Se full versjon : GROW
Dette var veldig artig, synes jeg! rekorden min er 8900 poeng. Sikkert ikke noe bra, men kult likevel.
http://www.kiteretsu.jp/on/grow3/index.html
Si det...du skal få flest mulig ting til å utvikle seg lengst mulig. Ny rekord 9400 poeng! :knegg:
Jeg fikk 11 600 i score :)
Hvordan?
Nå på mitt 2 forsøk fikk jeg 11 900 i score. Men om jeg har gjort noe spesielt for å greie dette er jeg ikke sikker på. Det kan være noe med hva slags gjenstander man flytter på først.
Hvordan?
Nå på mitt 2 forsøk fikk jeg 11 900 i score. Men om jeg har gjort noe spesielt for å greie dette er jeg ikke sikker på. Det kan være noe med hva slags gjenstander man flytter på først.
Ja, det er hele poenget, hvilke ting man flytter først, men jeg vet ikke hva jeg skal flytte først. Du vet det ikke du heller, da? Det var bare flaks? :forvirret:
Nå kom jeg til 13 400 i score. Men regner med att det er litt flaks. Det dukket opp en form for robbot også nå. Prøv å la det gå noen ekstra minutter før du begyner på nytt eller gir opp. Da kan det hende det dukker opp litt ekstra poeng. Det gjorde det for meg helt plutslig.
hm...roboten får jeg hver gang, men problemet er at jeg ikke klarer alle tingene samtidig.
Jeg prøver å vente litt, jeg da. Merkelig spill.
Sliter litt jeg også med å finne rekkefølgen på tingene. Gi ett lite hint hvis dere finner ut noe. Rart hva man blir opphengt i.
Klarte 13 800 poeng nå. Mangler bare max på en ting. :dunkhode:
Endelig, alle max og 20 000 poeng! :mrgreen:
Fritidsproblemer Bella? :snill:
En sånn smule bare.. :skrape:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.