Se full versjon : Mitt liv som modell
Sexy Sadie
29-09-04, 00:14
I går begyndte jeg på som "modell" igjen, jeg skal være portrett modell de neste to ukene, ha fri to uker og derefter være aktmodell hele november mnd. :mrgreen:
Jeg foretrekker å være aktmodell fordi jeg liker ikke å ha fremmede mennesker så tett til mitt ansikt.
Får jeg ta bilder av deg?
Sexy Sadie
29-09-04, 00:18
Nei, jeg utdannet meg ikke til fotograf for å bli fotografert. Skjønner?
Joda, come on.. For me? :D
I går begyndte jeg på som "modell" igjen, jeg skal være portrett modell de neste to ukene, ha fri to uker og derefter være aktmodell hele november mnd. :mrgreen:
Jeg foretrekker å være aktmodell fordi jeg liker ikke å ha fremmede mennesker så tett til mitt ansikt.
Er ikke det skikkelig slitsomt, sitte i samme stilling i lang tid av gangen... ? Eller er det for foto du skal være? Må man sitte sånn stille i en evighet da?
Jeg har prøvd det en gang, jeg ble helt knekt etter to timer jeg da, tror det var så lenge jeg satt, det var til sånn tegning da.
Vil du sitte modell for meg da, DemoniA?
Er ikke det skikkelig slitsomt, sitte i samme stilling i lang tid av gangen... ? Eller er det for foto du skal være? Må man sitte sånn stille i en evighet da?
Jeg har prøvd det en gang, jeg ble helt knekt etter to timer jeg da, tror det var så lenge jeg satt, det var til sånn tegning da.
Din jævla dobbelposter!! :gal:
Hmm ser det, men vet ikke hvordan jeg har fått det til :trøtt:
Donno..
Se det kjempe fine barbie bilde gyrken plasserte på profilen min.. Syns du det passer?
Donno..
Se det kjempe fine barbie bilde gyrken plasserte på profilen min.. Syns du det passer?
Hehe ælig? Overhodet ikke, du er en jente som er så langt unna barbie-stilen som det går an å komme.
Nettopp.. Gyrken er slem som gir meg Barbie-stempel :(
Det kler meg ikke! :nemlig:
Synes bildet er søtt til deg TayzoniA.
Kansje du kommer til å "bli" litt mer barbie når du bare får vendt deg til avataren og imaget den fører med seg. :D
Hehe, det er heeelt motsatt av meg, og jeg syns ikke det barbie-image kler meg spesielt. Jeg liker ikke barbie-folk.. *Swufs*
Sexy Sadie
30-09-04, 23:00
Må man sitte sånn stille i en evighet da?
Det er tegning her også, og jeg jobber 6 timer hver dag. :mrgreen:
Hehe, det er heeelt motsatt av meg, og jeg syns ikke det barbie-image kler meg spesielt. Jeg liker ikke barbie-folk.. *Swufs*
Gå på profilen din og bytte da. :skuffet:
:hvisker: Hun liker barbie, vi må bare gi henne litt tid å komme ut av skapet.
Foretrekker at folk ikke sutrer. :snurt:
Sexy Sadie
05-10-04, 22:37
Jeg blir tegnet av en sinnsykt lekker finnmarking, synd han er gift. :mrgreen:
Sexy Sadie
08-11-04, 23:20
I dag begyndte jeg med en ny stilling, den er steike tøff men det går seg vel til.
Sexy Sadie
08-11-04, 23:38
Du kan se ryggen min fra høyre side ja.
Sexy Sadie
08-11-04, 23:43
De blir for store for scanneren.
Du får ta med et kamera. :snill:
Sexy Sadie
08-11-04, 23:58
Tjaaaa. :skrape:
Sexy Sadie
08-11-04, 23:58
Jepp.
Det var ETT ord jeg ikke trodde jeg skulle putta på SS-nicket!
Sexy Sadie
09-11-04, 00:02
Jeg har blitt en reddhare etter fylte 29. Alderen tynger på og de grå hår er sikkert ikke langt unna. :sur:
SS er pyse, SS er pyse!
Reddhare, reddhare!
Sexy Sadie
09-11-04, 00:03
Ja. :stolt:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.