Se full versjon : For spesielt interesserte
Kjøpte meg en Vox Valvetronix Tonelab Se i dag! Kjører den gjennom en Peavey Classic series 60/60 tube power amp. Den har ikke spdif ut, men,men.., Ellers så gleder jeg meg til å teste den. Har brukt en Johnson J-Station til nå. Den har vært bra til studiobruk. Frykter at vox'en mangler litt skikkelig vreng, men den har muligheter for effektsløyfer. Kommer tilbake når jeg har fått testet den. :mrgreen:
Du er gift med en musikknerd. Ikke nok med at han snakker gresk i denne tråden, men han liker Stavangerensemblet...
Men han har briller. Det er positivt. Det er en kvalitet.
link please
http://www.voxamps.co.uk/products/tonelab/tonelab_se.htm
Du er gift med en musikknerd.
Jeg er da ikke en musikknerd? Jeg vet bare å ta for meg av livets goder.
Man er musikknerd når man bruker penger på utstyr til å spille på/lage musikk av. :nemlig:
Du virker forresten veldig kjent. Jeg er helt sikker på at jeg har truffet deg en eller annen gang!
Du er gift med en musikknerd. Ikke nok med at han snakker gresk i denne tråden, men han liker Stavangerensemblet...
Men han har briller. Det er positivt. Det er en kvalitet.
jeg har linser teller det ? :forvirret:
Jeg er helt sikker på at jeg har truffet deg en eller annen gang!
Nei.
Og jeg er ikke musikknerd. Jeg var litt musiker en gang, nå er det bare etterdønninger. Og det at jeg har uante mengder gitareffekter, bass, 8 gitarer, banjo, mandolin, slagverk, synth, piano, munnspill, munnharper og et pumpeorgel trenger ikke å bety noe...
Og forresten tror jeg du bare spammer....
Jeg spammer vel ikke.
Men seriøst, jeg tror jeg har truffet deg en gang!
Hva er positivt med å ha briller?
Jeg vet ikke helt. Det er bare tiltrekkende.
Så du snakker om menn, ja.
Men seriøst, jeg tror jeg har truffet deg en gang!
Nei.
Hvorfor er du så sikker på det?
For jeg har så vanskelig for å huske navn og fjes, og da har jeg som prinsipp at jeg benekter ethvert bekjentskap som ikke umiddelbart er umulig å snakke seg vekk i fra.
Så....
Nei.
Ah. Da forstår jeg. En fin filosofi :)
Arghh! Denne tråden er merket "Spesielt interesserte"!!! Nå må jeg ut å ta fire beroligende og bruke atskillige timer foran speilet med "Du er grå. Du er grå! Det er ingen som kan se deg."
Hi hi.. Problemet er at jeg elsker deg! Da kan du se meg.. :stolt:
Sukk... Den kjærligheten vår er bare fantastisk!
Hæ? Vi er vel alle spesielt interesserte? Er vi ikke?
Jeg er hvertfall spesielt interessant.
Selvfølgelig er dere det.. Skal jeg gi dere spekken på Tonelabs'en?
Du kan få litt spekk av meg.
Kryssing i meldinger. Ano:Ja.
Har du så mye? Jeg er glad i mitt, jeg.
Jeg vet det.
Det er fint å dele.
Det lærer jeg til ungene mine.
Det prøvde mamma å lære meg. Tror ikke det funket. Iallfall ikke når det gjelder snop.
Ungene mine deler snop også de.
Egentlig er de snillere enn jeg tror.
Det er jeg som er spekket til Ano...
Spamfyren din ser så sint ut...
Mine unger deler alt det snopet de selv ikke liker....
Pøh.
Jeg gir da ikke deg bort.
Dessuten har jeg nok spekk å dele sjøl, om jeg ikke må dele deg i tillegg.
Jeg er kjip på delingen når det gjelder den jeg er gift med!
Han skal bort snart.
Wow! Til de som måtte faktisk være ørlite grann interesserte.. Vox pedalen.. Jeg har testen den nå. Kun med høretelefoner. Og der er den bare sinnsyk. Skal testen den ut ordentlig med power amp'en. Burde være mulig å overføre bortimot like bra lyd der, og i så fall er dette bare til å smile av. (Og det var vreng nok i massevis i tillegg til at jeg kan kjøre pedal i effektsløyfen hvis jeg vil ha den gode gamle...) Smil, smil, smil... (Jeg trengte dette etter den avslutningen Ano ga meg...) :D
Han skal bort snart.
Feks etter innlegg nr 200?? :snill:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.