Se full versjon : Ble dere det dere håpa?
Alle barn/ungdom har en drøm/mening om hva de skal bli når de blir "store"... har dere blitt det dere drømte om? Tenker jobb/utdanning her da... (og hvorfor har dere ikke det? :ler: )
Hum ... har vel oppfylt de fleste av drømmene mine ... men har ennå til gode å dra en tur opp i verdensrommet og gi ut en bok...
BeltePenis
25-09-04, 10:44
Nei og vet ikke hvorfor :dunkhode:
Se BP.
Macs nettmann har heller ikke kommet dit han vil i verden.
Sammenheng, mon tro. ..
BeltePenis
25-09-04, 12:12
Men for faen da... Er det "mobb BP dagen" eller?
:redd:
Mobb BP dagen? Jeg som nesten ikke har øl i huset....
Sexy Sadie
25-09-04, 17:28
Jeg ble det jeg ville bli og mere til, er vel riktig å si... :dunkhode:
Jeg er ikke det jeg ønsker, men det er god tid enda.
Såvidt jeg har forstått driver du midt i en prosess å bytter kjønn? Ønsker deg isåfall masse lykke til, det er litt av en prosess, en venninne av meg har blitt en kamerat av meg...
Kjempeglad på dine vegne når du kommer dit at ting føles riktig for deg... og håper at det går bra for deg etterpå også med hensyn til mennesker rundt deg osv (legg merke til at jeg skrev OGSÅ hehehe)... kjempetøfft av deg å realisere en slik ting...
Alle barn/ungdom har en drøm/mening om hva de skal bli når de blir "store"... har dere blitt det dere drømte om? Tenker jobb/utdanning her da... (og hvorfor har dere ikke det? :ler: )
Jepp, det har jeg.
Såvidt jeg har forstått driver du midt i en prosess å bytter kjønn? Ønsker deg isåfall masse lykke til, det er litt av en prosess, en venninne av meg har blitt en kamerat av meg...
Kjempeglad på dine vegne når du kommer dit at ting føles riktig for deg... og håper at det går bra for deg etterpå også med hensyn til mennesker rundt deg osv (legg merke til at jeg skrev OGSÅ hehehe)... kjempetøfft av deg å realisere en slik ting...
Takk, setter pris på det. Håper kammeraten din har et godt liv. :D
Takk, setter pris på det. Håper kammeraten din har et godt liv. :D
Han har det egentig ganske greit tror jeg, sliter med noen innsnevra personer som skal lage kvalme, men det tror jeg er vansklig å unngå desverre. Han er veldig fornøyd med den han har blitt, både utseende og alt. Og han er egentlig en veldig sterk personlighet som sier ting rett fram. Ihvertfall angrer han ikke og føler seg endelig hel og riktig hvis du forstår hva jeg mener. Tror han egentlig har vunnet mye på åpenhet rundt hva han har gjort, det har avmystifisert og forebyggd en del hvisking, baksnakking og rykter.
Høres ut som om han har taklet det rett.
Hovedpoenget er jo at man føler det er rett og er lykkelig med valget..?
Jeg har vel fått det til sånn passe, men vil gjerne ha mer ansvar og litt vanskeligere oppgaver.
Jeg synes du gjør det stort innen forskning MM. :mrgreen:
Singularity
29-09-04, 15:00
Alle barn/ungdom har en drøm/mening om hva de skal bli når de blir "store"... har dere blitt det dere drømte om? Tenker jobb/utdanning her da... (og hvorfor har dere ikke det? :ler: )Har vel egentlig aldri hatt et klart og varig bilde av hva jeg ville bli/ende opp som.
Men jeg tenkte en del i de baner jeg har endt opp i i ungdomstiden, så jeg er vel rimelig fornøyd til tross for litt usikkerhet.
Høres ut som om han har taklet det rett.
Hovedpoenget er jo at man føler det er rett og er lykkelig med valget..?
Han er veldig lykklig med valget, tror det at når noen går gjennom en slik lang prosess vet de hva de gjør. Han har problemer med akkurat de tinga rundt sex, sjekking og flørting men det er ganske natulig alt tatt i betraktning.
Jeg tror jeg blir fornøyd til slutt, men akkurat nå er jeg ikke så fornøyd med tingenes tilstand på jobben ihvertfall.
Ja, forresten, skrive bok har jeg også alltid hatt lyst til, men ikke gjort. :sukk:
Singularity
01-10-04, 14:54
Ja, forresten, skrive bok har jeg også alltid hatt lyst til, men ikke gjort. :sukk:Hva skal være tema for boken?
