Se full versjon : Boller
Det finnes en bolleoppskrift som er så utrolig god.
Store luftige og nydelig boller. Nesten som de du kjøper i bakeri.
En venninde av meg har den oppskriften, men nekter å gi den fra seg, fordi hun også har fått forbud mot å gi den bort.
Hun sier at det er så enkelt at det er latterlig, men nekter som sakt å gi den videre.
Derfor spør jeg noen av dere om kanskje dere har en slik oppskrift og har lyst til å dele den med meg.
http://home.no.net/ghilders/Jaeda%20DeWalt%20-%20secrets%20.jpg
...Hun sier at det er så enkelt at det er latterlig, men nekter som sakt å gi den videre...
By henne på en koselig kveld med litt vin og god mat. Gi henne MYE oppmerksomhet og "litt" for mye vin ... og vips! :full:
:ondtglis:
Her er det ribbeinsoperasjoner på gang, ser jeg.
Alt skal nå mannfolk like.
I det minste var puppene fine.. :skuffet:
Jeg har den.
1 million i donasjon hvis du gir den til meg. :knegg:
:utpressing:
Jeg har dessverre lovet å ikke gi den bort.
Jeg skal ikke sladre til en sjel. *lover*
2 mill.... :lokker:
Disse bollene er veldig lette.
250 g melis, 300 g smør/margarin, 1 l H-melk, 100 g gjær, 1 1/2 kg hvetemel, kardemomme
Kok opp melk, melis og smør. Avkjøl. Elt resten i. Bak bollene ut med en gang uten forheving. La bollene heve i 1 time før de stekes.
7-10 min. ved 250 grader.
http://home.no.net/ghilders/Ron_Harris_Rope_2-03.jpg
Surrehue, jeg tror min metode slår bedre an, men sefølgelig har alle sin pris ..... alle kan kjøpes! :kul:
Tusen takk Gyrk, disse skal prøves. :nemlig:
Hva er din metode, fisle?
Sikkert alltid mye bedre og erotiske en dine! :ondtglis:
Har du ombestemt deg Ano? :snill:
Husk alle grunkene du får. :knegg:
Du er et brødhue av rang, fisle.
Du er et brødhue av rang, fisle.
Snakker hun om som sliter med den mest talentløse signeringen av alle her på forumet. En guttepjokk, Happy Hour og "Neel Suckers" .
Er det slike ting du er nødt å se, for å holde humøret oppe?
Er du manisk depressiv?
Går du på lykkepillen?
Har du fast time hos Psykologen?
Jeg har lagt merke til at når en hel side med diskusjon på en tråd er lagt, er det eneste jeg ser, denne stupide signaturen din. Jeg må faktisk LETE for å finne det vi egentlig diskuterer.
Lite imponerende!
Klarer du ikke engang å kopiere korrekt engelsk?
Latterlig. :snill:
:roper: Nå var det boller som var temaet, var det ikke?
:skrape:
http://www.bakerbrun.no/omoss/produkter/Masseboller.jpg
:roper: Nå var det boller som var temaet, var det ikke?
:skrape:
Beklager, ble så utrolig ...... ja. Boller, ja.
(Ja, jeg skal ikke ødelegge temaet mer her i denne tråden :hilser: )
Jeg har lagt merke til at når en hel side med diskusjon på en tråd er lagt, er det eneste jeg ser, denne stupide signaturen din. Jeg må faktisk LETE for å finne det vi egentlig diskuterer.
Det samme kan vel sies om deg, hvis du ikke roer ned den bildebruken din littegranne ;)
Er det ord her og :sjokk:
The Cryptic
19-07-04, 16:28
Skjuler seg visstnok mellom et par av bollene her... ;)
Ha ha ha haaa... Fisle Narrepanne! Beklager. Det er ikke vondt ment, men Fisle var da et utrolig artig navn... :ler: Nei, nå må dere være snille med hverandre.... Fisle.. hi hi..
