PDA

Se full versjon : Kebab med helseadvarsel!

Master
09-08-04, 17:31
En ny kebab, med 46 gram fett, er utropt til Storbritannias farligste fast food. Den er utstyrt med advarsel og du får bare kjøpe én per uke.

http://pub.tv2.no/nettavisen/helse/article262974.ece

Men hvor stort innhold av fett er de man får kjøpt her til lands :) på tide å ta en fett test av kebaben :nemlig:

Galemaja
09-08-04, 20:37
Mmmmm....nå ble jeg sulten. :nemlig:

Base
09-08-04, 22:54
Fikk lyst på Babb nå jeg..........Mmmmmmmmmm, 46% a gitt. Det var noe til sterk babb. :nemlig:

Elektra
10-08-04, 02:11
Tenker den gjør seg etter en hard kveld på byen...

*suuuulteeeen*

Sorepheus
10-08-04, 02:15
hum ble litt hungrig jeg og nuh...

Base
10-08-04, 02:18
Jeg har blitt så herdet på Kebab likevel. Jeg har etterhvert stappet i meg store mengder bakgårdskebab i Tyrkia. En sliten gammel tyrker som baker brødet til Döneren, kjerringa som sitter å vinker mens eldstesønnen i huset skaver av kjøttet fra den roterende grillen mens alle småbarna løper rundt i sine nyfriserte barter og forsøker å stappe hendene ned i lomma mi mens jeg strekker hendene etter en babb bakt med hjertet og tradisjoner, med en saus som har vandret i 9 generasjoner. Den er faktisk så på tampen at de snart må lage en ny som forhåentligvis skal holde i 9 generasjoner til....

Til GArdermoen!!!! Skal jeg ha en nattababb skal jeg faen meg gjøre det med stil.