Se full versjon : Frokost
Min kjære har stekt egg og bacon til frokost i dag, og det var skikkelig digg! Jeg har selvfølgelig forspist meg, og er sprekkmett!
Det hørtes bedre ut en cornflakes..
Du er heldig som har en mann som lager mat til deg. Min mann lager ikke mat, såfremt det ikke er kjøttkaker i brun saus eller ferdigpizza. Men han tar oppvasken etterpå da, når jeg lager maten.
Det er jo en grei fordeling det Bellis?
Joda, greit nok. Jeg overdreiv vel litt når jeg skreiv hver gang, for det er det jo ikke. Men ett hushold er jo så meget mye mer enn matlaging og oppvsken. Gir jeg han en hammer og sag, setter han igang med en gang. Gir jeg han en støvklut, forsvinner han fortere enn lynet!
:knegg:
Han er en mann...
Problemet er ikke at han er en mann men at det ikke er så mye snekring som husarbeid.. :knegg:
Tøydokke Anna
23-04-04, 04:42
Egg og bacon er digg!
Ja - rent bortsett fra i cirka et halvt år etter en Bed&Breakfast-ferie i England.
heh .. de har jo corn flakes og :mrgreen:
kald grandis fra kvelden før varma i mikro slik at den blir mer papp enn vanlig er heller ikke så ille.
Sexy Sadie
23-04-04, 19:35
Brødskive med ost, i skogsbæryoughurt +++ kaffe!
Frokost :forvirret:
Å, det er sånn mat før middagen. :deppa:
Her problemer med frokost selv, går som regel i en Risifrutti / Go' Morgen og en 1/2 l tyktflytende fruitsmoothie ...
Knekkebrød med kalkunskinke og grønt.
Der sier du noe, bare skifte kalkunskiva med noe ost, så får jeg og noe grønt ..
Jeg er så glad for at jeg er velsignet med en Penis som er flink til å lage mat.
Sexy Sadie
23-04-04, 20:32
Jeg er så glad for at jeg er velsignet med en Penis som er flink til å lage mat.
:knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.