PDA

Se full versjon : Fantastiske spådommer

Cavatina
09-04-04, 02:35
han der predikanten Benny Hinn kommer med, men akk så totalt avsporet:
http://www.aloha.net/~mikesch/tbn.htm

Her er et par av dem:

"The Spirit tells me - Fidel Castro will die - in the 90's. Oooh my! Some will try to kill him and they will not succeed. But there will come a change in his physical health, and he will not stay in power, and Cuba will be visited of God."

"The Lord also tells me to tell you in the mid 90's, about '94-'95, no later than that, God will destroy the homosexual community of America. [audience applauds] But He will not destroy it - with what many minds have thought Him to be, He will destroy it with fire. And many will turn and be saved, and many will rebel and be destroyed."

Personlig tror jeg mange av disse store predikantene er noen luringer som bare bløffer folk. De er ihvertfall gode finansfolk, de tjener penger som gress mange av dem. Jeg sammenligner dem med illusjonister. Bare så synd at mange lar seg lure, og lokkes til å gi fra seg både penger og hus til menigheten.

Har sett noen av programmene til denne Benny Hinn på Gospel Channel Europe og har alltid reagert på at folk detter som fluer på scenen. Det er bare et knips i panna på dem, og så vips ligger de rett ut på gulvet. Men jeg tror det hele er arrangert og ikke noe tilfeldig, jeg tror det dreier seg om en form for hypnose og dyktig gjennomført lureri.

En annen stor tv-predikant ble tatt på fersk gjerning for noen år tilbake. Han var kjent for å ha ekstremt god "kontakt med Gud" og kunne rope opp folk fra salen med fullt navn, bosted og hvilke sykdommer de led av, for "dette hadde Gud fortalt ham".

Bedrageriet foregikk ved at folk på forhånd hadde levert inn bønnelapper med navn, adresse, sykdommer de ville bli bedt for etc. Under selve "gudstjenesten" satt så predikantens kone bak scenen med en mikrofon og leste opp fra lappene, beskjeder som så predikanten mottok i en liten høyttaler i øret. Bedrageriet ble oppdaget en kveld som ørehøyttaleren ikke virket.

Zelda
09-04-04, 15:22
Ja det slo jo til... :roll:
Mange merkelige mennesker! -og farlige på sin måte..

nette
09-04-04, 15:23
Jaja...
Tydlig at noen tror på dette, ettersom folk møter opp under disse møtene.

MrLysto
09-04-04, 17:59
Verden Vil Bedras

Zelda
09-04-04, 18:01
Eller trenger verden å bedras?

Ling
10-04-04, 00:49
Nei da, er bare dere som ikke har fått opp øynene enda :nemlig:

Sorepheus
10-04-04, 00:55
Jeg vil bedras, men får det ikke til :|

Ling
10-04-04, 00:58
Kom her og bli med på vekkelses møte Dongen. Endten blir du frelst eller så lurer jeg deg med til sengs, uansett blir det en milepæl i livet ditt ;)

Sorepheus
10-04-04, 01:01
Hum... hysj, du røper planene mine, vekkelesesmøter står på listen over steder å sjekke damer på :lol:

Ling
10-04-04, 01:02
Bare kom du vennen :kyss:

Sorepheus
10-04-04, 01:17
Hum, jeg er ikke så glad på damer som er høyere enn meg selv, helst skal de vær noe lavere. Ikke misforstå, jeg synes du er hyggelig, snill og intelligent, men vil helst ha deg som venn ...

Ling
10-04-04, 01:35
Og jeg som ikke engang brukte høyjælte sko :|

Ling
10-04-04, 01:39
Og forresten, intelligent ?
Hvorfor må menn smøre så tykkt på att selv en neandertaler gjenomskuer løynen ?

Sorepheus
10-04-04, 01:49
Jeebz ... mener det jeg sa ... ikke vær bitchy nå ...

Ling
10-04-04, 02:04
I så fall hva tror du det er som gjør att du ikke liker høye damer ?

Sorepheus
10-04-04, 02:14
Hum ... har faktisk grubla over det, ikke funnet noe entydig svar, er mange årsaker så vidt jeg kan se ... men har bare innfunnet meg med at det er sånn. Muttern er ikke særlig høy, damene jeg har vært hypp på har vært lavere enn meg ... selv på barneskolen syntes jeg det var noe merkelig med høye damer. Som sagt har bare innfunnet meg med at damen må være noe lavere enn meg.

Ling
10-04-04, 02:39
ok. Du er da skjønn er du *Klem*

nette
10-04-04, 06:00
Hvor høy er du da, Dongen?

nette
10-04-04, 06:01
Ps! Utrolig hvordan enkelte tråder utvikler seg her. Hva har dette med Benny Hinn å gjøre?
:lol:

Sorepheus
10-04-04, 06:15
178 +/-

nette
10-04-04, 06:46
167 her.
Men jeg har gubbe, og han er 182.
:fniser:

Zelda
10-04-04, 12:13
Jeg har alltid kun likt karer som er høyere enn meg. Han jeg er gift med er 12 cm høyere enn meg.

anonym
10-04-04, 12:28
<=== vil ikke ha menn som er lavere enn meg.

Bellis
10-04-04, 14:10
Jeg er 161 og den høyeste jeg har vært i lag med var 191. Sambo er 182 ca.

Starwolf
10-04-04, 15:16
Bedrageriet foregikk ved at folk på forhånd hadde levert inn bønnelapper med navn, adresse, sykdommer de ville bli bedt for etc. Under selve "gudstjenesten" satt så predikantens kone bak scenen med en mikrofon og leste opp fra lappene, beskjeder som så predikanten mottok i en liten høyttaler i øret. Bedrageriet ble oppdaget en kveld som ørehøyttaleren ikke virket.

James Randi (www.randi.org) har også avslørt slike predikanter. Men han gikk noe grovere til verks. Han fikk tak i en radio som kunne lytte på samme frekvens som ørepluggen til predikanten lyttet til. Randi satte seg i salen med radioen på....

gyrken
11-04-04, 17:02
I så fall hva tror du det er som gjør att du ikke liker høye damer ?

Det er ikke så mange menn som takler at damen er høyere enn han. For min egen del vil jeg ikke ha en mann som er lavere enn meg. Det er vel bare fordi vi er vant til at det skal være sånn kanskje?

gyrken
11-04-04, 17:04
<=== vil ikke ha menn som er lavere enn meg.

Det skal jo noget til at de er lavere enn lille deg også. :leav:

anonym
11-04-04, 18:39
Pøh!

Jeg er ikke SÅ liten!

Galemaja
11-04-04, 20:43
Hum... hysj, du røper planene mine, vekkelesesmøter står på listen over steder å sjekke damer på :lol:
høm, høm....Jeg er hjemme fra påskeferie, og dette er det jeg finner? Vet ikke om jeg lar deg gå på flere sånne møter... :twisted:

Sorepheus
11-04-04, 20:54
*hick* hopp over utepils trådene mine :flau: