PDA

Se full versjon : Dagens Idol

gyrken
02-04-04, 19:06
Hvem tror du ryker?

Zelda
02-04-04, 19:12
Sandra eller Margareth -og håper på Trung..

gyrken
02-04-04, 19:14
Jeg håper Sandra ryker nå. Det er på tide! Hun kan jo ikke synge..

magnus
02-04-04, 20:18
Jeg håper Sandra ryker nå. Det er på tide! Hun kan jo ikke synge..
Hehehe... Now we're talkin'!

Mr.Man
02-04-04, 20:32
Jeg tror Håkon ryker, spesielt p.g.a. det anale låtvalget.

Araregiel
02-04-04, 21:41
Sandra.

Zelda
02-04-04, 21:50
Faktisk var M den som sang dårligst i dag, men hun bruker å synge ok. Njøten var ikke ille i dag.

gyrken
02-04-04, 21:50
Jeg synes Håkon var kjempebra! Kul kar.

Araregiel
02-04-04, 21:53
Margaret var ikke det fineste jeg hadde hørt av. Ikke Trung heller.

gyrken
02-04-04, 21:53
Jeg synes faktisk at Susanne gjorde en ganske slett opptreden. Det var åpenbart ikke dommerne enige med meg i. Jeg håper hun går videre da, for hun er kul!

Mr.Man
02-04-04, 22:08
Blir nok Margaret hvis vi skal dømme etter oppførsel.

Bellis
02-04-04, 22:17
Jeg tror Sandra ryker idag. I dag synest jeg hun rett og slett sang dårlig og falskt. Håkon og kjartan blir bare bedre og bedre syns jeg.

gyrken
02-04-04, 22:19
Jeg synes hun synger dårlig og falskt hver gang, men har begynt å miste troen på at hun skal ryke ut. Hun har tydeligvis en stor gjeng fans som stemmer på henne.

Bellis
02-04-04, 22:25
Idag må hun ryke ut, noe annet går ikke an. Det hjelper ikke bare med en vennegjeng i dag som stemmer altså. Det nekter jeg å tro.

anonym
02-04-04, 22:26
Har dere stemt da?

gyrken
02-04-04, 22:27
Jeg har aldri stemt.

Bellis
02-04-04, 22:28
Jeg kaster ikke bort penger på sånn. Kan hende jeg hadde gjort det hvis jeg kjente noen som var med.

anonym
02-04-04, 22:30
Nettopp Bellis: vennegjeng. :kremt:

Bellis
02-04-04, 22:32
Jo, du kan komme langt med en vennegjeng. Men jeg tror ikke det er nok nå til å berge Sandra.

Zelda
02-04-04, 22:37
Kjartan var super i dag, synes jeg!

gyrken
02-04-04, 22:48
Kjartan synger pent, men han ser så inni granskauen teit ut at jeg ikke klarer å nyte det.

Men nå faller dommen!

anonym
02-04-04, 22:59
Hva ble utfallet da?

gyrken
02-04-04, 23:12
Trung måtte gå.

Bellis
02-04-04, 23:14
Det var Trung som gikk ut. Enda han faktisk har en fin stemme.

Gyrk; vi er nødt til å begynne å stemme skal vi få ut Sandra. Herregud, det er jo en sangkonkurranse. Førstebudet må jo være at deltakerne ikke synger falskt! :forvirret:

anonym
02-04-04, 23:15
Syns han synger fint jeg da.

Bellis
02-04-04, 23:18
Han sang fint i dag også, som allltid. Det er greit han har vel kanskje en kjedelig stemme men herregud.. han har stemme.

gyrken
02-04-04, 23:20
Trung var dårlig i dag da. Riktignok synger han rent, men det var flatt og kjedelig, nesten som en synth å høre på! Helt feil låtvalg rett og slett.

Araregiel
02-04-04, 23:23
Jeg synes vi skulle vært dommere.

Bellis
02-04-04, 23:24
Ja, det skal jeg være enig i. Tror nok ikke han hadde vært den siste som sto igjen som vinner uansett.

Men siden Sandra har klart seg så lenge, begynner jeg å bli nærvøs om hun har så sterk "vennekrets" at hun faktisk vinner. Og det er helt jævlig å tenke på

gyrken
02-04-04, 23:26

:nemlig: Du och jag, Ara!

Bellis

Ihvertfall i forrige runde med Idol. Han Espen skulle ikke røket ut så tidlig. Han kunne både synge og var kjempekjekk. :sikle:

gyrken
Ja, også Bellis da! :)

Araregiel
02-04-04, 23:30
Dere och jag!

Men at bare moren til Sandra stemmer for henne for 1000,- sier jo en del av det. Skulle - etter min mening, bare vært lov å stemme én gang pr. person.

gyrken
02-04-04, 23:32
Jeg tipper de andre mødrene stemmer like mye.

Araregiel
02-04-04, 23:33
Det har dog ikke kommet ut.

Bellis
02-04-04, 23:33
Er med på en dommertrio, jeg! :kul:

magnus
03-04-04, 05:13
Men at bare moren til Sandra stemmer for henne for 1000,- sier jo en del av det. Skulle - etter min mening, bare vært lov å stemme én gang pr. person.
Nettopp! Sånn det fungerer i dag kan man faktisk kjøpe seg til seier...

Zelda
03-04-04, 10:40
Han Espen skulle ikke røket ut så tidlig. Han kunne både synge og var kjempekjekk. :sikle:

Jovisst, han var SÅ lekker :ironi:
Var ikke begeistra for stemma hans heller.
Men hun der Francheska (eller hvordan det enn skrives) som ikke kom til finalen, burde ha kommet med. Den dama kunne synge!!

Mr.Man
13-05-05, 22:52
Tror Jorun ryker i dag! Tones første låt var veldig bra.

Elektra
13-05-05, 23:13
Jorun synger ikke reint i det hele tatt. Men kult at det er to jenter i finalen iallfall! Jeg håper inderlig at Tone vinner hele skiten.

Base
13-05-05, 23:31
For all del. Jorunn ser ut som om hun heller burde meldt seg på stjerner i sikte som Tina Turner lookalike. Hun har faenmeg sunget surt siden dette startet. Ali tapte nok mye på at småjentene gned seg litt ekstra i dag og hadde ikke nok fingre igjen å taste med. Godt å bli kvitt ham i alle fall. Skulle jeg hørt en hel plate med stemmen hans hadde jeg krepert.

Men Cindy skulle jo ha vunnet. En kanonstemme som gikk alle de andre en høy gang.

Elektra
14-05-05, 00:01
Men tenk å høre på det gnålet når hun snakker da? For ikke å snakke om at hun nok er langt fra den skarpeste kniven i skuffa.

Jeg er sikker på at Ali kommer med ei knall plate så snart kontrakten med TV2 går ut. Håper iallfall han gjør det.

Uketassen
14-05-05, 01:11
Jeg får mere gåsehud på ryggen av å høre Jorunn snakken ennå høre henne synge.

tequila
14-05-05, 04:13
Men tenk å høre på det gnålet når hun snakker da? For ikke å snakke om at hun nok er langt fra den skarpeste kniven i skuffa.

Jeg er sikker på at Ali kommer med ei knall plate så snart kontrakten med TV2 går ut. Håper iallfall han gjør det.

Skjønner ikke hva du snakker om! Det må visstnok være noe lokalt (ondsinnet?) Resten av landet reagerer tydeligvis ikke på dine fordommer! Jenta er et sjarmtroll!

gyrken
14-05-05, 10:11
Skjønner ikke hva du snakker om! Det må visstnok være noe lokalt (ondsinnet?) Resten av landet reagerer tydeligvis ikke på dine fordommer! Jenta er et sjarmtroll!

:besvimer:

Elektra
14-05-05, 11:43

Det var et svar til Base, og jeg snakket om Cindy, ikke Jorun.

Og hva er det som har hoppet opp og bitt deg i ræva? Lenge siden jeg har lest så sure oppstøt fra noen. Tar du det personlig at folk ikke elsker idolene?

Mr.Man
14-05-05, 11:55

Og hva er det som har hoppet opp og bitt deg i ræva? Lenge siden jeg har lest så sure oppstøt fra noen. Tar du det personlig at folk ikke elsker idolene?
Jeg oppfattet ikke tequilas innlegg som personlig. Det er du som plutselig blir personlig her av en eller annen merkelig grunn.

