PDA

Se full versjon : Kids Kitchen

nette
13-04-04, 13:15
Gubben er syk i dag, og er hjemme fra jobb. Klokken halv åtte i dag tidlig ble vi vekt av ungene. De hadde "laget en overraskelse til gubben".
Han gikk noe motvillig og trett og satte seg ved bordet, fikk servert kaffe og brød. Brødskivene lignet tykke planker (!) og kaffen var så sterk at den smakte krutt og det som verre er. Jeg prøvde å si at de hadde ment det hyggelig. Helt til jeg så kjøkkenet. FY Faen!
Det var pannekakepulver, egg som var knust oppover kjøkkenskapene, smelta smør som hadde rent nedover komfyren, møkkete kjeler, stekepanner og øser og stekespader, bestikk,tallerkner,kopper,sjokoladepulver,melkeskv etter,kaffepulver,ost,pølser,tomater,maasse brødsmuler,brødskiver som var forsøkt skjært opp, men ikke var heldige lå ikke oppi søppelposen, men var slengt utenfor posen, kaffe var sølt på benken og det så mildest talt som et helvete der!
Så jeg brukte den neste timen på å vaske, rydde og støvsuge der. Hadde jeg ikke hatt oppvaskmaskin hadde jeg gått fra konseptene av sinne.
De fikk streng beskjed om å heretter la en voksen være sammen med de neste gang de skulle koke/steke mat!
Fy faen for en morra!

MrLysto
13-04-04, 13:20
Skjønner plutselig hvorfor nette skyter med skarpt hele tiden....

Zelda
13-04-04, 13:25
det er slikt som skjer med unger i hus. Trøst deg med at det blir et morsomt minne senere ;)

Bellis
13-04-04, 13:27
:ler:

nette
13-04-04, 13:32
Takker for all støtten!
:lol:
Tar det med godt humør nå, men fy flate!
Håper jeg slipper å oppleve dette mer.

Zelda
13-04-04, 13:33
Hvor gamle er de, sa du??

MrLysto
13-04-04, 13:40
Du kunne sikkert skrive inn til RFSU og spørre om de vil kjøpe den som plot til en ny kinoreklame.

Kan du ikke se det for deg? Kameraet sveiper over alt kaoset i hele kjøkkenet og så kommer banneret blinkende fram på lerretet. "BRUK KONDOM"

nette
13-04-04, 13:41
:lol:
Jo, kondomreklame skulle vært noe du. Cho San?
Lol

nette
13-04-04, 13:43
Hvor gamle er de, sa du??

Gutt (12) Jente (8)

Zelda
13-04-04, 13:55
De burde jo ha lært å rydde etter seg da. ;)

nette
13-04-04, 14:58
Ja, det har de lært. Men de praktiserte det nok ikke idag.
:|