PDA

Se full versjon : Piercing/tatovering

DemoniA
25-09-04, 14:23
Noen som har det her? Hva syns dere om det? På damer/menn?

Base
25-09-04, 16:32
Jeg vet bare at jeg er ganske spesiell som ikke har noenting av det. Piercing synes jeg uansett er for teit. VAr det meningen at vi skule se ut som en sil ville vi vel bli født sånn.

Men det har jo sine fordeler. Vi var noen vennepar på byen en kveld da en idiot av en NU fyr skulle på død og liv ha seg med en av jentene og laget et helvetes spetakkel da han fikk beskjed om at ikke det ble aktuelt. Han ville sloss, men ga seg like etter at kameraten min røsket i kjettingen som hang fra leppa til øra.
:nemlig:

Kreps
25-09-04, 16:42
Jeg har ingenting annet enn to hull i ørene.

Sexy Sadie
25-09-04, 17:14
Jeg har piercinger... :pupper:

DemoniA
25-09-04, 19:25
Jeg oxo sexy... syns egentlig det er søtt med piercinger jeg... det er jo kroppspynt på en måte.. samme som hull i ører, sminke, kule klær osv... og tattoer er jo oxo det samme.. kroppspynt... lækkert hvis et da ikke er hystrisk overdrevent

Base
25-09-04, 19:43
Jeg er aldri pirkete her inne siden jeg har en av rekordene i antall skrivefeil på en dag, men oxo er forbudt. Det går faen ikke an å skrive noe sånnt tull!!!

Slutt med en jævla gang!!

DemoniA
25-09-04, 19:51
Jeg er aldri pirkete her inne siden jeg har en av rekordene i antall skrivefeil på en dag, men oxo er forbudt. Det går faen ikke an å skrive noe sånnt tull!!!

Slutt med en jævla gang!!

Hehehe det er en vane da... du tåler det.. eller rettere sagt du MÅ tåle det... jeg har sitti og tasta på maskin i snart hundre år og skrivi oxo i de siste 50 åra.. jeg gidder ikke sitte å tenke over skrifta mi her inne fordi folk er opphengt i skriveleifer... bær over med meg da.. du vet gammel dame vond å vende...

Mr.Man
25-09-04, 22:58
Jeg synes det er ganske spennende. Typen pynt kan jo si endel om hva slags person man er. Synes piercing gjennom clit, skamlepper eller brystvorter kan virke ganske pirrende.

BeltePenis
25-09-04, 23:04
3 tatoveringer og diverse hull i ørene, som ikke har vært i bruk på 10 år (hullene ikke ørene).

Har lyst på flere tatoveringer...

DemoniA
26-09-04, 02:50
Jeg synes det er ganske spennende. Typen pynt kan jo si endel om hva slags person man er. Synes piercing gjennom clit, skamlepper eller brystvorter kan virke ganske pirrende.

Har du noe sånnt da? Og hva sier en piercing i brystvorta deg om en person? i klitten? gjennom penis?

Sjefshøna
26-09-04, 11:46
Noen som har det her? Hva syns dere om det? På damer/menn?
Har bare hull i ørene.
Synes det er noe stort tull med piercing og tatovering.

Ling
26-09-04, 12:08
Har ikke tatoveringer eller piercing. Derimot har jeg strekkmerker nok til att huden min ser ut som veikartet over europa, gjelder det ?

Macumba
26-09-04, 13:38
Tre hull i ørene. Det er alt.

Elektra
26-09-04, 16:02
Fem hull i ørene som ikke har blitt brukt siden ungdomsskolen...

Og jeg hadde piercing i begge brystvortene.

Nå har jeg ingenting. Vil gjerne ha en tatovering, men er fremdeles usikker, så nettopp derfor har jeg ikke tatt den. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.

TayzoniA
27-09-04, 00:44
Er par stk er greit, men ikke for mye. Og ikke for mange i trynet...

DemoniA
27-09-04, 00:46
enig.. ikke så mange i tryne.. øra kan man ha noen, det er greit...

TayzoniA
27-09-04, 00:53
Hvor mange i trynet er "Nok"? Jeg syns det holder med 2 i trynet..

