Se full versjon : autodb.no er død
http://opprop.no/opprop.php?id=autodb
De svinene har kjøpt autodb og lagt det ned...
Sexy Sadie
29-08-04, 21:53
Jeg må nok informeres mere. Aner ikke hva det der er.
hehe.. autodb er en side der folk kan legge ut bilene sine til salgs. Der kan man fortelle om bilen og vise bilder av den. autodb er var vel den beste siden av sitt slag og det er meget trist for oss bilinteresserte at denne siden er borte....
Sexy Sadie
02-09-04, 00:13
hehe.. autodb er en side der folk kan legge ut bilene sine til salgs. Der kan man fortelle om bilen og vise bilder av den. autodb er var vel den beste siden av sitt slag og det er meget trist for oss bilinteresserte at denne siden er borte....
Forstår, men jeg er ikke helt i målgruppen fordi jeg ikke har sertifikat.
Forstår, men jeg er ikke helt i målgruppen fordi jeg ikke har sertifikat. :velsigner:
Sexy Sadie
02-09-04, 15:15
Det er fordi jeg kjørte i fylla, ja. :dunkhode:
Hvor lenge er du uten da?
Da fortjener du ikke bedre.
AutoDB er ikke lagt ned.
30.08.2004 - AutoDB beklager helgens nedetid og de ulemper dette har medført for våre brukere. Problemet var forårsaket av eksterne DNS-problemer og dessverre først mulig å løse mandag.
autodb.no er oppe igjen nå.
Sexy Sadie
04-09-04, 00:24
Da fortjener du ikke bedre.
Tja,
[Hvor lenge er du uten da? .
Jeg har vært uten siden -99 men kan ta det opp nu ja, er bare så helvetes blakk.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.