Se full versjon : Madrugada
Hops! Jeg kjøpte "Industrial silence" av "Madrugada" i går og fikk sjokk over hvor bra den var. Hvorfor er det ingen som har sagt det til meg før? Passer ikke til hva som helst. Men jeg vil elske til den platen. Hele platen. Dypt og inderlig.
Sexy Sadie
12-08-04, 19:20
Da har du èn ting å gjøre; finn en dame som vi det samme. Prøv din kone. :mrgreen:
Jeg er meget glad i min Madrugada cd som selvsagt heter Industrial Silence. :)
Madrugada er bra.
Majesty er orgasme.
Jeg er meget glad i min Madrugada cd som selvsagt heter Industrial Silence
Du stiger fremdeles i aktelse.. Har de månedskort på kystbussen?
De har sikkert rabatter til forsmådde ektemenn.
Sexy Sadie
13-08-04, 13:14
Får jeg overvære den her seansen? :mrgreen:
Hyppen på å være med også?
Sexy Sadie
13-08-04, 13:50
Hyppen på å være med også?
Det hadde faktisk gjort seg, lite med sex-skandaler i mitt liv for tiden. :dunkhode:
:knegg:
Kaffenes første trekant!
Sexy Sadie
13-08-04, 13:56
Med bilder og det hele inne på pisspreik. :ondtglis:
Sexy Sadie
13-08-04, 14:09
Det hadde faktisk blitt fedt. Vi hadde blitt kjendiser; det må da være paradiset. :kul:
Kjendisstatus er bra.
Kanskje jeg skal dra en Carew.
Sexy Sadie
13-08-04, 14:17
Hvilken kvinne med vettet i behold velger ham som pappa til sitt barn, lurer jeg på.
Påstår du at Ugandadama er vettløs?
Sexy Sadie
13-08-04, 14:20
Påstår intet, lurer bare fælt.
Synes ikke han er den værste utseendemessig. Mer skummelt at Bondevik har flere barn.. :redd:
Sexy Sadie
14-08-04, 15:37
nå er det ikke Carews utseende jeg ikke liker, men hans holdning hvis det her er hans barn. Et skikkelig mennesker hadde da vel ordnet det her like etter barnet hadde blitt født og ikke latt det gå så langt som det her. :sur:
Det hadde faktisk blitt fedt. Vi hadde blitt kjendiser; det må da være paradiset. :kul:
Det hadde definitivt blitt kjendisstatus ja! Men kom til å tenke på hvem som hadde feiget ut. Det hadde nok vært Teodor...
Forøvrig skal jeg sjekke opp den Madrugada-platen. :)
Jeg feiger ikke ut! Jeg blir bare aldri invitert...Det begynner som min trekant, og så er det noen som skal ha noe på kiosken, og så blir jeg sendt for å handle og når jeg kommer tilbake er alle i full gang og ingen gidder åpne døren og så når endelig plata er slutt åpner de, men da er alle slitne og så springer jeg rundt som en ivrig valp og får smekk på snuten. Og så er ...Hallo? Gikk dere?.. Ja ja.. :forvirret:
nå er det ikke Carews utseende jeg ikke liker, men hans holdning hvis det her er hans barn. Et skikkelig mennesker hadde da vel ordnet det her like etter barnet hadde blitt født og ikke latt det gå så langt som det her. :sur:
Ja, da skjønner jeg. Reagerte på den der selv. Men er ikke alltid mannfolka er lik seg når det pules som når det blir snakk om farsbidrag..
Sexy Sadie
15-08-04, 22:14
Ja, da skjønner jeg. Reagerte på den der selv. Men er ikke alltid mannfolka er lik seg når det pules som når det blir snakk om farsbidrag..
Tror ikke vi kan skjære alle over en kam.
Jeg tar gjerne ansvar for barn som er mine hvis jeg bare kan være sikker på hvem mora er...
Har det vært vanskelig å finne ut av hvem som er moren?
Du kan vel aldri være helt sikker hvis du ikke kniper dem på fersken...Men jeg har ikke det problemet. Jeg lagde to prinser og så gjeldet jeg meg.... :stolt:
Kunne godt tatt sivert Høyeng med hjem jeg. Uten og få betalt for det.
Kjøpte "Grit" i går (Madrugada). Hele magien i fra "Industrial Silence" var borte. :(
Kjøpte "the man comes around" med Johnny Cash i går.. "Bridge over troubled water" er en prestasjon! Den og sangen "Hurt" er verdt hele plata. Prøv å glemme Country og hestepopp og alt, denne plata har noen fantastiske stemninger gjemt mellom standarlåtene! :)
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.