Se full versjon : Hva skal dere spise i kveld.
I kveld blir det biff m/tilbehør til kveldsmat..+rødvin :sikle:
I kveld blir det biff m/tilbehør til kveldsmat..+rødvin :sikle:
Det hadde vi i går. Snadder! I dag er det pizza og selvsagt godt med rødvin hos naboen.
Hum.. lenge peppes er åpent? Bestilte en stor pizza der i forrige uke og fikk en liten, lovet meg at jeg nå hadde en liten gratis ..
Idag hadde gubben bakt brød, så vi spiste det og karbonader.
Godt var det.
Jeg liker ikke kebab. :skrape:
Bella og jeg satt på fjellet og spiste pizza. Godt, ja!
Etter at vi kom hjem fra fjellet har det gått i omeletter og ferdigmat. Ungene får vel traumer for livet av denne påskefeiringen.
Hadde pizza med kebabkjøtt i dag. Bob-bob...
Laga hjemmelaga pizza ... den var og litt bob-bob ... mistenker disse pizzaresturantene for å bevisst villege pizzalagere .. :?:
Var den bob-bob.
Må få deg en kjerring, Dongen, som kan lage skikkelig pizza til deg!
I dag har vi spist entrecote som Øyvind grillet, med salat, poteter og champignonsaus. :snill:
I dag hadde vi god mat. Kjøtt-fondue med okse, svin og lam, samt mange gode sauser. Tilbehør: salat, ovnstekte potetbåter og soppstuing.
Nå ble jeg sulten, gyrken.
Det hørtes veldig godt ut. :sikle:
Akkurat kommet fra fest eller Kvisa. Litt fysen? ;)
Vi hadde kyllingvinger med dip og salat. Det var dritgodt, som vanlig!
Akkurat kommet fra fest eller Kvisa. Litt fysen? ;)
Ja jeg kom rett fra en fest. :mrgreen:
Tidligere i dag var jeg og samboeren min invitert på middag hos noen naboer. Da fikk vi servert kalkun, faktisk. Det var kjempegodt.
Nå har jeg funnet noe grillet grytekjøtt i fryseren, som jeg varmet opp i mocroen. Spiser det sammen med potetgull og rømme. Ganske snacks som kveldsmat, det. :D
Nå har jeg funnet noe grillet grytekjøtt i fryseren, som jeg varmet opp i mocroen. Spiser det sammen med potetgull og rømme. Ganske snacks som kveldsmat, det. :D
Bra combo mann! Bra combo.....
En annen combo som også er bra, er stekt bacon og sukkererter. Wierd, men smaken blir veldig sammensatt og kraftig.
Klokka er vel og mye, og jeg spiser röstipoteter. 4 stk.
Deilig!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.