Se full versjon : Nå sier det BOOM!
650 kilo dynamitt stjålet i Norge meldes det på nyhetene i 21, er vel bare et tidsspørsmål. X-er fingrene for at gjerningsmannen leverer dynamittene om det er en nordmann og at PST klarer å finne folka ansvarlig. Og Norge som alltid har virka så trygt! Faen !
Jeg har inside information på at gjerningsmannen header mot oslo.
anonym, slikt kødder man ikke med! Veit du noe ringer du den telefonen!
Jeg vet veldig mye. :nikker:
:Mumler: Håper de tar togstasjonen i alpebyen. Lite stygg! :ond:
Jeg liker ikke politiet. :snill:
Tenk så kjip anonym vil føle seg når jeg, dongen og mistermannen går i lufta i morgen. :snurt:
Det vil bli trist å miste kafeen. :snill:
Tenk hvor kjip hu ville ha følt seg resten av livet om hu visste noe og ikke gjorde noe med det.
Kanskje jeg kan få databasen, slik at kafeen er sikret! :hyper:
Nei, men seriøst anonym, har du hørt noen konkrete rykter eller er det bare vissvass og bullshit fordi dere vil føle dere trygge oppe i Trondheim?
Trondheim?
Siden når ble jeg trønder?
Bare at de befinner seg østafjells med retning sør.
Ikke spill dum nå, hvem er det?
Det kan jeg ikke opplyse om, da denger de meg!
På dette punktet synes jeg det er bedre om du innrømmer at du fleiper, eller så kommer langt flere og skumlere folk til å denge deg om du ikke sier alt du veit.
Pøh.
Jeg har ikke plikt til å si noenting som helst!
Nei, men du har jo alt sagt noe? See? Du er i klemma uansett :|
Pøh.
Skumle typer leser ikke på NK!
Øh... uansett hvor logisk / ulogisk det hørtes ut ... Hva om du faktisk skjer? 200 barn sprengt på utflukt til Gardemoen? Hvordan skal du da takle resten av livet?
Dongen, tror ikke ano vet noe som helst. Det ville vel vært litt dumt å gå ut på nett å snakke om det. Så dum tror jeg ikke ano er.
Hum, men det er jo og rimelig kjipt å skufle driten over på meg da!! :kjefter:
Personlig tror jeg du har større sjanse for å daue i trafikken enn å bli sprengt i filler da dongen.
Er ikke personlig worried, I know nothing, men jeg synes 1. det er sinnsykt å hevde at man veit noe om man ikke veit noe 2. Det er rimelig rotten gjort mot samvittigheta til de som da sitter på 3. ledd...
Pass deg dongen, de kommer for å ta deg! :skremme:
Nei, det er kona di som er det. :knegg:
Mobber du kona mi og nå :pågråten:
Stakkars deg dongen, ingen som er snill med deg i dag da?
Bare feier for min egen dør jeg ..
Dere er et radarpar!
Dongen som er redd for alt pga en svart pille for mye og galemaja som skulle vært innlagt for lengst og det helt uten en eneste svart pille.
:ler: på hugget i dag, ano?
Hva er det med deg i denne tråden da Dongen :?:
De er hakket nærmere oslo nå.
Er vel ved Hønefoss.
Skuffa av deg dongen
Nåja, synes Wonderdong har et bra syn og engasjement på sånne ting. :nikker:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.