Se full versjon : Månen
Har nettopp vært ute og sjekket månen med det nye teleskopet mitt! Steinbra!. Jeg står og studerer kanten på et krater når det plutselig går opp for meg at det er en planet jeg studerer og ikke ett bilde. Det jeg ser er faktisk det som er der opp akkurat nå. En god følelse. Og så beveger den seg fort når du kommer så nærme. I løpet av 30 sekunder har hele overflaten grasiøst beveget seg over hele synsfeltet. Det er nesten så man kan høre mektige basstoner og føle at bakken rister. Hele den kolossen bare suser av gårde, og jeg kan stå her og se bevegelsen med egne øyne. Imponerende.
Jeg har mange ganger sett på månen og ønsket at jeg hadde et teleskop. Men kjenner jeg meg selv rett, så hadde det blitt brukt to ganger, og så hadde jeg mistet interessen fullstendig...
Ja, det er nok det som skjer. Men det er gøy de to gangene. Vurderer å kjøpe noen ville linser og se hvor stort jeg egentlig kan få det.
Men det kunne jo vært ganske romantisk da. Jeg ville garantert blitt med hjem for å se teleskopet. Eh.. se i teleskopet... faen... det blir feil uansett, det der...
Flørter du med mannen min?
Nei. Det var et forsøk på en objektiv vurdering av en mann med teleskop, men det kom litt feil ut.
Pøh.
Romantisk sa du.
Og med hjem.
Men for all del, bare flørt, det er sunt det.
Jeg flørter, jeg. Men ikke med teodor.
Okay, ganske så misunnelig for øyeblikket, på teleskopet.
Sexy Sadie
04-09-04, 16:28
Jeg ville ha elsket å hatt ett digert teleskop montert oppe på taket.
Synes teleskopscenen i Roxane er så romantisk.
Sexy Sadie
04-09-04, 16:38
Den husker jeg ikke, men blir jeg i mot all formodning rik så skal jeg i kontakt med Hamburgfirmaet: Scmidt & Schmidt for å få et slikt digert et på hustaket mitt. :mrgreen:
Teleskop... misunnelig jeg også.
Mitt er et "Helios". Kjøpte det bare for at det var så stort...Har lært litt om teleskop etterpå.
Skulle gjerne kjent litt på teleskopet ditt.
Ja, det er imponerendes..
Sikkert en deilig overflate...