PDA

Se full versjon : Anabole steroider

DemoniA
03-10-04, 02:41
Noen her som bruker eller har brukt det? Hva syntes dere om å bruke det? Jeg mener, det er jo ganske praktisk for de som bygger kropp eller driver med trening hvor de trenger det lille ekstra...

Serenity
03-10-04, 12:28
Praktisk?
Praktisk for en mann den dagen han sitter der med pupper og stemme som en kvinne fra Sørlandet? Og praktisk for en kvinne når hun sitter der uten pupper, like mye hår på kroppen som en bjørn og en så dyp stemme at folk tror hun er en dårlig kledd transe?
Sikkert kjempepraktisk det, ja..

Du VET hva det er, sant?

gyrken
03-10-04, 12:56
Jeg synes det er skikkelig patetisk.

Noe skurrer for meg når menn er så forfengelige at de risikerer liv og helse for å se "bedre" ut. Jeg tror nok at menn som gjør sånt, har en liten pikk som de må kompensere for på andre måter.

Serenity
03-10-04, 13:38
Mener hovedinnlegger virkelig at det er praktisk? Helt seriøst?

MrLysto
03-10-04, 14:53
Jeg synes det er skikkelig patetisk.

Noe skurrer for meg når menn er så forfengelige at de risikerer liv og helse for å se "bedre" ut. Jeg tror nok at menn som gjør sånt, har en liten pikk som de må kompensere for på andre måter.

:tar fram målebåndet:
hmmm... kan noen slenge over noen steroider? Og en Ferrari.

Zelda
03-10-04, 18:11
Anabole sterorider er teit, og ikke bare teit -URTEIT

DemoniA
03-10-04, 19:01
Hehe jeg skrev provoserende her med overlegg og det fungerte bra...
jeg er ikke selv tilhenger av boler... har flere bekjente som bruker, har brukt eller i perioder tar en kur.. jeg ville selv aldri gjort det da jeg er veldig oppmerksom på bivirkningene, og ville sparka ut gubben hvis han begynte på`n.
Men hvis andre vil bruke det er ikke det mitt problem og de får gjøre som de vil...

Serenity
03-10-04, 19:49
Ok, nå må du ikke ta dette personlig.
Innlegget ditt provoserer ikke - det fremstiller deg som komplett idiot ;)

DemoniA
04-10-04, 01:58
Ok, nå må du ikke ta dette personlig.
Innlegget ditt provoserer ikke - det fremstiller deg som komplett idiot ;)

Hehe neida jeg er ikke så extremt nærtagen :) men jeg hadde egentli helt innpå en del alkohol og diskusjon her gikk i boler fra en gjeng med den innstillingen jeg fremla og den irriterte og provoserte meg veldig hehehe
jeg har desverre litt tendens til å herje innpå disa forumene når jeg har drikki for da har jeg fri.. og er ikke alltid like reflektert, ellers jobber jeg stort sett om kvelden og natta...

Ling
04-10-04, 21:41
Behovet for anabolesteroider er det nok ingen her inne som ikke annerkjenner.
Hvor klok man er eller ikke er for å ønske seg slike preparater er et tema, men like fullt er det mangen som i dag både ønsker og bruker slike preparater.

Jeg tror nok det er preparater som er mindre skadelig enn andre, også att det finnes mangen måter å nøytralisere bivirkninger på en effektiv måte. Dette ville blitt regulert mye bedre om det var helsevesenet som leverte ut slike preparater enn det svartebørsmarkedet som er i dag.
Jeg er ikke direkte i mot en legalisering av desse preparater på resept, tross alt får man i dag tildels sterke hormonpreparater for estetisk å gjøre huden penere ( Fjerning av kviser, hår, m.m.). Hvorfor er det da så mye verre å gjøre musklaturen estetisk penere med tilsvarende preparater ?
Er ikke sikker på att motstandere av anabolesteroider virkelig har tenkt så nøye gjenom hva de mener. Ser en populistisk tedens i tråden over, og får en ekkel følelse av att slike tanker gjør att mennesker får ødelaggt deler av livene sine unødvendig.

DemoniA
05-10-04, 02:09
Jeg svarer utfra erfaring når jeg sier jeg er imot boler... jeg har levd i og med boleverden.. jeg har sett personlighetsforandringene, skilsmissene osv...
jeg har sett det såkaldte pinokkiosyndromet som gjør at de ikke greier å slutte med bolene... jeg har sett volden og de sterke psykiske problemene som gjerne følger med.. jeg har oxo sett de fysiske skadene på lever osv... jeg vet veldig godt hva jeg snakker om da jeg sier at jeg er imot anabole steroider... når du sier at det er midler mot bivirkningene jeg her nevner tror jeg du kan bli kjendis ved å gå ut med dem offentlig... for de fleste lever faktisk med disse bivirkningene for å bli store...
jeg er enig i at det ville hjulpet å gi preparatene på resept og kontrollert det.. men kan ikke se at de ville fungert rl