Se full versjon : Driti ut?
Jeg vil si ja!
Haha, dust...
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=247858
Det er ynkelig å ikke ta ansvar for sine avkom... Da er man ikke mann...
Tåpelig av ham å nekte så lenge med å ta testen og alt det der! Hva var nå vitsen med det?
Syntes det er litt patetisk av damene å lage barn (mener ikke at de lager det alene, men de har faktisk mulighet til å kontrollere med prevensjon) og føde det med en motvillig far også jeg da, det finns altrnativer som abort, angrepille m.m. hvis barnet er så uønsket av faren... hvis de absolutt vil ha det syntes egentlig jeg de bør ta ansvaret for det selv og ikke plage en mann de har hoppa i køya med...
jeg syntes det er helt tragisk at damer på den måten kan ødelegge livet til en mann uten at han har noe han skal si eller kan få gort noe med det...
Mener ikke med dette at jeg støtter den tåpelige reaksjonen til omtalte her, men mener at damer ikke burde ha så stor makt på dette området som de har pr i dag...
Er det mulig!
Og da sikter jeg IKKE til hovedinnlegget!
Sexy Sadie
02-10-04, 11:48
Synes hun har vært lite teit som Carew, stått frem i Se & Hør og i det hele tatt...
Mener ikke med dette at jeg støtter den tåpelige reaksjonen til omtalte her, men mener at damer ikke burde ha så stor makt på dette området som de har pr i dag...
Hadde mannfolkene fått bestemt hadde det ikke blitt født mange barn...
Er vel ikke akkurat det jeg sikta til, var mere til damer som bevist lurer en fyr til å få barn med henne enda hun _vet_ han ikke ønsker barn og kanskje spesielt ikke med henne.. så skal plutselig han stille opp i 18 år etterpå fordi HUN ønsket dette, og gjør han det ikke er han en drittsekk...
Jeg syntes seriøst at også damene kan beherske seg til de kan få et barn som er ønsket av begge parter, evnt at de får ta ansvaret selv hvis de velger å få barn med en uvillig mann... jeg snakker ikke her om barn hos parforhold, men barn utfra en onenighter eller et reint kortvarig/flyktig sexuellt forhold... selvfølgelig bør mannen ta ansvar hvis han var sammen dama sånn følsesmessig...
vet ikke om dere skjønner helt hva jeg mener.. men jeg vil liksom ha fram at jeg syns det egentlig er litt for jævli at en mann skal ha konsekvenser i 18 år etter en våt natt fordi dama ønsker det og dermed også velger at han skal påta seg ansvar også...
en gutt jeg kjenner hadde en natt han var skikkelig drita med en jente som var forelska han... han var den gang 16 år og han betaler bidrag enda, bevist fra dama, det sier hun også selv, men hun ville ha et barn med akkurat han... ergo sånn kan damer gjøre helt bevist og det er lovlig og mannen plikter da å ta konsekvensen av hennes handlinger sammen med henne...
Sexy Sadie
02-10-04, 12:32
Er vel ikke akkurat det jeg sikta til, var mere til damer som bevist lurer en fyr til å få barn med henne enda hun _vet_ han ikke ønsker barn og kanskje spesielt ikke med henne.. ...
Hva om mannfolkene styrer unna slike som bevisst vil ha barn da?
Eller han har som regel at han bruker kondom, eller at han aldrig puler kvinner som han kan tenke seg som mamma til sitt barn?
Menn må da gjerne bruke hjernen de også, i stedet for å skylde på at de har blitt "lurt".
Det blir for lettvindt etter mitt syn. :snill:
Er vel ikke akkurat det jeg sikta til, var mere til damer som bevist lurer en fyr til å få barn med henne enda hun _vet_ han ikke ønsker barn og kanskje spesielt ikke med henne.. ...
Hva om mannfolkene styrer unna slike som bevisst vil ha barn da?
Eller han har som regel at han bruker kondom, eller at han aldrig puler kvinner som han kan tenke seg som mamma til sitt barn?
