PDA

Se full versjon : Bush igjen...

Elektra
22-08-04, 02:14
Jeg vet at folk sikkert er lei av temaet, men jeg kan bare ikke la være.

Nå i kjølvannet av Fahrenheit 9/11, så har det dukket opp litt vel mange Bush-sympatisører. Dette er mennesker som i fullt alvor mener at Bush er en oppegående mann på alle måter. At han kan mer om verden enn folk flest, og at selv om sivile blir drept, så er det en god ide å bombe Irak siden de muligens hadde masseødeleggelsesvåpen. Hva er det med disse menneskene? Jeg føler en akutt trang til å sende de ned til Irak for å selv kjenne på kroppen hvor hyggelig det er å bli teppebombet. Neida, de har jo ikke gjort noe galt, og fortjener det ikke... Men det har faenmeg ikke den vanlige befolkningen der nede heller!

Jeg blir skikkelig provosert av slike mennesker! Nå sier ikke jeg at jeg tar alt Michael More sier for god fisk, men når disse folkene utroper han til hovedfienden, så reagerer jeg litt. Det er ikke han som burde bli uglesett. Han setter bare fokus på det som kanskje ikke er så godt kjent, og han gjør det med en humor og en presisjon som er seriøst treffende.

Men hvordan kan folk mene at en mann som Bush har gjort noe bra i sin periode som president? Hvordan kan de mene at han ikke har gjort en eneste feilvurdering? Hvordan kan folk se på det som skjer i Midtøsten under ledelse av Bush med flere, og mene at det er riktig?

Elektra
22-08-04, 02:44
...

MrLysto
22-08-04, 15:34
Bush har gjordt masse bra han. Masse bra for SINE VENNER. (Haliburton, Bin Laden familien, Microsoft, Carlyle Group og mange andre som ga store kampanjebidrag for å få innsatt den beste presidenten money can buy)

Dessuten så har Al Qaidia aldri stått sterkere hos den vanlige mann i de arabiske landene enn nå etter 4 år med Bush ved roret, så Osama er nok hoppende glad han.