Se full versjon : Puzzle-spill
Har nå vært gjennom Crimson room og Mystery of time and space.....og ble ganske hekta :lol:
Noen som kan tipse om andre lignende spill?
Vært borti noen, men de er kun til nedlasting...
Husker forøvrik ikke hvor de var heller.. men fant de etter å ha søkt på nettet.
Jeg er fortsatt hekta på Mystery of time and space. Nå har jeg en konkurranse med meg selv på tid. Foreløpig rekord er et kvarter. :mrgreen:
Jeg spilte meg gjennom hele "den lengste reisen" for et par år siden. Kjempebra spill, men må kjøpes eller piratkopieres hvis du driver med denslags. Spillet er digert og holder deg opptatt i flere uker, og nesten best av alt; det er på norsk og stemmen til hovedpersonen er Synnøve Svabø.
Har nå vært gjennom Crimson room og Mystery of time and space.....og ble ganske hekta :lol:
Jeg er også helt hekta på de spilla, men finner ikke noe lignende. :deppa:
Jeg spilte meg gjennom hele "den lengste reisen" for et par år siden. Kjempebra spill, men må kjøpes eller piratkopieres hvis du driver med denslags. Spillet er digert og holder deg opptatt i flere uker, og nesten best av alt; det er på norsk og stemmen til hovedpersonen er Synnøve Svabø.
Det er utrolig bra!
Må spille det igjen en dag.
The Cryptic
14-04-04, 12:53
Forfatteren av Mystery-spillene er visstnok snart klar med nye levels. Jepp, vi gleder oss stort
Her er crimson room2 eller viridian room, som det heter.
http://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html
fikk en service temporarly unavailable på den ..
Jeg og, har fått det i hele kveld. :sur:
Jeg også, men jeg har vært der inne før, så den kommer nok...
- Helt til jeg klikka på bildet. :kjefter:
Klikk refresh på den første der dere ikke kommer inn. :mrgreen:
Snart kommer 2'ern, og den blir helt 3D.
Nå virker viridian room!!!
Er det noen som har fullført viridian room enda?
jepp!
Det var ikke vanskelig. Crimson room var værre, synes jeg.
:dunkhode: Synes viridian room er mye verre!
De lappene er litt vanskelig å skjønne, men når det gikk opp for meg hvordan de skulle være, SÅ var det ikke vanskelig mer.
Ro ned. Jeg kan giude deg litt på veien.
Må bare spørre teit jeg, me jeg får bare en svart firkant... Altså ikke error, og ikke tilbud om å laste ned ett eller annet. Er det noe jeg skal gjøre der?
Du trykker på bildet som kommer frem, så kommer ett nytt bilde opp. Der går du på den engelske versonen.
og når du begynner må du først slå på lyset...
tok litt tid før jeg tok den...Det hadde vært så mye feil der før jeg kom inn, at jeg bare satt og ventet en stund før jeg forstod at det var begynt... :skrape:
:trøster:
Men du fullførte jo, det er jo det viktigste.
ja, det er sant...funnet lighteren ennå, eller?
Får jo ikke opp søppelbøtten. Trodde ikke at jeg var så svak, den er jo ikke laget av jern! :dunkhode:
Hah, nå lader den, men pokker så treig! :dunkhode:
Har du det grønne korset av papir???
:danser:
Endelig kom jeg ut av viridian room.
The Cryptic
03-05-04, 10:57
:lol: Knallbra åpning av spillet. Ser meget bra ut :ivrig:
:danser:
Endelig kom jeg ut av viridian room.
:velkommen: TILBAKE!
Du er flink, Bellis!
Noen som vet hva *.bin filer er ?
Det er hovedfilen til en CD ... Du har .bin og .cue ... .cue som forteller CD-brenneprogrammet hvordan en skal brenne .bin filene på CDen.
OK, så da kan jeg ikke se filmer som er bin format før jeg har brennt CD'en.
Korrekt ... hvis du ikke har brenner kan du og bruke Daemon Tools til å lage en virtuell CD-Rom.
Jeg kom ikke ut av første rommet engang. :sur:
JEg er nå inne på peer to peer. Så er jeg på en slik hub, er det mulig å være på fler huber samtidig ?
Hva er det du snakker om, tingeling? :interessert:
Går det an å ta opp streaming fra nettkilder og lagre desse på hardisken ?
Tenker på slike steder som nrk.no og tv2 web-tv.
The Cryptic
06-08-08, 20:15
er jo en gammel tråd, men nå finens både Withe Chamber og Bluye Chamber tilgjengelig. Om man syntes Viridian og Crimson var morsomme er det bare å hive seg på
http://www.fasco-csc.com/index_e.php
Lett er det derimot ikke
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.