Menn må da gjerne bruke hjernen de også, i stedet for å skylde på at de har blitt "lurt".
Det blir for lettvindt etter mitt syn. :snill:
Altså jeg hørt om damer som juger på seg p-piller, stikker hull i kondomer osv dessuten er det jo fort gjort i fylla, tenk om det ble sånn at vi ikke fikk bruke angrepille eller abort da, da hadde vi ikke helt, men på mange måter havnet i samme situasjon som mannen er i i dag, gjorde vi et feilgrep hadde vi endt opp med et kanskje uønsket barn... og skal de bare ha sex med en de kunne tenke seg som mor til sitt barn.. vel man kan jo ikke vite det om en kvinne uten å ha kjent henne ganske lenge og ganske godt.. dvs at men måtte kuttet all sex utenom innenfor faste stabile forhold, men det er jo ikke lett å få et fast stabilt forhold uten å bygge det opp med bl.a. sex...
og hvordan skal en mann vite hvem som bevist vil ha barn...
jeg mener ikke å dytte alt ansvar over på damene, men i bunn og grunn er det jo de som bestemmer seg for å ikke ta angrepille eller abort og da er det jo de som velger situasjonen at et barn må vokse opp med en far som ikke vil ha det osv...
jeg syntes så absolutt menn skal ta ansvar for avkommet sitt, jeg bare påpeker at jeg også syntes det er for jævli at damer lager barn med men som ikke ønsker det og at de krever ansvar fra han og atpåtil skal han lixom ende som dritten..
syntes heller ikke det er rettferdig ovenfor barnet, for de må jo oppleve det vondt med en pappa som ikke vil ha noe med dem å gjøre og om attpåtil kanskje misliker at de er født pga han må betale bidrag osv
Sexy Sadie
02-10-04, 12:58
Hvorfor synes jeg ditt siste innlegg er litt sykt?
Fordi vi alle har ansvar for vår egen seksualitet.
Singularity
02-10-04, 13:17
Syntes det er litt patetisk av damene å lage barn (mener ikke at de lager det alene, men de har faktisk mulighet til å kontrollere med prevensjon) og føde det med en motvillig far også jeg da, det finns altrnativer som abort, angrepille m.m. hvis barnet er så uønsket av faren... hvis de absolutt vil ha det syntes egentlig jeg de bør ta ansvaret for det selv og ikke plage en mann de har hoppa i køya med...
jeg syntes det er helt tragisk at damer på den måten kan ødelegge livet til en mann uten at han har noe han skal si eller kan få gort noe med det...
Mener ikke med dette at jeg støtter den tåpelige reaksjonen til omtalte her, men mener at damer ikke burde ha så stor makt på dette området som de har pr i dag...Det er i alle fall ille med kvinner som vil ha barn, og som lyver om prevensjon eller bevisst fortier mangel på prevensjon. Men det siste er jo noe som knapt nok kan bevises uten tilståelse, da.
Har man samleie med en kvinne i fruktbar alder, så velger man å godta en risiko for at det ender med et svangerskap. Og at det i siste instans er opp til kvinnen om hun vil ta abort eller gå ut ni måneder. Men man bør kunne vite hvor stor den risikoen er.
Hvordan vil du ha det da? Tvangsaborter? :nervøs:
Singularity
02-10-04, 13:19
Hvordan vil du ha det da? Tvangsaborter? :nervøs:Mulig hun tenker på de økonomiske konsekvensene for mannen?
Sexy Sadie
02-10-04, 13:24
Kanskje jeg skal sette opp kontrakt hver gang jeg puler. :skrape:
Singularity
02-10-04, 13:29
Kanskje jeg skal sette opp kontrakt hver gang jeg puler. :skrape::knegg:
Lag en mal og legg ut her, da.
Sexy Sadie
02-10-04, 13:39
Kan jeg godt finne på. :mrgreen:
Mulig hun tenker på de økonomiske konsekvensene for mannen?
Et barn har økonomiske konsekvenser, ikke bare for mannen men for kvinnen også. Sånn er det bare.
