Se full versjon : Ungene har reddet Nemo!
Den helt nye Nemo-plastfiguren til 50 sure kroner puttet de i do og skylte ned.
Redda Joppe, død eller levande.
Jeg tror det er nettopp her jeg skal fortelle hva min sønn sa da vi var på besøk hos en venninne i barteland:
"Mamma, det er veldig bra at Marit har gitt gullfisken sin så mye vann, for han er så fryktelig tørst."
Redda Joppe, død eller levande.
Jeg blir så flirfull hver gang jeg leser om joppe. Det er det vi kaller tvillingbroren til mannen min. :lol:
Fattern pleier å ta historien om da vi var ute på skitur og jeg strever opp en bakke, blir frustrert og roper "Pappa du har smurt skia feil vei!!" :flau:
Singularity
13-04-04, 01:37
Den helt nye Nemo-plastfiguren til 50 sure kroner puttet de i do og skylte ned.Er de lykkelige nå som Nemo er reddet, da?
Jeg leste et sted at det var mange barn som skylte levende gullfisk ned i do etter å ha sett Nemo....
Er de lykkelige nå som Nemo er reddet, da?
Nei, de kom med den verste historien om hvordan treåringen hadde snublet i dørstokken, ramlet opp på doen og kommet tilfeldig til å trykke på knappen. Særlig. Han som må strekke seg for å rekke opp. :knegg:
de kom med den verste historien om hvordan treåringen hadde snublet i dørstokken, ramlet opp på doen og kommet tilfeldig til å trykke på knappen. Særlig. Han som må strekke seg for å rekke opp. :knegg:
De er hvertfall kreative da. Det er nyttig egenskap for små barn. :twisted:
De er hvertfall kreative da. Det er nyttig egenskap for små barn.
Jeg har aldri tvilt på at de er kreative. :trøtt:
Unger er liksom svært så kreative når det gjelder toalettet. Vi kom igjen fra helgetur for et par uker siden, og doen som var litt tett når vi dro (oppdaga dt kl. 06.00, og dårlig tid når vi reiste, så det fikk bare stå slik til vi kom hjem) var skrekkelig tett når vi kom hjem. Husbond'n åpna og fiska ut en eggdeler(!!??) Bare så det er sagt, den er blitt hivd. Var ganske mye "kammar" bak den der..
Unger og dass er ikke morro.
Spesielt ikke i bleiealderen da bleier ble skylt ned og puttet oppi doen.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.