Se full versjon : Eldre hagle
Noen som vet noe om denne? (type, år, historikk osv.) Mener det står Husquarna vapenfabrik på løpet.
Den er nesten helt lik min gamle hagle. Kikket etter den, men kunne ikke finne hverken den eller AG-3'en. :sjokk: Men de er nok der. Ihvertfall, mener å huske haglen er påstemplet årstallet 1876. Ellers kan nok en våpenforhandler fortelle litt om den.
Våpenamnestiet går jo snart ut. Burde kanskje få den registrert...
Er det din hagle, Surrehue?
Arvegods?
Nei det er ikke min. Men min svoger og min mann har fått de av sin bestemor, så det er jo på en måte arvegods.
Våpenamnestiet går jo snart ut. Burde kanskje få den registrert...
Er den registreringspliktig når den er så gammel da?
Gamle gønnere er ikke det.
Jeg hadde en nazigønner fra krigen en gang.
Lurer på hvor den er.
Så gamle gunnere trengs ikke registreres nei, men nazigunnere fra krigen må registeres..
Er det bare meg som sverger til håndgranater? :forvirret:
Til din opplysning har jeg ingen våpen, tastaturet er min pistol :)
Nei, ikke jeg heller. Men jeg fikk en håndgranat en gang som resultat av at jeg var litt kjepphøy i en byttehandel med en våpensamler. Jeg var dritnervøs og hadde store problemer med å finne ut hvor jeg skulle gjøre av den.. :nervøs:
Heh... minner meg om da jeg var 11-12 og hadde kjøpt en lighter på et "rarities" butikk i London som så ut som en håndgranat ... den hadde jeg, uviten som jeg var, seff i håndbagasjen da vi entret flyet på vei til Oslo, det skapte en del tumulter, men egentlig forbausende få problemer ..
Pøh, den hadde ikke stift.
Hum... jo faktisk, både stift og handle, tenkte bare i siste sekund at den hadde vært tøff å vise fram til kompisene i norge og heiv den i sekken :D
Jeg har paintballgevær :snill:
Fedt! Painball nettkafekrig hadde vært en artig idé!
:opptommel: Synes jeg ser oss, ja .
Damene mot gutta ? :mrgreen:
:inn og sjekke medlemslista:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.