Tja, si det. Skjønnlitterær bok skulle det ihvertfall vært. Den kunne handlet om dop og sex f.eks. :snill:
Singularity
01-10-04, 15:57
Tja, si det. Skjønnlitterær bok skulle det ihvertfall vært. Den kunne handlet om dop og sex f.eks. :snill:Når du kommer så langt, så sett opp meg som prøveleser. :)
Jeg har blitt det sånn delvis. Men når jeg er ferdig har jeg blitt det.
Jeg skal, fordi jeg må..
Its my duty, duuuuty...
Tja, si det. Skjønnlitterær bok skulle det ihvertfall vært. Den kunne handlet om dop og sex f.eks. :snill:Når du kommer så langt, så sett opp meg som prøveleser. :)
Så kunne hun kanskje satt opp meg som testkanin på all dopen og sexen :skrape:
Sexy Sadie
02-10-04, 12:34
Jeg synes du gjør det stort innen forskning MM. :mrgreen:
Særlig innen gastronomien og slikt. :nemlig:
Singularity
02-10-04, 13:07
Så kunne hun kanskje satt opp meg som testkanin på all dopen og sexen :skrape:Det høres ut som en grei fordeling. :)
Nei...
og takk og pris for det *ler*
Så kunne hun kanskje satt opp meg som testkanin på all dopen og sexen
Trenger du meg til det? :snill:
Eeehh altå.. jeg prøver jo bare å være behjelpelig her da... :furter:
(ps betaler du hele gildet iogmed at jeg på en måte "jobber" for deg og boka de? :potblad: )
Nei jeg har nok ikke det, fikk aldri gode nok karakterer. :skrape:
jeg har altid villet jobbe med mennesker... og det er det jeg gjør så jeg har vel fått det jeg vil :)
Da jeg var lita ønsket jeg å bli politi, sykepleier, butikkdame eller frisør. Tror den er ganske standart, eller? Ikke visste jeg om dette yrket jeg har i dag. Like greit det.
Eller så føler jeg at jeg er kommet hjem. Hva mer kan en ønske seg. Forøvrig tror jeg drømmer eller ønske om å bli noe, henger sammen med hvilke forventnigner du har til livet. Ønsker du å bli superstar og tjene flere millioner i året og tro at dette gjør deg lykkelig, så tror jeg sjansen for å bli missfornøyd er meget stor. Jeg ser mange som ønsker noe mer, hele tiden, de jager og stresser og mener de ikke får nok ut av livet. Jeg tenker de burde ha godt seg noen runder med seg selv....men kanskje det bare er jeg som har for få krav...:spin:
Siden sist jeg skrev i denne tråden, har jeg blitt mye mer fornøyd med jobbsituasjonen. Men bok har jeg ikke skrevet enda!
Ja, men det var ikke slik jeg trodde det skulle være.
Musefletta
16-07-07, 14:16
Joa, kan vel si det sånn foreløpig.
Men bok har jeg ikke skrevet enda!
Men nå fikk du ny motivasjon igjen.. ?
Jeg har ikke blitt lydtekniker, og jeg har gitt opp.
Jeg har ikke blitt lydtekniker, og jeg har gitt opp.
Du har da virkelig alle muligheter til å bli det vel?
Da er det lurt å lære seg et instrument. Og der har jeg en tendens til å gi opp litt for lett.
Selv om jeg virkelig skulle ønske at jeg kunne spille bass eller noe. Virkelig.
Singularity
17-07-07, 02:00
Da er det lurt å lære seg et instrument. Og der har jeg en tendens til å gi opp litt for lett.
Selv om jeg virkelig skulle ønske at jeg kunne spille bass eller noe. Virkelig.
Det burde være overkommelig om du vektlegger det høyt nok.
Jeg kjenner ikke til det, men hvorfor må du spille på et instrument? Må du det for å kunne fullføre en skole el.l?
MÅ ikke, men det hjelper veldig i arbeidet.
Også er jeg veldig glad i lønnsslippen min, og synes det virkelig uoverkommelig å begynne på skole igjen.
Kan skjønne den. Det er tøft, og du skal ville det veldig hvis det. Men dere kan få det til hvis dere ordentlig vil det, for familien må være innstilt på det.
Er det umulig å få praksis/jobb uten å ha gått skole?
I såfall må jeg være god selvlært og ha de riktige kontaktene.
Sexy Sadie
17-07-07, 02:28
Jeg drømmer om å bli romfarer nå, men det er nok litt utenfor min league. Jeg er for gammel og for feit.
I såfall må jeg være god selvlært og ha de riktige kontaktene.
Jeg jobba litt med lyd og var på vei inn i dette på en måte,
Men så fikk jeg tinitus etter for mye champagne og for mye og dårlig fyrverkeri.
Så der røk den. Nå hører jeg ingenting over 8/9000 hz
:trist:
Sexy Sadie
17-07-07, 14:48
Så tamt! :klem:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.