Elektra
14-05-05, 12:26
Eh. Merkelig? Hun kaller meg ondsinnet og fordomsfull. Jeg svarer på tiltale.

TayzoniA
14-05-05, 16:34
Endelig gikk Ali ut. Halleluja. Synd Jorun fortsatt er der. BUU!
Malin og Cindy skulle vært i finalen.

tequila
14-05-05, 19:44

Sorry! Fikk ikke med meg at det var Cindy du snakket om! Trodde det var Jorun ettersom det er så mange fra Sørlandet som sier hun snakker stygg dialekt!

Men uansett så syns jeg det er uvesentlig hvordan folk snakker for hvorvidt de skal vinne en Idol-konkurranse. Og jeg tar det IKKE personlig at folk ikke elsker idolene. Det gjør ikke jeg heller! jeg bare engasjerer meg litt...

gyrken
14-05-05, 19:50
Nettopp! Sånn det fungerer i dag kan man faktisk kjøpe seg til seier...

Det skal en god del til når det kommer inn mer enn 700 000 stemmer - og det er i ett program! Om man skal stemme så det betyr noe, bør man vel stemme 100 000 ganger da, og det hver fredag. 100 000 ganger, til frem kroner hver gang?! Og dette skal man altså klare på en time.

Ikke særlig realistisk. Men klart at familie og venner stemmer på sine kandidater, og det er vel likt for alle.

tequila
14-05-05, 20:00
Ellers syns jeg Ali var best igår! Den Travis-låta passet ham perfekt! Nesten bedre enn originalen. Fikk nesten gåsehud! Han gjorde U2 helt okei også.

Tone gjorde det vel bra i første låta, men jeg får problemer når jeg misliker låtvalget så til de grader. Ingen fan av Eva Cassidy!

Jeg syns Erik skulle vært i finalen. Han synger som en gud. Ikke én sur tone gjennom hele konkurransen.

Mr.Man
14-05-05, 20:15
Jeg synes den Travis-låta og Bangles-låta var noe av det mer tragiske de kunne plukke frem. Kjedelige låter uten utfordringer for artistene. Ali har en bra stemme, men låten blir ikke mer spennende av den grunn.

Eva Cassidy-låten var nydelig og nydelig fremført, og produserte gåsehud på meg ihvertfall. Mulig fordi jeg er svak for såkalte "syngedamer".

tequila
14-05-05, 20:22
Mulig fordi jeg er svak for såkalte "syngedamer".

Jeg er nok svakere for synge-menner! :rørt:

Elektra
14-05-05, 21:39
Trodde det var Jorun ettersom det er så mange fra Sørlandet som sier hun snakker stygg dialekt!
Joda, og det er fordi hun er ekstrem. Veldig få som faktisk snakker sånn. Jeg bryr meg ikke.

Cindy har en frekvens i snakkestemmen som gjør at jeg får vondt i ørene, og det er ikke noe jeg sier for å snakke nedsettende om henne, egentlig. Jeg er overfølsom for enkelte lyder, og hun har en av de.

tequila
14-05-05, 21:57
Trodde det var Jorun ettersom det er så mange fra Sørlandet som sier hun snakker stygg dialekt!
Joda, og det er fordi hun er ekstrem. Veldig få som faktisk snakker sånn. Jeg bryr meg ikke.

Cindy har en frekvens i snakkestemmen som gjør at jeg får vondt i ørene, og det er ikke noe jeg sier for å snakke nedsettende om henne, egentlig. Jeg er overfølsom for enkelte lyder, og hun har en av de.

Hehe... Hun hadde en veldig spes stemme ja... la merke til det! Men hun sang jo utrolig bra!

Ellers har jeg ikke peil på hva som er ekstremt av sørlandsdialekter. Trodde bare det rett og slett det var Vennesla-dialekt!

Elektra
14-05-05, 22:01
Det er ikke vanlig vennesla-dialekt, såvidt jeg vet. Ingen jeg har møtt fra de traktene har snakket sånn.

TayzoniA
15-05-05, 19:46
Hun snakker litt spesielt ja.