Se full versjon : Når man møter på folk fra barneskolen
Sexy Sadie
02-09-04, 00:41
For ikke så lenge siden så traff jeg på ei som jeg gikk barneskolen med, det var ei som forsvant ute av livet mitt på et vis da vi begyndte på ungdomsskolen og det var jeg da meget skuffet over.
Hun så ikke ut; i treningstøy og feit (ja, jeg vet jeg kaster stein i glasshus) og såg 10 år eldre ut enn 29 år.
Hun var en av de "lekre jentene" på ungdomsskole og videregående og glemte gamle venninner.
Vi snakket stille og rolig sammen i 3 kvarters tid og hun var likens nå som da.
Jeg følgte meg i uforskammet godt humør da jeg forlot henne, fordi jeg hadde kommet videre og det hadde ikke hun. Slemt kanskje men det er en grunn til at jeg aldrig går i reunions.
Det er disse som tror de kan leve på utseendet og populariteten, men 4 unger og 30 kilo senere, så har det ennå ikke gått opp for de at de ikke kan det.
Og NEI, jeg var IKKE populær. :snill:
Som outkast sier det: "All the guys would say she's mighty fine
But mighty fine only got you somewhere half the time.."
De lekre jentene kan gjøre hva de vil, og da ender de ofte opp i en klesbutikk eller på MacDonalds og med en av de tøffeste guttene. Og de tøffeste guttene er de som røyker i femteklasse og gir faen i skolen og kan drikke seg sørpings på hver eneste fest. Og det er ikke så steinbra etter 15 år......... (Og Ano.. vi liker differensiert bruk av de og dem..)
En eller annen sang av Nanci Griffith:
".... When beauty's all you offer
how soon the world discovers that your beaty's gone ...."
Sexy Sadie
02-09-04, 15:12
Det er disse som tror de kan leve på utseendet og populariteten, men 4 unger og 30 kilo senere, så har det ennå ikke gått opp for de at de ikke kan det.
Det er så deilig for oss andre, de mindre pene jentenes hevn. :mrgreen:
Og NEI, jeg var IKKE populær. :snill:
Ville jeg ikke insinuert heller. :pupper:
Hun ene jeg gikk på barneskole med var kjempepopulær. Sånn alvorlig plagsomt populær. Men alt hun egentlig ville var å få unger og hus og bikkje. Mann var det ikke så nøye med. Allerede tidlig på ungdomsskolen lot hun være å ta de p-pillene kjæresten trodde hun tok.
I dag har hun mann, hus og tre barn. Hun vasker gulv for å tjene til livets opphold(man får jo ikke noen andre jobber med knapt nok fullført ungdomsskole). Og går på fylla. Hvis dette er det livet hun så for seg, så er hun jo sikkert lykkelig.
Jeg synes egentlig det hele er ganske trist.
Sexy Sadie
02-09-04, 16:51
Det er ikke bare trist det er litt teit, men hvis hun selv er fornøyd...
Lurer på hva som skrives om meg av de jeg har møtt etter barneskolen. Sitter sikkert noen av de rundt på forum, eller chatter og lufter tanker om både det ene og det andre. :knegg:
Sexy Sadie
02-09-04, 20:21
La dem det! :overlegen:
Hvorfor hadde jeg ikke slike på skolen? :dunkhode:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.