Se full versjon : God tur, Mac!
Dette er tråden hvor vi alle kan ønske meg og min sønn god tur til Hellas i kveld.
Jeg håper jeg får en kjempefin tur! :stolt:
Her (http://www.apollo.no/kuoni/htm/docid=24&folderid=13165&Type=hotel&Branch=Apollo&LanguageId=3.htm) kan dere se hotellet.
:stolt:
Du får ha en riktig god tur, håper paralympics er like underholdene som de er morsome.
God tur! Får håpe luftkondisjoneringa virker :mrgreen:
:kyss: God tur. Kjøp med noe fint hjem til meg da.
Sexy Sadie
18-09-04, 15:37
God tur vennen, ikke kyss for mye på de greske gutta da.
Er det så lurt å legge slike meldinger igjen her SS ?
Sexy Sadie
18-09-04, 16:17
Hvordan da?
:hvisker: Når vi snakker om BP er det IKKE britisk petrolium vi har i tankene... :dulte:
Sexy Sadie
18-09-04, 16:21
:hvisker: Når vi snakker om BP er det IKKE britisk petrolium vi har i tankene... :dulte:
Såpass må den der Beltepenisen tåle, spør du meg. :mrgreen:
Lett for deg å si, som ikke får et helvete etterpå det, smarta.
Sexy Sadie
18-09-04, 16:24
Lett for deg å si, som ikke får et helvete etterpå det, smarta.
Tror ikke det blir noe helvete for MAc uansett jeg, laura. :snill:
Greit, tenkte bare att du kunne slette dine innlegg, så kunne jeg slette mine. Dersom du hadde lyst å skrive noe slikt kunne du gjort det på en mer diskre plass enn pisspreik...
Sexy Sadie
18-09-04, 16:38
Jeg synes ikke jeg skrev noe galt, kans du skal passe din skitne tankegang litt når noen sender ut en humoristisk beskjed. :mrgreen:
Var ikke jeg som hadde et grønt monster som avatar i et halvt år.
Nå ja, håper jeg tar feil.
Sexy Sadie
18-09-04, 16:45
Det tror jeg nok du gjør. :nemlig:
BP er sjalusien reinkarnert.
Sexy Sadie
18-09-04, 17:02
Den sindige fyren?
Sexy Sadie
18-09-04, 17:05
:skuffet:
Han en fin tur håper dere får det kjempe morro og mye sol.
God tur! Hils svigersene...
Håper dere får en fin ferie!
BeltePenis
22-09-04, 14:26
BP er sjalusien reinkarnert.
Hm, hvem har sladret...
Her tenkte jeg at jeg skulle fortelle litt om hvordan Mac har det nede på Kreta, men så ufølsomme dere er mot de som bare er litt psykisk sjalu så vet jeg ikke om jeg gidder...
Men, det har skjedd ting der nede. Mac har bl a hatt et lite ufrivillig besøk hos det lokale politiet...
:ondtglis:
Sexy Sadie
22-09-04, 19:54
Men, det har skjedd ting der nede. Mac har bl a hatt et lite ufrivillig besøk hos det lokale politiet...
:ondtglis:
Hvorfor overrasker ikke det meg?
BeltePenis
22-09-04, 20:51
Hun var visstnok ikke full... Ikke av alkohol ihvertfall...
Sexy Sadie
22-09-04, 22:43
Og så....
Hun forgrep seg sikkert på en mindreårig greker.
Sexy Sadie
22-09-04, 23:24
Hun forgrep seg sikkert på en mindreårig greker.
Enn at hun kan finne på noe sånt. :skrape:
Du vet, de unge adonisene ser minst 4 år eldre ut enn de egentlig er.
BeltePenis
22-09-04, 23:32
Nå skal man vel ikke dømme en kvinne bare fordi hun puler litt rundt med grekere i ferien sin. Det må jo være litt takhøyde for sånne ting i et forhold!
Dessuten er det jo menn fra Norge, Sverige og Danmark der også, så om hun ikke har lyst på noe "eksotisk" (synes egentlig ikke grekere er så veldig eksotiske at det gjør noe) er det bare å finne seg noe skandinavisk.
Foreldrene bor på hotellet ved siden av og stiller selvfølgelig opp som barnevakt hver eneste kveld slik at Mac kan ha sine orgier i leiligheten hun leier. Det hele er meget praktisk lagt opp for en ung dame på tur uten kjæresten sin... :redd:
Ja, det samme sier mac i mailene hun sender meg.
