PDA

Se full versjon : Hvor er alle de pliktoppfyllende venninnene?

gyrken
13-05-04, 04:30
Jeg må være den mest loka person på denne jord. :dunkhode:

Sistgang jeg hadde eksamen glemte jeg å sjekke datoen. Oppdaget plutselig at eksamen var dagen etter, og jeg hadde enda ikke begynt å lese. Vel, det gikk sånn måtelig greit likevel.

Og nå er det ny eksamen. Denne gangen var jeg veldig stolt siden jeg fant datoen allerede i april. Så her har jeg altså lest og lest. Noen av innsendingsoppgavene har jeg ikke gjort, av den enkle grunn at jeg ikke gadd. Men det er ikke så viktig, tenkte jeg - jeg klarer eksamen uten!

Så kommer jeg til å lese studieveiledningen nå, i natt. Jeg har selvfølgelig ikke giddet det heller tidligere. Der står det at jeg ikke får avlegge eksamen før alle innsendingsoppgavene er levert og godkjent! Slik var det jo ikke på det forrige kurset jeg tok!!

Eksamen er på fredag, så det kan jeg bare glemme.

Satser på at NKI kan være litt greie og la meg gjøre oppgavene etter eksamen.. men har ikke så mye tro på at de er så greie. Pinlig overfor jobben er det også, i og med at jeg har fått fri med lønn i et par dager pga dette.

Det jeg lurer på er hvor alle de flinke venninnene mine med orden på alt er hen når jeg trenger dem. Jeg sikter til de som fikk meg helskinnet gjennom grunnskolen, videregående, lærerskolen.. Jeg krever ikke mye - bare et lite hint et par dager før jeg skal levere en oppgave eller før eksamen. På sånne hint har jeg gjennomlevd 16 år med skolegang. De burde skjønne at de må passe på meg enda en stund.

:roper: Jeg klarer nemlig ikke dette alene!

anonym
13-05-04, 09:30
Du gyrken.
Nå må du huske at du ikke kan ta eksamen flr alle innsendingsoppgavene er levert og godkjente!

*minner på*

Macumba
13-05-04, 10:21
Jeg kan være flink ektefelle.

medica
13-05-04, 10:57
Så pinlig det må være for deg. :trøster:

gyrken
13-05-04, 11:01
Fikk tak i studieleder på NKI nå på morgenen, og jeg får ta eksamen i morgen! :ivrig:

Riktignok blir jeg ikke "ferdig" da, sånn som jeg trodde, for oppgavene må leveres etterpå. De teller visstnok en del av karakteren også. Men shit au - da skulle jeg ihvertfall bli ferdig før sensuren faller på eksamen.

Det ordner seg nesten alltid selv om man er et lokehode. :kul2:

Zelda
13-05-04, 11:42
Å så fint Gyrken!
Nå får du jobbe litt mye fremover, så ordner det seg!
Dessuten er det jo klart man er litt ekstra stresset i forbindelse med bryllup og hvetebrøds dager..

Ling
13-05-04, 17:30
Ikke glem eksamen nå da, selv om du har mangen oppgaver å tenke på gyrken.

gyrken
13-05-04, 17:41
Ikke glem eksamen nå da, selv om du har mangen oppgaver å tenke på gyrken.

Bra du sa fra! :knegg:

Sexy Sadie
13-05-04, 22:36
Hvilke oppgaver er det da? Hva handler de om?

gyrken
13-05-04, 23:11
Det er ganske mange. Handler om utviklingspsykologi, kommunikasjon, oppdragelse, lek, oppvekst i Norge og diverse.

Sexy Sadie
14-05-04, 00:06
Omfattende det ja.

medica
15-05-04, 04:30
Det er ganske mange. Handler om utviklingspsykologi, kommunikasjon, oppdragelse, lek, oppvekst i Norge og diverse.
Å, så mye pisspreik! :redd: