Se full versjon : Kebab med helseadvarsel!
En ny kebab, med 46 gram fett, er utropt til Storbritannias farligste fast food. Den er utstyrt med advarsel og du får bare kjøpe én per uke.
http://pub.tv2.no/nettavisen/helse/article262974.ece
Men hvor stort innhold av fett er de man får kjøpt her til lands :) på tide å ta en fett test av kebaben :nemlig:
Mmmmm....nå ble jeg sulten. :nemlig:
Fikk lyst på Babb nå jeg..........Mmmmmmmmmm, 46% a gitt. Det var noe til sterk babb. :nemlig:
Tenker den gjør seg etter en hard kveld på byen...
*suuuulteeeen*
hum ble litt hungrig jeg og nuh...
Jeg har blitt så herdet på Kebab likevel. Jeg har etterhvert stappet i meg store mengder bakgårdskebab i Tyrkia. En sliten gammel tyrker som baker brødet til Döneren, kjerringa som sitter å vinker mens eldstesønnen i huset skaver av kjøttet fra den roterende grillen mens alle småbarna løper rundt i sine nyfriserte barter og forsøker å stappe hendene ned i lomma mi mens jeg strekker hendene etter en babb bakt med hjertet og tradisjoner, med en saus som har vandret i 9 generasjoner. Den er faktisk så på tampen at de snart må lage en ny som forhåentligvis skal holde i 9 generasjoner til....
Til GArdermoen!!!! Skal jeg ha en nattababb skal jeg faen meg gjøre det med stil.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.