Snoopi
06-10-04, 15:25
har en liten tatoo og piercing i tunga. :skrape:

PrOxIe
06-10-04, 18:23
hull i ørene... en på hver side er det jeg har hehe

Zelda
08-10-04, 15:54
Jeg har vel 5 hull i ørene, og drømmer om tatovering..

Monica
09-10-04, 14:01
Jeg har 3 tatoveringer på legg og armer :stolt:

teodor
10-10-04, 03:14
Jeg synes det er dumt når folk lager hull i brystene og kjønnsorganene. Det er på grunn av at det for meg er noe hellig og vakkert med dem i utgangspunktet, og de ser torturert ut med metalldingser og hull i seg. Tenker at jeg skulle ha vært der for dem. Hull i ørene og nesen er greit. Jeg driter i ører og neser. Tungen er kleint synes jeg, men det er ikke så mye utseende, mer for at jeg ikke fatter at det kan være godt å hele tiden ha en metalldings i munnen. Og tungen er jo en superfleksi muskel som ikke bør begrenses. Tatoeringer er blitt litt klisje når alle over 13 år har dem uansett om de er råe eller mors beste barn. Jeg liker at sjømenn har saftige skutetatoeringer. Det er tøft, og da passer det godt inn. Hadde jeg vært en sjøulk med digre skipper'n underarmer hadde jeg hatt en tato der. Hadde mye dingel i ørene da jeg var ung og vakker, gikk i stretchbukser og spilte gitar mens jeg sto i S positur. På den tiden var jeg barbert på hodet, bortsett fra en lang flette midt oppå. Aner meg at de fleste har avsluttet lesingen sin for en stund siden... så jeg tror jeg gir meg der..God natt..

anonym
10-10-04, 12:23
:skrape:

teodor
10-10-04, 12:43
Ok, Ano, få høre... Er du full i hull og metall?

anonym
10-10-04, 12:57
Nope.
Hullene er borte.
Jeg er visst litt allergisk.
Men gammel sjøulk er jeg. :nemlig:

Base
10-10-04, 13:18
Lang fartstid i områdene rundt Antwerpen med hyppige landganger? :ondtglis:

anonym
10-10-04, 13:24
Pøh.

Base
10-10-04, 13:27
Sorry Ano, jeg mente ikke å avsløre din brokete fortid som de 7 havs kvinnelige svar på kaptein Sabeltann. Jeg bare hørte om de 6 matrosene som yppet til bråk med deg, og som aldri kommer til å bli hele mennesker igjen. :ler:

anonym
10-10-04, 13:28
Og du står i fare for å bli nr 7, kjære Base.

Base
10-10-04, 13:31
Jeg er ikke noen matros, jeg er admiral på egen skute. For anledningen døpt om fra Fjordfjerten til Titanic2. Etter denne sesongen kan jeg ha den vinterlagret i en skoeske. :dunkhode:

anonym
10-10-04, 13:32
Ble det så ille?

Base
10-10-04, 13:37
Nei, jeg trodde jo ikke det, men lekkasjen var da såpass stor at hele skiten sank mens jeg var på ferie. Heldigvis tok kameratene mine affære så de fikk hevet den og fått den på land, men kalesjen og festene er ødelagt, motoren ble full avvsaltvann, gir og styring fikk juling, for ikke å snakke om sårene og et hull i skroget. 20 000 og en drøss med arbeidstimer i vinter gjør susen. Da mangler jeg bare 20 000 og en plass innendørs jeg kan jobbe på.

Så mye styr for de få dagene man kan bruke båten. Men så er skjærgården eventyrlig på sommeren da.....

anonym
10-10-04, 13:38
Jaja, du får vel prioritere....
Julgaver vs båt. :snill:

Base
10-10-04, 13:40
Båt. Julegave til meg selv. Jeg fikk tilbud om nok et kredittkort her om dagen, så det er vel bare å slå til. 0 Kontant, resten i byretten.

Neida, jeg får pusse å stelle med det som krever arbeid og ikke investeringer, så får jeg håpe på et mirakel mot sommeren. Kanskje ligningskontoret hever satsene så jeg får skattebegrensning i år også...