Vil man ikke ha barn - vel, da får man sørge for å beskytte seg mot det. En medbrakt kondom er ikke dumt, spesielt ikke for en mann i Carew sin posisjon. Han vet godt at han ikke har noen rett, verken juridisk eller moralsk, til å kreve at en gravid kvinne tar abort.
Men folkens, husk at det ikke er en ulykke som har skjedd heller. Det er et barn! Dette kan bli positivt for Carew om han tillater det.
Sexy Sadie
02-10-04, 13:41
Spørs om han er såpass voksen.
Kanskje jeg skal sette opp kontrakt hver gang jeg puler. :skrape::knegg:
Forslag:
Jeg ...... heretter kalt Sexy påtar meg det fulle og hele ansvaret for eventuelle økonomiske, moralske og forplantingsmessige konsekvenser av mitt seksuelle samvær med ......... heretter kalt Grisen.
Hvis Grisen skulle bli tillagt utgifter som barnebidrag e.l. så forplikter Sexy seg herved til å erstatte hver enkelt sum krone for krone innen 30 dager.
Hvis Grisen skulle havne i offentlighetens søkelys av noen som helst grunn, det være seg som idrettsstjerne, kjendis, forbryter, terrorist, politiker eller annen kjeltring, så forplikter Sexy seg til å ikke gå til media med den kjennskap hun har om Grisen.
Skulle Sexy likevel gjøre dette er hun forpliktet til å betale Grisen alle penger hun kan ha mottatt for dette samt 50% straffegebyr.
Unntak: Hvis Grisen har påberopt seg bedre egenskaper som elsker enn det han klarer å oppfylle, så har Sexy lov til å
1) Fortelle hans kone/mann/kjæreste/partner om affæren
2) Fortelle alle vennene hans hvor dårlig han er
samt
3)Forføre alle vennene hans og skryte av at de er mye bedre i senga.
Denne avtale underskrives i 2 eksemplarer og bevitnes av ikke færre enn 2 uhildede vitner.
----------- ------------------
------------ ----------------
Spørs om han er såpass voksen.
Vi får nå se. Vi er mange som har vokst med oppgaven. :ups:
Sexy Sadie
02-10-04, 13:56
Denne avtale underskrives i 2 eksemplarer og bevitnes av ikke færre enn 2 uhildede vitner.
----------- ------------------
------------ ----------------
Den var ikke så aller verst den der, men i stedet for at jeg må betale noe som helst straffegebyr så kan jeg jo føre opp pappa ukjent ikke sant? :mrgreen:
Såklart. Det er jo enkleste måten å oppfylle kontrakten på.
Sexy Sadie
02-10-04, 14:40
Det hadde faktisk ikke tatt meg fem øre heller og gjort det.
Fordi jeg trenger ikke en fyr.
Vel.... da slipper du jo unna problemet i første omgang da ...
Sexy Sadie
02-10-04, 16:29
Spørsmålet er jo bare om det er spesielt bra for barnet.
Det kan jeg love deg at det ikke er.
Hvordan vil du ha det da? Tvangsaborter? :nervøs:
Nei overhodet ikke, men hvis HUN velger seg ut en mann og har sex med han i den hensikt å få seg et barn og dette kan bevises syntes jeg hun alene skal sitte med ansvaret for barnet og at han skal slippe ansvar som bl.a. bidrag... er du et kjent tryne eller har mye penger og er mann er det jo nesten livsfalig bareå tenke på å ha sex jo... se alle damene som skal utnytte det...
vil legge til at jeg syntes at man skal være to om å få et barn og at det er veldig egoistisk av damer å få barn med en uvillig mann... da styres hun kun av sine følser, hva med barnet? Greit mange havner i en situasjon med en far som ikke bryr seg, og det kan skje hvemsomhelst... men med viten og vilje gjøre dette fordi man på død og liv vil ha et barn syntes jeg er extremt egoistisk ovenfor både det uønskede barnet de får som må lide under det, og pappan til barnet som må betale bidrag i 18 år...