Sexy Sadie
22-09-04, 23:41
Foreldrene bor på hotellet ved siden av og stiller selvfølgelig opp som barnevakt hver eneste kveld slik at Mac kan ha sine orgier i leiligheten hun leier. Det hele er meget praktisk lagt opp for en ung dame på tur uten kjæresten sin... :redd:
Skjønte hun ikke dro på badeferie på den her tid på året. :nemlig:
BeltePenis
22-09-04, 23:49
Ja, og nå begynner jeg virkelig å glede meg til den gutteturen jeg skal ha med gutta til Asia. Først to uker i Thailand, så to uker i Filippinene. Små asiatiske berter er jo bare så digg...
Og under hele turen skal jeg bare tenke "nå er det min tur, Mac har hatt sin lille ferie" :ondtglis:
BeltePenis
22-09-04, 23:54
Veldig bittersøtt. Det er veldig synd på BP nå merker jeg. Trist.
BP bør kanskje gå på byen i morgen mens dama hans er i syden...?
Sexy Sadie
23-09-04, 00:08
Det synes jeg du trygt kan gjøre.
Men bruk kondom.
Skal ikke ha noe av at mac klager på grønt skvip som renner fra musa her på bakrommet, slik hun har gjort før.
BeltePenis
23-09-04, 00:30
Men bruk kondom.
Skal ikke ha noe av at mac klager på grønt skvip som renner fra musa her på bakrommet, slik hun har gjort før.
Den gangen var det bare rester av gamle grønsaker. Ikke noe annet!
Ah.
Hun glemte å oppdatere om det.
Sikkert for flau.
BeltePenis
23-09-04, 00:38
Ja, det var ikke særlig lurt med stangselleri nei...
Ble det bananfluebabyer ut av det hele?
BeltePenis
23-09-04, 02:51
Ikke bananfluer, men en liten negergutt som heter bananajoe. Det var ikke så galt gjettet av deg ano!
Bananajoe er forresten en av de få (prosentmessig) negerguttene som ikke smiler hele tiden. Ja, da skjønner du selvfølgelig at han ikke er velsignet med stor negertiss (og som alle vet er jo stor negertiss den eneste grunnen til at alle negere med stor negertiss, noe de fleste negere har, går og smiler hele tiden).
Sexy Sadie
23-09-04, 14:49
Macumba.
BeltePenis
23-09-04, 17:54
I stand corrected:
Bananajoe er forresten en av de få (prosentmessig) negerguttene som ikke smiler hele tiden. Ja, da skjønner du selvfølgelig at han ikke er velsignet med stor negertiss (og som alle vet er jo stor negertiss den eneste grunnen til at alle negre med stor negertiss, noe de fleste negre har, går og smiler hele tiden).
Sexy Sadie
24-09-04, 00:38
Negertiss er oppskrytt.
BeltePenis
24-09-04, 16:06
Det vet jeg ikke noe om...
(Heldigvis!)
Det vet du vel.
Mac snakker støtt om den store, brune hun tar deg med.
Sexy Sadie
24-09-04, 17:41
Hun har vist bilder også. :ondtglis:
BeltePenis
24-09-04, 18:00
Den store brune er av gummi. Dessuten er den store brune ikke stor og brun, den er stor og sort.
Hmm...
Kanskje det er noen andre hun leker med da...
Sexy Sadie
24-09-04, 19:36
Hysj, du må ikke lufte slikt. :skrape:
BeltePenis
24-09-04, 23:16
Det er da ingen hemlighet at Mac stadig er på vift. Hun leker med både den ene og den andre har det vist seg... :skuffet:
Det var det jeg visste.
Du ER sjalu!
BeltePenis
24-09-04, 23:33
Er jeg vel ikke :forvirret:
Jeg er kald, følelsesløs og gi blanke faen i sånne ting... DU er sjalu!
Uhm.
Sjalu på en med liten penis? :ler:
BeltePenis
25-09-04, 10:48
Jepp. Liten penis og en tunge av en annen verden. Naturen vet å kompensere...
Heller en god penis enn en god tunge.
BeltePenis
25-09-04, 11:58
Du har ikke har fått en skikkelig tungejobb noen gang?
Mer enn en, kjære BP, mer enn en.
BeltePenis
25-09-04, 12:10
Ikke skikkelig nok tenker jeg, for da hadde pipen hatt en annen lyd! :-)
På den annen side, det finnes kvinner som er mindre følsomme for den typen "ekstern" stimulering, så da hjelper det lite om tungegiveren er aldri så dyktig. Noen liker jo dessverre kun vaginal stimulering, og det er jo deres tap...
Å joda, skikkelig.
Men jeg ville fremdeles ikke valgt tunge over kuk.
Sexy Sadie
25-09-04, 17:17
Klarer en fyr og stimulere hodet mitt så er det ikke så verst med kuken, jeg bare legger han på rygg får til resten selv. :mrgreen:
Så søte dere er, alle sammen! :rørt:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.