Se full versjon : til wondergong
Her er en liten bit av noe jeg laget for Imax for lenge siden. Det er sånne ting som dette synthen blir brukt til.. Det har jo blitt en del bedre lyder siden den gang, men du skjønner hva jeg tenker på..
Ahh... interessant, noe psi-chill preg over det, med noe new age lyder, men bassen var vel heller laber, kunne en laga noe ut av det med litt mer hjerterytmepreg så kunne det være salgbart ... leter forøvrig etter en musiker som kan legge sound til noen av låttekstene mine ... synergien virka i mitt hode imidlertid noe beatnick med den sounden (tekstene og sounden), og det er noe jeg vil distansere meg litt fra ..
Sexy Sadie
04-09-04, 16:27
Jeg har visst blitt døv. :skrape:
Jeg vet ikke hvem/hva IM er.. Dette er bare en liten test på noe som ble laget for en installasjon som Imax brukte for noen år siden. Det var jeg som laget animasjonen som ble vist til også. Det var en telefon som morphet over i fra forskjellige ting.. Det er gøy å lage både lyd og bilde. Egner seg ikke særlig som musikk, men ville vise Wondergongen litt hvorfor jeg ville ha synth med mektige lydbilder...
IM er Infected Mushroom. :skeptisk:
Kult! (jeg fant, jeg fant)
Fint Organa!
Fint Teodor!
Jeg er flink.
Teodor er flinkere.
Når jeg hører på det nå er det typisk IMAX/Dolby Surround lyder.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.