Sexy Sadie
03-10-04, 02:00
Nei overhodet ikke, men hvis HUN velger seg ut en mann og har sex med han i den hensikt å få seg et barn og dette kan bevises syntes jeg hun alene skal sitte med ansvaret for barnet og at han skal slippe ansvar som bl.a. bidrag... er du et kjent tryne eller har mye penger og er mann er det jo nesten livsfalig bareå tenke på å ha sex jo... se alle damene som skal utnytte det...
vil legge til at jeg syntes at man skal være to om å få et barn og at det er veldig egoistisk av damer å få barn med en uvillig mann... da styres hun kun av sine følser, hva med barnet? Greit mange havner i en situasjon med en far som ikke bryr seg, og det kan skje hvemsomhelst... men med viten og vilje gjøre dette fordi man på død og liv vil ha et barn syntes jeg er extremt egoistisk ovenfor både det uønskede barnet de får som må lide under det, og pappan til barnet som må betale bidrag i 18 år...
Litt for tabloid poengl, med kjente ogt rike fjes som kanskje må betale underholdningsbidrag.
Selvsagt med de seksuelle handlingene beskrevet. :knegg:
Jeg lurer bare på én ting i denne tråden: hvordan "ødelegger" man livet til en mann ved å føde et barn han ikke vil ha? Puh-leeeze!
Nei overhodet ikke, men hvis HUN velger seg ut en mann og har sex med han i den hensikt å få seg et barn og dette kan bevises syntes jeg hun alene skal sitte med ansvaret for barnet og at han skal slippe ansvar som bl.a. bidrag...
Men dette går jo KUN ut over ungen. Det er da ingen løsning.
Nei overhodet ikke, men hvis HUN velger seg ut en mann og har sex med han i den hensikt å få seg et barn og dette kan bevises syntes jeg hun alene skal sitte med ansvaret for barnet og at han skal slippe ansvar som bl.a. bidrag...
Jeg lurer bare på én ting i denne tråden: hvordan "ødelegger" man livet til en mann ved å føde et barn han ikke vil ha? Puh-leeeze!
Som nevnt lenger opp i tråden jeg kjenner en som ble pappa som 16 åring, han var drita full og ble lurt av mamman som var 18. Hun har hele tiden sagt at hun har gjort det med fullt overlegg fordi hun ville ha barn med han. Han satt med bidragsgjeld når han var ferdig utdanna og sku jobbe. Han har konsekvent nekta å ha noe md ungen å gjøre, og det er synd for ungen også, ha en far som ikke vil ha noe med han å gjøre.
En annen bekjent av meg hoppa i køya med exen, etter at han brøyt forholdet.. hun planla til minste detalj, ringte han og gråt og sa masse vrøvl og fikk komme til han for han syns synd på henne, de havna i senga iløpet a kvelden, han fant fram en kondom, hun beit hull i den da hun brukte munn litt før hun tredde seg på.. det var hennes forsøk på å fa han tilbake, i dag sitter hun med ungen og hn md bidrag og hun klager over at "drittsekken" ikke vil treffe ungen osv..
Så å legge opp til at noen skal betale bidrag i 18 år er å ølegge en annens liv, det er også mye annet rundt det. Han har en unge han ikke ønsker og det er en psykisk belastning i seg selv..
Tror det går mer utover ungen hvis han/hun vokser opp og vet hvem pappa er, men at pappa ikke ønsker de var født og heller ikke vil ha noe med dem å gjøre. Tror det er vondere enn å vokse opp å ikke vite hvem pappa er...
Tror det går mer utover ungen hvis han/hun vokser opp og vet hvem pappa er, men at pappa ikke ønsker de var født og heller ikke vil ha noe med dem å gjøre. Tror det er vondere enn å vokse opp å ikke vite hvem pappa er...
Stakkars deg.
Hvorfor det? Fordi jeg har egne meninger, eller fordi jeg har et annet syn på ting enn det du har?
