PDA

Se full versjon : Billigste mobilleverandør

Sorepheus
20-04-04, 06:08
Tatt i betraktning:

- Jeg ringer ca. 1t i måneden
- Jeg sender 10-30 SMS'er i måneden

Hvem er den billigste mobilleverandøren, Chess?

anonym
20-04-04, 09:22
Jeg har Chess og har merket veldig nedgang fra forrige leverandør, telenor tro?

The Cryptic
20-04-04, 09:29
Chess går for å være den billigste for tiden ja

Sorepheus
20-04-04, 19:17
Er en ny på markedet og ... hvor det ikke var noen påmeldingsavgift (chess sine 250 er jo ca. ringebeløpet i måneden), regna på det, ville ta meg 4-5 måneder å tjene inn oppstartsavgiften :P

Zelda
20-04-04, 20:52
Det er ikke værre enn at du går inn på en el butikk og ser på en oversikt de har der.
De fleste har slike hengende oppe eller i det minste pent sammenbretta under disken..

Sorepheus
20-04-04, 21:00
Ok, will do, takk for tipset!

Mr.X
21-04-04, 00:27
www.telepriser.no

Mr.Man
21-04-04, 01:24
Site har nylig endret sin prisstruktur oxo. Den justerer seg selv etter ditt ringemønster, slik at hvis du ringer lite får du til slutt ingen månedsavgift. Vet ikke om det er etablering...

Araregiel
21-04-04, 21:22
Er fornøyd med den der YoungTalk til NetCom, egentlig, jeg. 200,- i måneden ink. 30 gratis SMS. Det du ikke ringer/sender meldinger for, tar du med deg til neste måned uansett.

Bellis
21-04-04, 22:05
Site har nylig endret sin prisstruktur oxo. Den justerer seg selv etter ditt ringemønster, slik at hvis du ringer lite får du til slutt ingen månedsavgift. Vet ikke om det er etablering...

Eksisterer Site lenger? Trodde Sense tok over.

hjortefot
23-04-04, 15:24
Jeg har noe som heter PGone. styggbillig synes jeg.

The Cryptic
23-04-04, 16:27
Det har jeg også, på fasttelefonen min. De var billige ved lanseringen, men etterhvert havnet de langt ned på listen dessverre. Mener å ha hørt at salget foregår via MLM - Multi Level Marketing, og lurer litt på hvordan de selger disse abbn. nå: "Hei. Jeg lurer om du har lyst til å kjøpe Norges 7. billigste teleabonnement"? :knegg:

Mr.Man
23-04-04, 16:38
Det har jeg også, på fasttelefonen min. De var billige ved lanseringen, men etterhvert havnet de langt ned på listen dessverre. Mener å ha hørt at salget foregår via MLM - Multi Level Marketing, og lurer litt på hvordan de selger disse abbn. nå: "Hei. Jeg lurer om du har lyst til å kjøpe Norges 7. billigste teleabonnement"? :knegg:
De lirer sikkert av seg historier om at det er gratis å ringe mellom pgone's kunder og billige utenlandssamtaler o.s.v.. Parametere ingen egentlig gidder å bry seg om når det kommer til stykket. Nei, gi meg fastpris på telefon oxo sier jeg bare.

The Cryptic
23-04-04, 16:45
Hehe. Jeg kjenner en annen som har PGOne også. Jeg snakker ham ca. en gang per måned eller noe slikt. Tror neppe jeg blir millionær på den besparelsen :knegg:

Hilser forslaget om fastpris velkommen. Noen her som har testet VoIP i privatsegmentet enda (telefoni på bredbånd)? Husker ikke helt hvem som tilbyr det i farten, men de tilbyr en fastpris på 149,- per måned såvidt jeg husker. Er bare litt halvskeptisk til hva slags komprimering og slikt de kjører, en del av de bedriftsløsningene som finnes gir ikke akkurat Wow!-følelsen :)

Sorepheus
23-04-04, 18:20
Jeg har jo nå fått bredbånds telefon over kabelnettet. De lovet dyrt og hellig at det ikke er noen skurring på linja, vi får se nå som den vel kobles opp soon. Uansett med den gigantboksen som fulgte med (og i tillegg en *stilig* trådløs telefon) bør det jo funke bra.

En form for bredbåndstelefoni har vi jo hatt lenge. Nettalk etc, bare å koble opp webcamen og shoppe et headset (mikrofon og øretelefoner), så kan en prate med hvem som helst og "calle", jeg mener hvem er det som ikke har PC for tia?

torstein
11-05-04, 17:06
veit ikke telvenor får du 30 gratis melinger uten noe abenomang.

netcom med young talk det er kult der koster det nesten ingen ting du kan sette begrensinger.

like billig som abenomang men koster ikke noe i månen