PDA

Se full versjon : Fahrenheit 911

MrLysto
14-07-04, 02:46
Nå har jeg sett den.
Og er kommet til at Osama bin Laden bare er smågutten. Dubya er en mye større terrorist enn han noen gang kan bli.

Og når en sånn idiot kan ødelegge så mye... hvor mye kan da en intelligent mann som virkelig vil gjøre skade ødelegge?

Mr.Man
14-07-04, 12:31
Jeg så den oxo i går, og egentlig var jeg litt skuffet. Det var ikke mye innhold der som ikke allerede var sendt på 60 minutes.

Den mest interessante sammenhengen er vel disse 3 trillioner dollar som de rikeste Saudi-Araberne har i Amerikanske banker. Selv om 90% av kaprerne (11/9) var Saudi-Arabere, sa ikke Bush ett vondt ord om Saudi-Arabia. Kanskje fordi hvis Saudierne hadde trukket sine penger ut av Amerikanske banker, hadde USA hatt et stort problem siden disse 3 trillionene representerer 6% av USA's budsjett.

Derimot klarte han delvis å overbevise det Amerikanske folk om at Saddam var delvis ansvarlig(!). Hvordan han kom frem til det er det ingen som har klart å si noe om. Jeg husker den dagen jeg så på nyhetene, da Bush snudde sitt hode bort fra Bin Laden over på Saddam. Haka holdt på å dette i bakken. Da var jeg sikker på at mannen var klar for en plass ved siden av Reagan.