PDA

Se full versjon : Dave Matthews

teodor
27-07-04, 03:13
Noen flere som har lagt sin elsk på Dave Matthews soloplate "Some Devil" ? Sinnsykt bra. Jeg blir sannsynligvis umiddelbart glad i en kvinne som har den i samlingen si.. :plystrer:
Tok med meg gitaren på hytta og ble sittende å klimtre den akustiske versjonen av "Gravedigger" 20 ganger for meg selv.

anonym
27-07-04, 10:30
Jeg har selvsagt ikke den i samlingen, men en del sanger er dog lastet ned. :snill:
Hvorfor kjøpe musikk når man får den gratis!

teodor
27-07-04, 13:29
Jeg laster ned en del musikk. Men hvis det er noe jeg virkelig liker ender jeg opp med å kjøpe det. Synes det er en litt god stemning i det å gå inn i en platebutikk (type platekompaniet, som har fantastiske åpningstider..) og finne en bunke med cd'er som jeg kjøper.
Ang. Mr. Matthews så ble han faktisk mye bedre uten bandet, sitt syntes nå jeg. Og sangen "Stay Or Leave" blir bare bedre og bedre. En dag i en fjern fremtid kan vi møtes over god mat og en Matthews..(hørtes ut som en god drink..)

anonym
27-07-04, 13:32
Jeg aner ikke hva som er med band og ikke, siden det står band bak så og si alt jeg laster ned.

teodor
27-07-04, 13:51
Han har gitt ut en haug med plater som "Dave Matthews Band". De er litt mer funky/softjassete. Soloplaten hans er mer akustisk og med noen sinnsykt bra sanger. Se etter Den akustiske versjonen av "Gravedigger". Og sangen "Some devil" er også steinbra.

anonym
27-07-04, 13:52
Jeg skjønte det, men selv solosangene hans kommer opp på limewire med band bak. ;)

magnus
28-07-04, 13:46
Er det ikke stort sett bare mp3 filer man får lastet ned på nettet? Synes man må ha best mulig kvalitet!

anonym
28-07-04, 14:02
Jeg gir beng i kvalitet. :)

teodor
30-07-04, 00:03
mp3 kan du få i full cd kvalitet og vel så det hvis du bruker f.eks. flame og vbr. Da tar du ikke opp plass der det ikke er lyd. F.eks hvis det bare er fiolin kuttes all lyd i lave bassfrekvenser vekk så lengedet likevel ikke er lyd der. Men uansett, hvis jeg liker et band har jeg en sånn ekkel patriotisk sperre som gjør at det føles godt å kjøpe cd'en. Føler liksom at jeg bidrar til at den musikken jeg liker er levedyktig. Er vel bare jeg som er enkel, men,men...

teodor
30-07-04, 00:04
Og du kan jo laste ned Wav og Ape som er lossless..