G-off-topic-isle..... :ondtglis:
Jeg savner Gisle og Hellfire litt jeg.... De var gøyale å ha her. :mobber:
Kanskje vi kan starte en Gisle og Hellfire fanclub? De ville de sikkert sette pris på.
Akkurat det var jo en god idè, det skal være sagt. Jeg donerer selvsagt gjerne noen grunker til felleskassen så vi kan kjøpe eddikk og fritert grevling til klubbmøtene.
Korte lunter det var her da.
http://home.no.net/ghilders/Angelo%20Abate%20image5.jpg
Jeg savner Gisle og Hellfire litt jeg.... De var gøyale å ha her. :mobber:
Aha! Så det var noen som savna den svære kjeften min likevell, he he! Well I'm back! Screaming! And always a inch or two out'a kicking distance! Akkurat! Ja, jeg får lage bråk først som sist siden jeg likevell stakk innom for å se om det var noe liv laga her. Egentlig stakk jeg bare innom for å se om det var noen andre som hadde komt med noen retoriske bomber som jeg kunne like. Men, nei .... det var ikke det og det skuffet meg. Heller ikke var det nevneverdig mye sprut i damene her på Forumet heller. Hva har skjedd? Har varmen i det siste fullstendig tørka den ut? Eller, har typen sin vert så slapp at dere ga opp?
Vel, min er er det futt i og jeg er klar til kamp! :mrgreen:
Kom med det, ja kom igjen jeg er klar for en ny runde!
:vinker:
OOh! Fisle!
Her går det troll i ord, gitt...
Jeg er for trøtt til å være kamplysten :skuffet:
Jeg er for trøtt til å være kamplysten :skuffet:
Hah! Bare innrømm det, alle sammen, bare innrøm det! Dere er utpulte alle sammen. Det finnes ikke gnist i dere. Ikke så mye som et lite telys engang. F*** òg! Og jeg som nå bare vil spise gode boller og spre det gode budskap om erotikk og retorikk!
Hah! Bare innrømm det, alle sammen, bare innrøm det! Dere er utpulte alle sammen. Det finnes ikke gnist i dere. Ikke så mye som et lite telys engang. F*** òg! Og jeg som nå bare vil spise gode boller og spre det gode budskap om erotikk og retorikk!
Du har ikke snert nok til å virkelig provosere noen. Synd igrunnen.
Du har ikke snert nok til å virkelig provosere noen. Synd igrunnen.
Bah! Som om du innehar evnen til provosere noen til å tenne på deg!
:pupper:
:pupper:
Jaja ...... det kan funke det! :ondtglis: :ivrig:
Det funker som en kule skal jeg si deg. Hver gang. :mrgreen:
Det funker som en kule skal jeg si deg. Hver gang. :mrgreen:
Ja tro meg, det funker. Jeg har latt meg overtale til å slite ut mange kredittkort på den måten. :ler:
Ja tro meg, det funker. Jeg har latt meg overtale til å slite ut mange kredittkort på den måten.
Men ettersom jeg har forstått det er det ikke mye vits i å flashe for deg nå. Du er jo blakk. :skuffet:
Som en kirkerotte. Men jeg regner med at du kommer til å savne meg mens jeg er på ferie? Du kan vente i spenning på hva som finnes i kofferten når ejg kommer hjem. Mitt reisemål kan by på 1/1 vodka kr.37. En kartong røyk 70 spenn, billig parfyme, digg mog feika merkeklær så man kan fylle en bag for noen hundrelapper.... Joda, skal vel shoppe litt. Jeg har vært så heldig at jeg har forhåpentligvis penger til turen på konto til turen i løpet av uka med hjelp av litt jobbing på siden, noen snille slektninger som forlangte at vi skulle på tur og velfyllte kort takket være en snill bank.
Joda 0,- kontant og resten i byretten. Sånn skal det være! :nemlig:
Har du i din levetid sett flere feil i et innlegg? Er det noen premiering for rørebøtter her inne? :skrape:
Jeg synes egentlig at tittelen din har advart oss på forhånd, så premie er det dårlig med, gitt.
(Innlegg nr. 200... :lettet: )
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.