Se full versjon : Kebabkongen
Noen som husker Kebabkongen på Stortorvet i Oslo?
De ble for noen år siden stengt etter at en medarbeider der hadde runka i dressingen.
:rofl:
Jeg husker. Jeg har spist der også. :kvalm:
The Cryptic
08-04-04, 19:15
Hukser den godt jeg også. De hadde gode kebab også engang. Jeg håper virkelig at jeg ikke fikk spesialdressing alt for mange ganger :kvalm:
Tja. Sæd består vel av 90% eggehvitestoffer. Noe salt er det oxo. Dermed skulle det vel pr. definisjon smake som eggehviteomelett. Eh, ja...... fristende..... :roll:
The Cryptic
08-04-04, 19:34
"Kebab med alt" får på en måte en ny og noe negativ betydning etter dette... :roll:
Etter den historien kjøper jeg ikke kebab av ukjente folk, og slett ikke de med innvandrerbakgrunn. Er blitt rasist der.
Ser for meg scenarioet at man leser om det en søndag, hvorpå natten før har handlet kebab akkurat på den plassen. Skjorten man brukte ligger i skittentøysdunken - med dressingflekker. Da er det nærmest moralsk riktig å lufte hagla...
Aldri smakt kebab. Men uansett hørtes ikke det der særlig appetittelig ut...
Minner meg om et tv-program jeg så en gang, om folk som gjør de merkeligste ting. Kokker som spytter i maten til gjestene, arbeidsfolk som pisser i kaffen til kollegene, dama som pisser i stolen til sjefen osv. :spyr:
Singularity
09-04-04, 01:52
Noen som husker Kebabkongen på Stortorvet i Oslo?
De ble for noen år siden stengt etter at en medarbeider der hadde runka i dressingen.
:rofl:Kebabkongen? Ikke det samme som Dronning Kebab i Kirkeristen?
Jeg må bare innrømme at det er dager hvor jeg er enda mer glad for at jeg bor langt unna Oslo-gryta.... Her er det såppas gjennomsiktig at det hadde vært større tjans for å få vite noe om noen kokker ikke hadde rent mel i posen...
I går spiste vi Schwarma ved Jungstorget på vei hjem. Det er byens beste måltid om natten, verdt å gå noen hundre meter for.
Om det er sæd i, så er det verdt det likevel. ;)
:lol:
Et sted hvor de faktisk har jævlig god kebab er på Bislett Kebab House på Bislett like ved Høyskolen.
Åh. Det rosa kebabhuset (husker ikke akkurat navnet i skrivende stund) på Grønland har de kjempedigg kebab!
:sikler:
I går spiste vi Schwarma ved Jungstorget på vei hjem. Det er byens beste måltid om natten, verdt å gå noen hundre meter for.
Om det er sæd i, så er det verdt det likevel. ;)
Det var i så fall den eneste spermen det ble på oss. :knegg:
Tøydokke Anna
23-04-04, 04:44
Jeg er innmari nysgjerrig på hvordan de avslørte akkurat det der!
dét lurer jeg og på .. Hadde blitt et bra internett-følgjetong-bilde .. noe lignende den Gry Hosein kebab :gal:
dét lurer jeg og på .. Hadde blitt et bra internett-følgjetong-bilde .. noe lignende den Gry Hosein kebab :gal:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.