Som nevnt lenger opp i tråden jeg kjenner en som ble pappa som 16 åring, han var drita full og ble lurt av mamman som var 18. Hun har hele tiden sagt at hun har gjort det med fullt overlegg fordi hun ville ha barn med han. Han satt med bidragsgjeld når han var ferdig utdanna og sku jobbe. Han har konsekvent nekta å ha noe md ungen å gjøre, og det er synd for ungen også, ha en far som ikke vil ha noe med han å gjøre.Er man ikke gammel nok til å vite hva som er resultatet av puling uten prevensjon, bør man bare la være å gjøre det.
En annen bekjent av meg hoppa i køya med exen, etter at han brøyt forholdet.. hun planla til minste detalj, ringte han og gråt og sa masse vrøvl og fikk komme til han for han syns synd på henne, de havna i senga iløpet a kvelden, han fant fram en kondom, hun beit hull i den da hun brukte munn litt før hun tredde seg på.. det var hennes forsøk på å fa han tilbake, i dag sitter hun med ungen og hn md bidrag og hun klager over at "drittsekken" ikke vil treffe ungen osv..
Så å legge opp til at noen skal betale bidrag i 18 år er å ølegge en annens liv, det er også mye annet rundt det. Han har en unge han ikke ønsker og det er en psykisk belastning i seg selv..Uavhengig av hvorvidt han var med på planleggingen av ungen eller ikke, synes jeg menn som velger å ikke ha kontakt med egen unge er skikkelig patetiske.
Jeg kan skjønne karene jeg da. Iallfall de som er "påtvunget" farskapet.
De som setter unge på noen og så stikker av har jeg ingen forståelse for.
Så å legge opp til at noen skal betale bidrag i 18 år er å ølegge en annens liv, det er også mye annet rundt det. Han har en unge han ikke ønsker og det er en psykisk belastning i seg selv..
Tror nok slike tilfeller forekommer svært sjelden, men det er jo et svært stygt stunt å gjøre. Vanskelig å gjøre noe med...
Jeg kan skjønne karene jeg da. Iallfall de som er "påtvunget" farskapet.
De som setter unge på noen og så stikker av har jeg ingen forståelse for.
Der fant du orda jeg leta etter.. jeg er ikke ute etter at menn skal slippe unna der det var et uhell begge har skyld i.. eller at menn skal få plante seg rundt uten konsekvenser...
men jeg vil bare fram til at det syns jeg heller ikke damer skal få gjøre.. tvinge på noen et farskap med viten og vilje uten konsekvenser...
Tror nok slike tilfeller forekommer svært sjelden, men det er jo et svært stygt stunt å gjøre. Vanskelig å gjøre noe med...
Jo klart det er vansklig å stoppe sånnt så lenge det er lovlig for damer å drive sånn... de kan faktisk åpent si at de med viten og vilje har lurt mannen uten at dette får noen konsekvenser.. og de har fortsatt krav på bidrag og full pakke fra han... det er akkurat de tinga jeg syns er for jævli...
Ja, uff, stakkars menn som ikke fikser kondomen selv. :snill:
Ja, uff, stakkars menn som ikke fikser kondomen selv. :snill:
Jeg ser heller ikke vitsen med å få barn da med en uvillig mann... kan man ikke heller finne en som ønsker barn da..
syns det er forkastelig å tvinge på noen barn de ikke ønsker, både av hensyn til barnet og faren... som sagt greit med uhell.. men at menn idet hele tatt skal behøve å ta forholdregler pga damer som skal lure på dem unger er for jævlig...
Ja, uff, stakkars menn som må ta ansvar for SITT liv og SIN kropp.
De har det jaggu ikke godt.
Ja, uff, stakkars menn som må ta ansvar for SITT liv og SIN kropp.
De har det jaggu ikke godt.
Nei helt feil, det er synd på menn som blir påtvunget ansvar for et liv de ikke har ønska eller bedt om, det er synd på de som blir lurt inn i en situasjon de ikke vil, ønsker eller greier pga en egoistisk dame som vil ha unger med dem, og ikke bare vil ha unger, de vil han skal betale for de unga i 18 år også, og helst passe dem... og jeg må si jeg forstår dem, hvem vil vel ha en kvinne som lurer menn og lar det gå utover unger og alt på den måten pga sin egen egoisme som mor til sine barn?
