PDA

Se full versjon : EM

LiNK
14-06-04, 12:07
Jeg legger jo merke til at det ikke er noen som har kommentert fotball-EM til nå her inne. Skjønner jo naturligvis at det har sammenheng med at ingen som er i slike forumer er det minste interessert i det som foregår utenfor cyberspace.

Men for oss andre var det en spennende kamp i går som beviste nok en gang at man ikke skal avskrive de som ligger nede!

Håper på våre skandinaviske naboer i kveld, siden Norge er så dårlige at de ikke fortjener å være med blandt de beste!
:dunkhode:

anonym
14-06-04, 12:42
:gal:

Ling
14-06-04, 20:46
Skjønner jo naturligvis at det har sammenheng med at ingen som er i slike forumer er det minste interessert i det som foregår utenfor cyberspace.

Er du på et slikt forum ? :snill:

Sorepheus
14-06-04, 21:01
Hørte om en dude i Hellas som slapp unna fengsel fordi dommeren var så lei over tilstandene i norsk fotball :snill:

Sorepheus
14-06-04, 21:09
Humm... kanskje jeg burde få med meg Sverige Bulgaria ... så har vi noe å snakke om på jobb i morgo ..

LiNK
15-06-04, 08:41
Skjønner jo naturligvis at det har sammenheng med at ingen som er i slike forumer er det minste interessert i det som foregår utenfor cyberspace.

Er du på et slikt forum ? :snill:

Selvinnsikt??? :skrape:

Zelda
15-06-04, 11:19
EM ?? Ete Mer?? :blånn:

Bellis
15-06-04, 14:51
Du har vel litt feil farge på håret til å leke blond? Men ellers kler du jo stillingen som blånd. :snill:

Zelda
15-06-04, 18:02
Forandring fryder. :knegg:

Sorepheus
15-06-04, 20:16
Må gi det til svenskene, det laget der er proft!

magnus
15-06-04, 20:37
Jeg legger jo merke til at det ikke er noen som har kommentert fotball-EM til nå her inne. Skjønner jo naturligvis at det har sammenheng med at ingen som er i slike forumer er det minste interessert i det som foregår utenfor cyberspace.

Men for oss andre var det en spennende kamp i går som beviste nok en gang at man ikke skal avskrive de som ligger nede!

Håper på våre skandinaviske naboer i kveld, siden Norge er så dårlige at de ikke fortjener å være med blandt de beste!
:dunkhode:
Jeg er nok en av oss andre. Vanvittig moro den England - Frankrike kampen. :mrgreen:

Tror forøvrig Sverige kommer langt denne turneringen.

Sorepheus
15-06-04, 21:40
Nederland - Tyskland blir bra :)

Base
15-06-04, 21:43
Slipp ut en 20-30 baller så de får en hver da i stedet for den evinnelige slosskampen om den ene. Nei forresten, det ville vel være lumpent gjordt. Hvordan skulle ellers store guttunger uten lyst til å gjøre en skikkelig jobb få penger til enda en ny Ferrari da? :kjefter:

Sorepheus
15-06-04, 22:37
Bedre med fotball enn krig ..

Sexy Sadie
16-06-04, 20:07
Fottball er det penger i sies det. :mrgreen:

Zelda
17-06-04, 19:45
Fotball er moro å spille, men jeg er dog ikke en av dem som synes det er noe særlig å se på en kamp. Landskamper er litt mer spennende da, men som sagt Norge suger...

Sorepheus
17-06-04, 21:01
Sovna foran TVen i stad ... var omtrent like spennende :knegg: Vet ikke om jeg holder ut fotballmaratonet mitt til finalen ...