Se full versjon : Flotte navn
Jeg har kanskje en sær smak når det gjelder navn. Men jeg hørte et vakkert navn i dag: Eiril. Utrolig fint. Synes også August og Anbjørg er flotte navn. Sukk.
Eiril har jeg aldri hørt før. Det var ikke så verst egentlig. Men de to andre ville jeg aldri ha valgt til mine barn.
jeg har også litt sær navnesmak, så jeg likte de der.
Siril er også fint, synes jeg.
Jeg kjenner to Eiril.
Fine jenter med fine navn.
Greie navn. Litt for vanlige etter min smak.
Gutten min har et veldig uvanlig navn. 19 stk som heter det, tror jeg.
Kan ikke si jeg likte de navnene.
:forvirret: Itte je hell..
Imre er finere, synes jeg.
Hva heter barna dine nette?
Gutten min heter Kjetil. Syns dere det er et ok navn?
Helt OK. Jeg forbinder det litt med en voksen mann, men det er nok bare fordi jeg bare kjenner voksne Kjetil'er. Ikke et av mine favoritt-navn. Jeg synes dett er viktig at så og si ingen andre heter det jeg velger. Kanskje teit, men...
Barna mine heter Jørn og Julie.
Det er pene navn nette. :nikker:
synes ikke det er så viktig hva andres unger heter. Liker man de selv, så er det viktigeste. Har venner og familie som har navn jeg i utgangspunktet ikke liker, på ungene, men det er en tilvenningssak. Nå synes jeg navna er mye finere fordi jeg kjenner ungene som hærlige barn :)
Jeg har av og til fått litt sjokk når jeg hører hva unger heter, men som sagt; det er en tilvenningssak.
Når man har hørt det 10 ganger er det brått helt naturlig at akkurat det barnet heter akkurat det.
Helt OK. Jeg forbinder det litt med en voksen mann, men det er nok bare fordi jeg bare kjenner voksne Kjetil'er. Ikke et av mine favoritt-navn. Jeg synes dett er viktig at så og si ingen andre heter det jeg velger. Kanskje teit, men...
For de fleste så er det et poeng at barna skal bli voksne engang da. Kjedelig om man blir døpt navn som ikke fungerer på barn over 8.
*ser for meg en voksen mann som heter Duttebassen Olsen*
Det finnes mange fæle fornavn, men desto verre etternavn:
Trude Mensen
Turid Daase
Gunnar Homse
Knut Kaaten
Morten Dass
Bjørn Lindreitli
Tom Bleie
Frode Sæd
Ole Vinsjansen
Lasse Ronken
Sjur Jogert
Siri Øyen Bryn
Henrik Sandblåst
Kristine Hore
Karl Ekkel
Tom Pung
Stian Slikker
Bjørn Krem
Bente Kose
Mette Lever
Frank Nyre
Husain Isbilen
Henriette Nissen
Roger Rambo
Erik Goflebakke
Stig Kokko
Bjørnar Langballe
Martin Buserud
Jørn Salater
Oddmund Ekle
Embret Homo
Kjetil Snøfugl Alle etternavnene eksisterer.. *grøss* Kilde: dn.no (http://www.dn.no/forsiden/article210619.ece)
Forøvrig liker jeg også litt sære fornavn, som pikenavnet Elvira..
var en Britisk familie som kom flyttende hit til stedet for noen år tilbake. De het Teit til etternavn..
Har medlidenhet med de som må stå på oppstillingen i militæret og svare når det ropes "52 Homo"
Det er pene navn nette. :nikker:
Takk, Irene.
;)
Jeg kjenner faktisk noen som heter langballe til etternavn. :tenker:
I dagens samfunn går det an å skifte etternavn. :snill:
Jeg er glad jeg har ett etternavn som er vanlig. Tror jeg ikke ville het ronken til etternavn. Tror jeg hadde vurdert å skifte da.
Jeg kjenner faktisk noen som heter langballe til etternavn. :tenker:
Gjør du?? Iiiiik! :sjokk:
Du kan få ta på meg i morra... :overlegen:
Kommer du ikke i kveld? Møsørpe, glemt å spørre gamlingen om lov??
Jada, jeg kom! Gubben opphevet portforbudet.
Og det var artigt, ja! :mrgreen:
Artigt ja. Jeg jobba på apotek før, der hadde vi en kunde som het Mensen. Veeeeldig artigt å rope henne opp. :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.