Ja, uff, stakkars menn som ikke tenker lengre enn hva kuken rekker. :snill:
Sexy Sadie
04-10-04, 19:10
Jeg synes ikke synd på mannfolkene i det hele tatt, de driver da ellers med så mye fansdenskap... :ondtglis:
Fy fader for en patetisk tråd.
Alle kvinner med bittelitt mellom ørene vet att menn ikke forstår hva som er best for seg selv.
Hva tror dere egentlig de snakker om når du ikke er i nærheten: Politikk ?, samfunnsengasjemang ?, hvordan bygge bedre mellommenneskelige relasjoner ?, eller hvordan det går med de som står dem nær ?
Kom igjen, tenk deg bare litt om, menn tenker på sex, fyll, tekniske dingsebomser, pupper, og om han er ekstremt smart litt idrett...
Eneste gangen han virker tildels fornuftig og oppglød er når han er i nærheten av deg, grunnen er att han har lært seg att han slipper lettere unna dersom han handler på en måte som gjør att du tror han tenker. Denne kunnskap kan knappt kalles mer rafinert enn hva Pavlos hunder klarte...
Og desse skapningene, desse mennene synes dere skal måte gi eksplesitt uttrykk for ønske om å bli foreldre og frasi seg retten til like mye sex som tideligere, mindre tekniske dingsebomser, få tilgang på pupper som ser ut som kondomer fylt med vann i stedet for friske sprettpupper, mindre tid til idrett både på banene og tven for att det i det heletatt skal bli født et eneste barn til i denne verden ????????
Herreminkjærefriogbevaremegvel.
Dere krittiserer desse kvinner som frem for noen virkelig bidrar i samfunnet.
Ja tenk for en bragd det er å få selv den mest inngrodde, egoistiske, og selvopptatte mannemann til å bidra med det Norge fedrelandet vårt trenger fremfor noe i dag, nemelig bidrag til de kommende genrasjoner.
Desse heltiner fortjener fremfor noen kongens fortjenestemedalje !
Desse smarte samfunnsforstående og omsorgsfulle kvinner som skjønner att det ikke er noen igjen til å stelle egoistiske menn om 30-50 år dersom DE ikke tar ansvar og sørger for att alle om de liker det eller ikke bidrar.
DET ER FAKTA DET.
Så tenk deg litt bedre om før dere snakker nedsettende om de som virkelig tenker på andre og fremtiden. :nemlig:
Jeg har visstnok ødelagt livet til en "mann". sier HAN da... :gal:
Men altså, nå var det HAN som ikke ville bruke prevansjon, og han kan da aldri i verden være så dum at han ikke skjønner at sånt blir det barn av... :dunkhode:
Fy fader for en patetisk tråd.
Alle kvinner med bittelitt mellom ørene vet att menn ikke forstår hva som er best for seg selv.
Hva tror dere egentlig de snakker om når du ikke er i nærheten: Politikk ?, samfunnsengasjemang ?, hvordan bygge bedre mellommenneskelige relasjoner ?, eller hvordan det går med de som står dem nær ?
Kom igjen, tenk deg bare litt om, menn tenker på sex, fyll, tekniske dingsebomser, pupper, og om han er ekstremt smart litt idrett...
Eneste gangen han virker tildels fornuftig og oppglød er når han er i nærheten av deg, grunnen er att han har lært seg att han slipper lettere unna dersom han handler på en måte som gjør att du tror han tenker. Denne kunnskap kan knappt kalles mer rafinert enn hva Pavlos hunder klarte...
Og desse skapningene, desse mennene synes dere skal måte gi eksplesitt uttrykk for ønske om å bli foreldre og frasi seg retten til like mye sex som tideligere, mindre tekniske dingsebomser, få tilgang på pupper som ser ut som kondomer fylt med vann i stedet for friske sprettpupper, mindre tid til idrett både på banene og tven for att det i det heletatt skal bli født et eneste barn til i denne verden ????????
