemme med ungene. Jeg kan jo ikke gå noe sted. :pågråten:
Tenk om jeg hadde dratt helt til puben før jeg husket på det? Hva slags mor er jeg egentlig? :kløhode:
For en relevant problemstilling, gyrkis. :snill:
Neinei, kan ikke komme med pils heller, må egentlig jobbe og synes selv ikke noe særlig om å sitte å supe med nysgjerrige unger som halvsover i rommet ved siden av .. Du trenger et 3 etasjers hus Gyrken :snill:
Døh, de sover som steiner, hver natt. Jeg har rødvin, tequila, whisky, gammel dansk og enda en fire-fem flasker.
:lol: Blir jo uansett 300 i taxi da ... men jeg har jo glemt det skjerfet da..
Problemet er at jeg er litt kåt nuh ...
For en relevant problemstilling, gyrkis.
Du mener vi bør diskutere det litt nærmere? ;)
Problemet er at jeg er litt kåt nuh ...
Øh.. en ronk først, og så hente skjerfet? :snill:
Det er jo faktisk en fin fin løsning :lol: Men løser ikke taxitullet ...
Nei, det gjør det ikke. Jeg har ikke råd til å hjelpe deg. Jeg er så fattig at jeg driver og går omkring. Hva med 20-bussen til Galgeberg?
Dere kan spleise på taxien, gyrkis gir deg en blowjob, du får pils i gjengjeld, samt skjerfet. :problemløser:
Hey! Jeg føler jeg kom litt dårlig ut av den dealen der!
Du får besøk av dongen. :snill:
Altså, en gang til litt langsommere. Hvem gir og hvem får pils? :intrisert:
Du gir blowjob, begge deler pils samt taxi, du får besøk, dongen får skjerf.
Nei, det høres ikke rettferdig ut. Jeg skal dessuten snart på jobb igjen, og så lang tid som den ronken hans ser ut til å ta blir det lovlig seint. :resignerer:
Han trenger da ikke ronke når du skal suge han! :oppgitt:
Hrm... nydusjet x 2 og klar til å gå
Han trenger da ikke ronke når du skal suge han! :oppgitt:
Men jeg er ikke så sikker på at jeg tør det. :titter:
Hallo? Hum, kanskje best at vi skiller oss først sånn for ordens skyld?
Hrm... nydusjet x 2 og klar til å gå
Fett! Jeg har hatt lyst å drikke helt siden jeg var i den 50-årsdagen, men da skulle jeg kjøre hjem med ungene.
Da ser jeg om jeg finner en buss
Ble det besøk, blowjob og pils??
Det ble besøk og rødvin. Ingen blowjob. Etter noen timer kom mistermannen hjem og satt ned litt med oss også.
Jeg la meg klokka fire, god og rødvinsbrisen. Klokka 7 måtte jeg opp igjen. :trøtt:
*hikk* sjangler rundt i leiligheten ...
Er du sliten i dag da, gyrken. :snill:
Det har gått ganske greit faktisk. I 12-13-tiden begynte jeg å slite litt, men da hadde jeg holdt det gående siden 8 uten pause også. Og da var jeg ferdig og kunne gå hjem. Føler meg ok igjen nå som jeg har sittet her litt, bare litt trøtt. :)
Men det var vel verdt det ;)
Jadda. Rødvin er alltid verdt det. :mrgreen:
Og så ingen blowjob da.
Tror du hun hadde innrømma det her når husbond'n ville ha sett det? :mrgreen:
:snill: Why not!
Skamvett??
Steike jeg føler meg skada i dag altså ... har ikke orka å gjøre en eneste ting ...
Steike jeg føler meg skada i dag altså ... har ikke orka å gjøre en eneste ting ...
Skada?
Hvor ? :mistenksom:
For mye partydop nå igjen... :roll:
Vel, er vel først nuh jeg begynner å føle meg edru igjen ...
Du tåler ikke allverden dongen!
Kanskje leveren min streiker for tia...
Bikkja liker lever. Jeg kan gi han leveren din. :snill:
Jeg er virkelig en god hundeeier.
Kan jeg få bikkjaes lever då? :forvirret:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.