Herreminkjærefriogbevaremegvel.
Dere krittiserer desse kvinner som frem for noen virkelig bidrar i samfunnet.
Ja tenk for en bragd det er å få selv den mest inngrodde, egoistiske, og selvopptatte mannemann til å bidra med det Norge fedrelandet vårt trenger fremfor noe i dag, nemelig bidrag til de kommende genrasjoner.
Desse heltiner fortjener fremfor noen kongens fortjenestemedalje !
Desse smarte samfunnsforstående og omsorgsfulle kvinner som skjønner att det ikke er noen igjen til å stelle egoistiske menn om 30-50 år dersom DE ikke tar ansvar og sørger for att alle om de liker det eller ikke bidrar.
DET ER FAKTA DET.
Så tenk deg litt bedre om før dere snakker nedsettende om de som virkelig tenker på andre og fremtiden. :nemlig:
noen gang hørt utrykket: hovmod står for fall?
Jeg synes ikke synd på mannfolkene i det hele tatt, de driver da ellers med så mye fansdenskap... :ondtglis:
joda men straff de heller på måter som ikke går utover små barn ;)
Jeg har visstnok ødelagt livet til en "mann". sier HAN da... :gal:
Men altså, nå var det HAN som ikke ville bruke prevansjon, og han kan da aldri i verden være så dum at han ikke skjønner at sånt blir det barn av... :dunkhode:
du fulgte da tydeligvis hans råd.. så skal jeg sitte her å dømme han?
noen gang hørt utrykket: hovmod står for fall?
Hovmod for dere som tror dere kan rakke ned på dem som virkelig gjør oss alle en tjeneste...
Sexy Sadie
05-10-04, 21:49
DET ER FAKTA DET.
Laura.
Vi to forstår hverandre. :mrgreen:
:venner:
Forresten, er ikke vi de eneste jentene på kafeen uten unger. ;)
Sexy Sadie
05-10-04, 22:01
Forresten, er ikke vi de eneste jentene på kafeen uten unger. ;)
Jepp, og de eneste jentene som har beholdt gangsynet også, utenom vår stortjukke venn. :mrgreen:
Gud hvor smarte vi egentlig er. :mrgreen:
Sexy Sadie
05-10-04, 22:20
Gud hvor smarte vi egentlig er. :mrgreen:
Jeg sitter og applauderer. :pupper:
Singularity
06-10-04, 01:26
Forresten, er ikke vi de eneste jentene på kafeen uten unger. ;)Tayzonia har fremdeles ikke barn, tror jeg.
Hvorfor i alle dager tror du det? :|
Singularity
06-10-04, 01:52
Hvorfor i alle dager tror du det? :|Fordi du ville vel fortalt det i en eller annen sammenheng?
Jepp, og de eneste jentene som har beholdt gangsynet også, utenom vår stortjukke venn. :mrgreen:
Og hvordan bør jeg tolke dette?
Sexy Sadie
06-10-04, 20:34
Og hvordan bør jeg tolke dette?
Tolk det som du vil. :pupper:
Det betyr att du er den eneste av oss tre som fortjener kongens fortjenestemedalje.
Burde fått en av høvdingen, en av Sonja, og en av krompen/krompa alt etter eget valg. :mrgreen:
Sexy Sadie
06-10-04, 21:06
en av Mette Marit. :mrgreen:
Sexy Sadie
06-10-04, 21:20
Får bare dop der.
Selvdyrket sådan også kanskje. :redd:
Og det er ikke bra, kan bli drept av slikt. :knegg:
Ellers kan man bli seende ut som MM.
Sexy Sadie
08-10-04, 19:01
Lut i ryggen er jo snart moderne.
Venter spent på at pukkelryggen også kommer.
Sexy Sadie
09-10-04, 17:33
Da vil hun nok bli populær på den arabiske halvøy; dromedarlook, du veit... :nemlig:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.